Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Opiłki metalowe - małe poskręcane druciki jak gąbka
Autor Wiadomość
lewickiw 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Wrz 2012, 11:36   [MK3] Opiłki metalowe - małe poskręcane druciki jak gąbka

Witam wszystkich serdecznie.

Mam pytanie właśnie zakupiłem Fieste 1.1i rok 1990 na monowtrysku. Zawory strasznie głośno chodzą, wolno spada z obrotów oraz to co najgorsze chyba to to, że w korku wlewu oleju do silnika jest pełno pozwijanych małych drucików. Wygląda to jak gąbka do mycia z drucików metalowych.

I tu moje pytanie czy w tych korkach faktycznie jest cos takiego czy to objaw zcierających się jakiś elementów w silniku może w zaworach, które dostały się do korka.
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2 Wrz 2012, 11:57   

Ten druciak ma tam byc :)
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Wrz 2012, 14:45   

lewickiw napisał/a:
czy w tych korkach faktycznie jest cos takiego
:yes: :yes: :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Wrz 2012, 18:38   

jest to separator oleju.
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 2 Wrz 2012, 20:18   

1. Wyreguluj zawory
2. Regeneracja silnika krokowego lub dziurawy przewód podciśnienia
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
lewickiw 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Wrz 2012, 20:29   

Serdecznie dziękuje za informacje odnośnie korka oleju. Uspokoiło mnie to bo bałem się, że cos z silnikiem. Teraz przystąpie zgodnie z podpowiedzią do regulacji zaworów i sprawdzenia węży dam znać co i jak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.