[MK3] XR2i 16V 2,0 by acti357 |
Autor |
Wiadomość |
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2 Mar 2013, 20:30
|
|
|
madek, to źle?
Pompka niestety nie ori, ale TRW więc nie ma na co narzekać
Jednak wracając z nią ze sklepu stała się rzecz niesłychana. Je**a uszczelka pod głowicą.
Zamówiłem szybko uszczelkę i bańkę castrola po czym zabrałem się do pracy.
Ku mojemu zaskoczeniu gładzie cylindrów nie mają absolutnie żadnych progów! Nic, kompletne zero. Nie ma możliwości wyczuć, żadnego uskoku pod palcem. Ile CVH rozebrałem, każdy miał progi jak Fiesta z szyberdachem. Blok nie był szlifowany, cylindry mają seryjny wymiar.
Żeby jednak nie było tak wesoło razem z uszczelką padł też alternator. Jak ktoś ma do oddania to chętnie przyjmę |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2 Mar 2013, 20:38
|
|
|
acti357 napisał/a: | madek, to źle?
Pompka niestety nie ori, ale TRW więc nie ma na co narzekać |
To bardzo dobrze TRW to bardzo dobra firma więc prawie jak oryginał
Dobrze że silniczek się trzyma, oby służył długo jak już poskładasz |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 15 Mar 2013, 20:15
|
|
|
Kupiłem czarnej nowe zabawki. Kabelki - to jest przyszłość
Korzystając z chwili czasu i wolnego podnośnika zamontowałem sobie takie coś.
Odbiegając jednocześnie nieco od założenia, że wszystko ma być identycznie jak 22lata temu |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
|
|
|
|
Kruku
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Mar 2013, 21:32
|
|
|
a czemu te laczniki w droga strone zainstalowales ?? to jakas nowa moga ? |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 19 Mar 2013, 21:43
|
|
|
Bo stabilizator zamontowałem do wahaczy a nie do amortyzatorów (które musiałem kupić na szybko i nie dostałem takich z mocowaniem do staba). |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 19 Mar 2013, 22:02
|
|
|
Kiedyś na angielskim forum widziałem podobne patenty, ważne że działa a oryginał być nie musi |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 19 Mar 2013, 23:18
|
|
|
to standardowy stab od fiesty, tylko łączniki podmienione? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 19 Mar 2013, 23:25
|
|
|
bidżej, Stab standardowy, łączniki z Astry.
madek, Może nawet wysiliłbym się na nowe amortyzatory, ale oryginalne mocowanie jakoś mi się nie podoba |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 19 Mar 2013, 23:37
|
|
|
acti357, cyknąłbyś fotkę trochę bardziej z góry i z dołu wahacza przy tym mocowaniu? będę wdzięczny. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Dymek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 32 Dołączył: 24 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27 Mar 2013, 17:02
|
|
|
genialne to mocowanie staba, napewno skorzystam! |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 15:01
|
|
|
Kolejny skromny prezent
Nie zauważyłem właściwie żadnej różnicy. Może dostrojenie kompa coś da
Jeszcze mały lifting zegarów
|
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 15:48
|
|
|
Że ci się chciało zegary robić
Ale fajnie to wygląda |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 15:53
|
|
|
acti357 napisał/a: | Nie zauważyłem właściwie żadnej różnicy | bo taki filtr to ci wyjdzie na hamowni 1km 3nm czyli dla ciebie nie odczuwalne |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 10 Maj 2013, 07:18
|
|
|
Tak wygląda łącznik staba znajomego w Astrze GSi po zimie, auto jest trochę upalane na torze. Pękł łącznik od tak sobie
A filtr polecam - może nic nie daje ale w komplecie jest olejek - można go ładnie wyprać i zaimpregnować i sporo pożyje. Ja dałem bodajże 45zł |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 10 Maj 2013, 15:07
|
|
|
bobson, wybrałem taki rodzaj łącznika, który wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem. Przegub kulowy nie powinien się tak łatwo poddać. |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Maj 2013, 14:37
|
|
|
acti357, - u mnie w Wannie jeżdżą takie same łączniki stabilizatora jak u Ciebie i to od paru lat (tylko upalanie) i nadal żyją. (pomijam fakt, że jeżdżą ze stabem od Astry )
Moim zdaniem to trwalsze i stabilniejsze rozwiązanie niż fiestowe. |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Maj 2013, 15:53
|
|
|
nie lepszy patent podajrze z bmw
popatrz
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
|