Przesunięty przez: arecki 13 Kwi 2012, 12:44 |
Trabant Maxi by Speedo87 |
Autor |
Wiadomość |
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 8 Kwi 2012, 10:27 Trabant Maxi by Speedo87
|
|
|
Hej
Dawno mnie tutaj nie było, moją byłą fiestą (teraz już NA) kumpel lata w kjs'ach.
Po sprzedaży fiesty latałem chwilę Sierrą 2.9 Cosworth, przez moment nawet dmuchałem 0,5 bara z Eaton'a M112.
Na filmiku już bez kompresora ale jeszcze z IC'em
http://vimeo.com/16588290
Sierra znalazła nowego właściciela, ja kupiłem dupowóz a teraz nakręciłem się na nowy projekt na kjs'y.
Trabant Motore Centrale
W planach:
Silnik: Zetec 2.0 silvertop seria
Zawieszenie tył: Mondeo 2.0 Mcphersony itd.
Zawieszenie przód: Sierra
Układ hamulcowy: Na obu osiach tarcze 260mm wentylowane.
Klatka bezpieczeństwa i inne drobiazgi.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt. |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Kwi 2012, 10:38
|
|
|
Zacnie Panie, tylko do działu nasze auta |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 8 Kwi 2012, 10:57
|
|
|
miałeś tego boba jakoś dostrojonego czy po prostu dodatkowe wtryski lały na pałe? |
|
|
|
|
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Kwi 2012, 12:20
|
|
|
już gdzieś widziałem ten filmik ze sierrą. |
_________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
01.2012-10.2012 Civic EG3
11.2012-03.2015 MK4 Plum
02.2015-... Almera N16 Lift |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 8 Kwi 2012, 20:56
|
|
|
speedo87, jaki sterownik w tej sierce siedzial? |
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 22:16
|
|
|
Sierra była strojona na ecumasterze II.
Ogólnie cała wiązka i komputer były z BOA.
Klatka się robi
|
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 12 Kwi 2012, 11:03
|
|
|
speedo87, sama spawasz klatkę czy oddałeś komuś do zrobienia? |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Kwi 2012, 22:06 Re: Trabant Maxi by Speedo87
|
|
|
speedo87 napisał/a: | moją byłą fiestą (teraz już NA) kumpel lata w kjs'ach. |
czyli trafiła tam skąd wyszła jakieś 12 lat temu
co do TrabiegoMaxi świetny pomysł. Niech ktoś da mi ten temat do "Projektów' |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Kwi 2012, 18:31
|
|
|
speedo87, - jak będziesz chciał to Ci opiszę fajny patent na regulowany korektor siły hamowania za 35 zł (przyda się przy takich samych heblach z przodu i z tyłu)
Napiszesz na nim ŁilŁud i wszyscy zapieją z zachwytu dodatkowo |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 15 Kwi 2012, 16:16
|
|
|
Klatkę spawam sam.
Dzięki za przeniesienie, Żółwik Tuptuś dobrze wiedzieć, jak dojdę do układu hamulcowego na pewno się odezwę.
Prace przy przednim zawieszeniu.
Pozdro.
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 15 Kwi 2012, 18:23
|
|
|
Konkretna rzeźba jak mierzycie żeby było wszystko prosto? |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 17 Kwi 2012, 21:07
|
|
|
Siema
Wszystko musi być prosto, bo wybrałem sobie kilka punktów bazowych, oś symetrii auta i do tego odnoszę się za pomocą poziomicy,
wężyka z wodą itd.
Rury bezszwowe ciągnione na zimno, jak dobrze pamiętam to grubsze to 46/48 cieńsze 36 mm, zamawiałem je dość dawno, musiałbym dokładnie pomierzyć,.
Połączyłem już klatkę z kielichami i przednim zawieszeniem, kierownica na swoim miejscu, koła wyszły szerzej ale to było oczywiste.
Pozdrawiam.
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 17 Kwi 2012, 22:31
|
|
|
Ale widzę, że praca idzie jak burza - w takim tempie to za miesiąc auto będzie zamiatało już na ulicy
Masz już rzeczoznawcę jakiegoś na oku czy nie będziesz tego rejestrował?? |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 24 Kwi 2012, 21:37
|
|
|
Hej.
Prace nad autem poszły do przodu, będę musiał porobić zdjęcia, na razie wrzucam z malowania.
Jeżeli chodzi o rzeczoznawcę, to mam już namiar na jednego gościa.
Pozdro.
|
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 25 Kwi 2012, 22:21
|
|
|
Kurde najbardziej podoba mi się tempo postępów w pracy - w takim tempie to lada dzień będzie zasuwało już |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 11 Maj 2012, 22:08
|
|
|
Hej.
Mam jeszcze kilka fotek z projektu, do końca maja robię sobie przerwę, w czerwcu zostanie do ogarnięcia kosmetyka.
W tym momencie auto odpala i jeździ, po konkretniejszych testach zobaczymy jakie problemy zaczną się pojawiać.
Z ciekawości przymierzyłem 19" z innego projektu ale on nie ma nic wspólnego z fordem
Pozdrawiam.
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 11 Maj 2012, 22:13
|
|
|
HARDKOR jednym słowem proszę o więcej |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 24 Lip 2012, 20:35
|
|
|
Hej.
Dawno mnie tutaj nie było.
Pierwsze testy już za mną, jak na razie jeździ.
Nie mam jeszcze podpiętych liczników, więc jazda na wyczucie, przód trochę za twardy tył zbyt miękki, ręcznego jeszcze nie ma, hamulce tył nie podpięte.
Filmik z testów na szutrze.
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Pozdro. |
|
|
|
|
|