Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wyciek oleju i wskażnik paliwa
Autor Wiadomość
P.Rusek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Police
Wysłany: 18 Cze 2012, 14:32   [MK3] Wyciek oleju i wskażnik paliwa

Witam

Mam kolejny problem z fiesta.
Cieknie mi olej na pasek tam gdzie jest alternator itd, podobno musze wymienic tylko simmering, mam pytanie czy tylko simmering i pasek bo caly jest w oleju i czydrogo bedzie to kosztowac i i czy samemu mozna to zrobic? i ile moge na tym pasku przejechac bez naprawy( chodzi o jeden dzien max dwa) jezeli trzeba moge dodac zdjecia

drugi problem to wskaznik paliwa. paliwa mam malo (troche nad rezerwa) a wskazuje mi ze mam pol baku . w czym moze byc problem??
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Cze 2012, 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2012, 14:59   

P.Rusek napisał/a:
Cieknie mi olej na pasek tam gdzie jest alternator itd, podobno musze wymienic tylko simmering, mam pytanie czy tylko simmering i pasek bo caly jest w oleju
Wisz to się tak nie da... może być coś innego niż uszczelka,,, może końcówka wału która przez nią wystaje jest wyrobiona i dlatego cieknie,,, puki nie wymienisz (rozbierzesz) się nie przekonasz
P.Rusek napisał/a:
i ile moge na tym pasku przejechac bez naprawy
Puki olej się w silniku nie skończy i/lub nie pęknie pasek,,,
Cytat:
drugi problem to wskaznik paliwa. paliwa mam malo (troche nad rezerwa) a wskazuje mi ze mam pol baku . w czym moze byc problem??
We wskaźniku właśnie,,, też puki nie podłaczysz innego się nie przekonasz, one firmowo są extra mało dokładne, ale tylko przez podmianę jednego z dwóch (wskaźnik lub czujnik w baku) elementów namierzysz winowajcę,,, (jeszcze dochodzi zwarcie w elektryce, ale raczej objaw na to nie wskazuje)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
P.Rusek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Police
Wysłany: 18 Cze 2012, 15:12   

pozniej dorzuce zdjecia moze cos bedzie lepiej widac;]

a zwarcie moze byc bo z akumulatorem mam przygody i wymienialem bezpiecznikow kilka, a gdzie moze byc to zwarcie, dodam jeszcze ze lampka od podswietlenia rejestracji jest walnieta , moze ona cos psuje?

moze odrazu napisze tutaj zeby nie zakladac nowych tematow.

odnosnie tego akumulatora-

w czasie jazdy czesto przygasaly mi swiatla i gasl silnkik radio sie wylaczalo itp, wiec naladowalem akumulator i dalej tak jest, alternator zapewne nie laduje przez slizgajacy sie pasek klinowy ale na swiezo naladowanym chyba powinno byc dobrze??
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2012, 15:24   

P.Rusek napisał/a:
pozniej dorzuce zdjecia moze cos bedzie lepiej widac;]
A co chcesz pokazać? 90% fiest tam cieknie więc wiemy jak to wygląda,,, zaczyna się od simeringu bo to chyba najprostsze i najtańsze i często (choć nie zawsze) najskuteczniejsze,,, pewności się nabiera czyszcząc elegancko okolice,,, wtedy widać dokładnie skąd leci olej,,,

Jak masz pasek w oleju to nie dziw że masz cyrki z elektryką, nawet na naładowanym nie będzie dobrze bo nieobciążony akumulator ma 12,6V a obciążony około 12V lub mniej, a napięcie w instalacji pracującego auta powinno być >13 (do 14,4 max) i tak, 1V to bardzo dużo.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
P.Rusek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Police
Wysłany: 18 Cze 2012, 15:30   

a jezeli wyczyszcze pasek to szybko sie zaleje spowrotem?
i czy da rade na nim tak ze 2 dni pojezdzic?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2012, 16:06   

Paska nie wyczyścisz,,, nasiąknął olejem nadaje się do wymiany,,, wytrzyma jak pisałem aż nie pęknie (to odnośnie samego paska) w zależności jak mocno leci to silnik będzie krwawił aż się wykrwawi, chyba ze będziesz dolewał oleju, no i na koniec ta nieszczęsna elektryka kulejąca z powodu niskiego ładowania,,, jak utrzymasz poziom oleju w ryzach i prądu Ci nie braknie to i tydzień i miesiąc pojeździsz,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
P.Rusek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Police
Wysłany: 18 Cze 2012, 17:58   

a co zrobic z ta elektryka? ;/ po raz mi odpala za 1 razem raz kreci jakby nie mial pradu ?? akumulator naladowany jest. to wina paska?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2012, 18:01   

Pasek nie ma nic do odpalania, moze go nie być i silnik będzie chodził (puki się nie ugotuje lub prądu braknie bo pasek napędza pompę wody i alternator)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
P.Rusek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Police
Wysłany: 18 Cze 2012, 18:06   

to czemu mi raz pali idealnie a raz jakby nie bylo pradu ? moze byc wina klem ? bo nie sa najlepsze ? czy gdzies jest zwarcie?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2012, 18:12   

Mam Ci to zgadnąć? :|

Jak klemy są liche i mogą robić przerwę to czemu nie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
P.Rusek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Police
Wysłany: 19 Cze 2012, 15:59   

a ile taka naprawa moze kosztowac?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.