Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 22 Maj 2013, 18:49 |
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 16:45
|
|
|
Jak silnik zaczyna sie rozciekać to sie go uszczelnia a nie zmienia olej na mineralny uszczelka pod dekiel czy mise dużo nie kosztuje a zrobić można w kilka minut. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 18:42
|
|
|
Jak auto kupiłem, jeździło na 10w40. Po wizycie u znajomego, który kilkanaście lat pracował w ASO Forda, jeżdżę na 5w30. Głównie zalecał ten właśnie ze względu na hydraulikę. Poza tym mówił, że w nowszych silverach lali taki fabrycznie i działało Faktycznie się zrobił troszkę cichszy i lżej odpalał zimą Co do cieknięcia to się go nie obawiam na razie, bo wszelkie uszczelki, prócz pod głowicą, zostały wymienione na nowe Elringa przy okazji szybkiego swapa u Fordona Troszkę przepala mi olej, ale nie jakoś tragicznie bo dolałem z 600-700ml na niecałe 10000km, a silnik lekko nie ma.
Edit:
Dziękuję za przeniesienie do Projektów Teraz jeszcze bardziej muszę zajmować się Fiestą, co nie specjalnie się spodoba mojej lepszej Połówce |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 20:05
|
|
|
Ja też gdzieś czytałem że do silvera powinno się lać 5w30. I też leje 5w30 i GM w tej specyfikacji kosztuje 80 złotych 5 litrów |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 23 Maj 2013, 07:53
|
|
|
NO i wszystko jasne. Dzieki za opinie |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 23 Maj 2013, 11:42
|
|
|
Dzisiaj Fiesta zaczęła, za przeproszeniem, coś odpier#alać. Jadę sobie kulturalnie 80km/h, a tu obroty spadają do 0, pomimo, że toczy się na biegu i świeci kontrolka ładowania, oczywiście zero reakcji na gaz, czy próbę odpalenia z rozpędu. Raz nawet zabrakło prądu całkiem, bo się nawet kontrolka nie świeciła. Tak kilka razy. Pomaga zatrzymanie się i odpalenie jej na nowo. Nie mam pojęcia co to może być. |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 23 Maj 2013, 21:00
|
|
|
wiazka? czujnik predkosci pojazdu? tps? |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 23 Maj 2013, 23:49
|
|
|
Niby wszystko sprawdzone. Wracając do domu już zachowywała się normalnie, ale niepokoi mnie to. Pozostaje mi chyba jedynie czekać na FordDiaga, żeby znowu nie wydawać pieniędzy na ślepo.
Z optymistycznych wiadomości Fiesta 3 czerwca idzie na spawanko kolektora |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 11 Cze 2013, 18:57
|
|
|
Było coś takiego:
A teraz wygląda tak:
Foto poza autem:
A przy okazji doszło takie tam czarne coś:
Wszystko baj Przemo-car. Gość jest super, szczerze polecam jego usługi. Z tego co się dowiedziałem robił m.in. auto Rasty.
Wrażenia. Strasznie siwo w aucie A tak poza tym, dużo lepszy dół. Prawie nie czuć turbo dziury i ciągnie od początku do końca.
Z rzeczy bardziej przyziemnych, wymieniłem kostkę stacyjki, bo auto gasło w dziwnych sytuacjach. I na razie tyle. Jestem pewien plan na kolejny krok, ale to kiedyś o tym |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Cze 2013, 06:51
|
|
|
Wyglada ładnie, musiałbyś zrobić jakiś pomiar wozidełka. Ile cie wyszla ta przyjemność? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 12 Cze 2013, 11:01
|
|
|
Pomiar prawdopodobnie w sierpniu się odbędzie
Razem z rozpórką tysiąc pińcet. |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 1 Lip 2013, 21:10
|
|
|
Dzisiaj z Fiestą się trochę poślizgaliśmy na kursie doskonalenia jazdy Płyta poślizgowa fajna rzecz I miałem też okazję pojeździć autem z trolejami i następne auto będzie RWD Ale to za parę lat
Instruktor był zdziwiony, że Fiesta ma 720 stopni skrętu z prostych kół do skrajnej pozycji. Ja niestety nie wiem, czy tak ma być, ale się przyzwyczaiłem |
|
|
|
|
mmbu
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 327 Skąd: WF
|
Wysłany: 1 Lip 2013, 21:26
|
|
|
Dlatego założyłem magiel ze wspomaganiem, bo czasami w zimie gubilem się i nie wiedziałem , czy koła są już prosto ,czy nie. Bo to 720, to o obrotach kierownicy piszesz, a nie kół |
_________________ jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze
Umiesz liczyć? Licz na siebie...
Moje Allegro |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 1 Lip 2013, 21:30
|
|
|
Tak zgadza się, obroty kierownicy miałem na myśli Ale kierownicę z rąk i tak potrafi wyrwać |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2 Wrz 2013, 19:36
|
|
|
Żeby nie było, że nic się nie dzieję. Ostatnio miałem problem z zacinającą się kierownicą. Wymieniłem maglownicę, końcówki drążków, łączniki stabilizatora, nawet przez chwilę kolumnę kierownicy. Koniec końców, po wymianie krzyżaka od strony silnika, po którym nie było nic widać i był wymieniany rok temu, jak ręką odjął. I znowu można śmigać |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2 Wrz 2013, 22:42
|
|
|
Jakbys zapytal to pierwsze co to bym ci powiedzial, ze krzyzak Poki co tylko ori ford wytrzymal mi juz 3 lata albo wiecej a wymienialem 3 razy |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 3 Wrz 2013, 17:44
|
|
|
kenczorf napisał/a: | Jakbys zapytal to pierwsze co to bym ci powiedzial, ze krzyzak |
Ja miałem dokładnie takie objawy przy zatartej maglownicy, tyle że to był regenerowany shit z allegro. Ale też wymieniłem krzyżak i dupa, okazało się że magiel |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14 Lut 2014, 18:45
|
|
|
Fiesta żyje. Dostała jakiś czas temu nowy rozrząd i pompę wody.
Aktualnie wojujemy z elektryką. Okazało się, że wiązka 105KM od ECU 2FCD jest nie do końca kompatybilna z ECU 130KM 2FBC. Są inaczej wtryskiwacze i cewka wyprowadzone.
Ale najważniejsze jest to, że odzyskałem oświetlenie kabiny |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2014, 18:54
|
|
|
LOL, pierwsze słyszę, a widziałem obie wiązki. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14 Lut 2014, 19:00
|
|
|
Może u mnie jest coś nie tak, ale według autodaty, i organoleptycznym teście wynika, że m.in. w jednym kompie na pinach 58 i 59 jest sterowanie wtryskami, a na drugim jest sterowanie cewką. Efekt jest też taki, że na ECU 105 działa w miarę ok, a na 130 pracuje nierówno, i jakby na dwóch garnkach. |
|
|
|
|
|