Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 17:56 |
[MK4] Rezerwa |
Autor |
Wiadomość |
Mateo

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 35 Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 21:15 [MK4] Rezerwa
|
|
|
Witam Jestem posiadaczem Fiesty mk4 1.8 D . Mianowicie z tego co na forum przeczytałem i z własnego doświadczenia ( 10 miesięcy ) w fieście rezerwa się nie "świeci". i Teraz pytanie do was -> Jest taka możliwość np. założenia innego licznika czy drobnej przeróbki żeby rezerwa była ( "świeciła " ) lub zamontowanie takiego cuda :
http://moto.allegro.pl/un...2539928855.html
mam trochu wolnego czasu wiedz mógłbym pomajstrować. Czekam na wasze sugestie i pomysły |
|
|
|
 |
pawvlon
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 34 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 18 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 21:31
|
|
|
o, ciekawa rzecz.. jeśli jest jakiś pomysłowy Dobromir na ten temat to chciałbym też uzyskać wiedzę co do MK3 w tym samym silniku i oczywiście bez żadnej elektroniki? |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 21:39
|
|
|
Mateo napisał/a: | zamontowanie takiego cuda |
Cytat: | EKS można używać w każdym samochodzie wyposażonym w elektroniczny wtrysk paliwa |
Mateo napisał/a: | Jest taka możliwość np. założenia innego licznika czy drobnej przeróbki żeby rezerwa była | Jest, ale nie jest to p&p trzeba trochę dołożyć i przerobić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 16 Sie 2012, 22:14
|
|
|
Dokladnie jak pisze JoeMix, nie jest to takie proste, dwa ktory z obu Panow zna sie na elektryce ?? zegary w MK3 i wczesnej MK4 sa do dupy... bo przeklamuja jak z gdyni do czeskiej granicy... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mateo

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 35 Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 11:32
|
|
|
Fordon napisał/a: | który z obu Panów zna się na elektryce ?? |
Ja mam trochu wolnego czasu a mój brat się zna elektryce ( jak napiszesz co jak i gdzie ) to sobie poradzimy |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 12:42
|
|
|
Marcin robił przeszczep zegarów z mk5 do mk4, razem z korektą wskazań licznika. Szukać |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
Mateo

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 35 Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 17:46
|
|
|
Pufcio napisał/a: | Marcin robił przeszczep zegarów z mk5 do mk4, razem z korektą wskazań licznika. Szukać |
już napisałem do niego Pw Dzieki
Fordon napisał/a: | zegary w MK3 i wczesnej MK4 sa do dupy... bo przeklamuja jak z gdyni do czeskiej granicy... |
jak przekłamują ?? w jedną stronę ?? czy w dwie ?? ja jeszcze tej rezerwy nie wyczułem do końca ale paliwa jeszcze mi nie brakło |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 19:01
|
|
|
Mateo napisał/a: | jak przekłamują ?? |
BARDZO Nigdy nie wiesz ile faktycznie masz w baku. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
TSRules

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 19:25
|
|
|
na szczęście przekłamują raczej na plus, więc zwykle w baku est więcej niż mogłoby sie wydawać, dwa czy jazda na dużej rezerwie jest opłacalna (pompa) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 18 Sie 2012, 01:10
|
|
|
TSRules, dobra uwaga, zwlaszcza ze diesel potrafi zassac powietrze i strzelic focha majac w dupie to czy mu natankujesz czy tez nie, ale musisz odpowietrzyc |
_________________
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Sie 2012, 10:39
|
|
|
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przerzutnik_Schmitta koszt budowy układu <10PLN czas montażu, montażu w aucie <10min, czas kalibracji - kilka tankowań, przydatność - bliska zeru ze względu na dokładność czujnika w baku. Ot taki bajerek który zaświeci lampkę jak będzie mało paliwa - lepiej się regularnie tankować np. raz w tygodniu do pełna, mamy pod kontrolą spalanie, itp no i argumenty podane wyżej,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|