|
[MK3] Wyciek oleju i wskażnik paliwa |
Autor |
Wiadomość |
P.Rusek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 14:32 [MK3] Wyciek oleju i wskażnik paliwa
|
|
|
Witam
Mam kolejny problem z fiesta.
Cieknie mi olej na pasek tam gdzie jest alternator itd, podobno musze wymienic tylko simmering, mam pytanie czy tylko simmering i pasek bo caly jest w oleju i czydrogo bedzie to kosztowac i i czy samemu mozna to zrobic? i ile moge na tym pasku przejechac bez naprawy( chodzi o jeden dzien max dwa) jezeli trzeba moge dodac zdjecia
drugi problem to wskaznik paliwa. paliwa mam malo (troche nad rezerwa) a wskazuje mi ze mam pol baku . w czym moze byc problem?? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Cze 2012, 15:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 14:59
|
|
|
P.Rusek napisał/a: | Cieknie mi olej na pasek tam gdzie jest alternator itd, podobno musze wymienic tylko simmering, mam pytanie czy tylko simmering i pasek bo caly jest w oleju | Wisz to się tak nie da... może być coś innego niż uszczelka,,, może końcówka wału która przez nią wystaje jest wyrobiona i dlatego cieknie,,, puki nie wymienisz (rozbierzesz) się nie przekonasz P.Rusek napisał/a: | i ile moge na tym pasku przejechac bez naprawy | Puki olej się w silniku nie skończy i/lub nie pęknie pasek,,, Cytat: | drugi problem to wskaznik paliwa. paliwa mam malo (troche nad rezerwa) a wskazuje mi ze mam pol baku . w czym moze byc problem?? | We wskaźniku właśnie,,, też puki nie podłaczysz innego się nie przekonasz, one firmowo są extra mało dokładne, ale tylko przez podmianę jednego z dwóch (wskaźnik lub czujnik w baku) elementów namierzysz winowajcę,,, (jeszcze dochodzi zwarcie w elektryce, ale raczej objaw na to nie wskazuje) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
P.Rusek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 15:12
|
|
|
pozniej dorzuce zdjecia moze cos bedzie lepiej widac;]
a zwarcie moze byc bo z akumulatorem mam przygody i wymienialem bezpiecznikow kilka, a gdzie moze byc to zwarcie, dodam jeszcze ze lampka od podswietlenia rejestracji jest walnieta , moze ona cos psuje?
moze odrazu napisze tutaj zeby nie zakladac nowych tematow.
odnosnie tego akumulatora-
w czasie jazdy czesto przygasaly mi swiatla i gasl silnkik radio sie wylaczalo itp, wiec naladowalem akumulator i dalej tak jest, alternator zapewne nie laduje przez slizgajacy sie pasek klinowy ale na swiezo naladowanym chyba powinno byc dobrze?? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 15:24
|
|
|
P.Rusek napisał/a: | pozniej dorzuce zdjecia moze cos bedzie lepiej widac;] | A co chcesz pokazać? 90% fiest tam cieknie więc wiemy jak to wygląda,,, zaczyna się od simeringu bo to chyba najprostsze i najtańsze i często (choć nie zawsze) najskuteczniejsze,,, pewności się nabiera czyszcząc elegancko okolice,,, wtedy widać dokładnie skąd leci olej,,,
Jak masz pasek w oleju to nie dziw że masz cyrki z elektryką, nawet na naładowanym nie będzie dobrze bo nieobciążony akumulator ma 12,6V a obciążony około 12V lub mniej, a napięcie w instalacji pracującego auta powinno być >13 (do 14,4 max) i tak, 1V to bardzo dużo. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
P.Rusek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 15:30
|
|
|
a jezeli wyczyszcze pasek to szybko sie zaleje spowrotem?
i czy da rade na nim tak ze 2 dni pojezdzic? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 16:06
|
|
|
Paska nie wyczyścisz,,, nasiąknął olejem nadaje się do wymiany,,, wytrzyma jak pisałem aż nie pęknie (to odnośnie samego paska) w zależności jak mocno leci to silnik będzie krwawił aż się wykrwawi, chyba ze będziesz dolewał oleju, no i na koniec ta nieszczęsna elektryka kulejąca z powodu niskiego ładowania,,, jak utrzymasz poziom oleju w ryzach i prądu Ci nie braknie to i tydzień i miesiąc pojeździsz,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
P.Rusek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 17:58
|
|
|
a co zrobic z ta elektryka? po raz mi odpala za 1 razem raz kreci jakby nie mial pradu ?? akumulator naladowany jest. to wina paska? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 18:01
|
|
|
Pasek nie ma nic do odpalania, moze go nie być i silnik będzie chodził (puki się nie ugotuje lub prądu braknie bo pasek napędza pompę wody i alternator) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
P.Rusek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 18:06
|
|
|
to czemu mi raz pali idealnie a raz jakby nie bylo pradu ? moze byc wina klem ? bo nie sa najlepsze ? czy gdzies jest zwarcie? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Cze 2012, 18:12
|
|
|
Mam Ci to zgadnąć?
Jak klemy są liche i mogą robić przerwę to czemu nie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
P.Rusek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Police
|
Wysłany: 19 Cze 2012, 15:59
|
|
|
a ile taka naprawa moze kosztowac? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|