Zamknięty przez: trzeci 3 Sie 2012, 23:27 |
[MK3] Tylne hamulce tarczowe |
Autor |
Wiadomość |
guma_3d
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Nieborza
|
Wysłany: 1 Sie 2012, 22:52 [MK3] Tylne hamulce tarczowe
|
|
|
siema. czy ktos mi moze powiedziec jak wyglada sprawa tarczy z tylu? co jest potrzebne? co trzeba by kupic i od czego... z gory dzieki!!! pozdro!! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Sie 2012, 08:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Sie 2012, 22:54
|
|
|
Bębny blokują koło w miejscu, po co chcesz tarcze zakładać? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
guma_3d
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Nieborza
|
Wysłany: 1 Sie 2012, 22:57
|
|
|
tylko sie pytam jak to wyglada, jak ma wygladac, mam tarcze i zaciski ale jakie mocowanie itp to juz nic nie wiem, i w ogole to chcialbym poznac opinie czy warto takie cos robic czy nie. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Sie 2012, 23:00
|
|
|
Nie warto bo Fiesta ma za lekki tył na tak skuteczne hamulce jak tarczowe,,, zaciski muszą być tylne z wyjściem na linkę od ręcznego,,, poczytaj forum to było już nie raz. Nie jeden montował i nie jeden demontował,,,
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=54664 |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 1 Sie 2012, 23:08
|
|
|
Pytanie powraca jak bumerang Zdrowy bęben ze zdrowymi wnętrznościami to jest aż nadto |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Sie 2012, 03:12
|
|
|
Japier... Kolejny... I jeszcze nie lubi szukajki... Przerost formy nad treścią, poza tym klocki wymienia się jakieś 2 razy częściej niż szczęki... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2 Sie 2012, 22:59
|
|
|
Dziewczyny, najważniejszy pedał w aucie to hamulec i dobrze że chłopak chce mieć lepsze niż ma.
Zasadniczo tarcze z tyłu to głupota a hamulce od rs2000 to przerost formy nad treścią i ograniczają felgi.
guma_3d, w twoim daj Boże 50-cio konnym bolidzie wystarczy zestaw hamulców z xr2i 240mm wentyl i bęben
Mnie w 3x mocniejszym aucie nie zawiodły Tobie też wystarczą |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
guma_3d
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Nieborza
|
Wysłany: 2 Sie 2012, 23:07
|
|
|
jeszcze tego nie zmienilem, jakos tak wyszlo, nie mam 50kmtylko 103 bo wjechalo do kasty 1.6 efi, dlatego pytam o tylne hamulce, zeby lepsze byly... :/ bo albo kupie nowe szczeki, bo trzeba... albo tarcze wcisne |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 2 Sie 2012, 23:16
|
|
|
to kup nowe szczęki i zamontuj na przód hamulce z xr2i
no chyba że masz minimum 14 cali felgi... to możesz zamontować hamulce z mondeo które osobiście uwielbiam |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 3 Sie 2012, 10:33
|
|
|
olać tarcze z tyłu badź mega orginalny i zamontuj bębny z przodu |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 3 Sie 2012, 20:10
|
|
|
a może jednak?
|
|
|
|
|
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 3 Sie 2012, 20:38
|
|
|
kotwica z titanika ;d |
_________________ cyyyklon
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Sie 2012, 23:27
|
|
|
Już wystarczy bo się OT i drwiny zaczynają.
Autor tematu chyba wyleczony z kwestii tarcz z tyłu.
Zdrowe bębny wystarczają w zupełności.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
|