Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:29
[MK3] RS Turbo
Autor Wiadomość
Adi RST 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Adrian
Wiek: 40
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 93
Skąd: Katowice
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:23   [MK3] RS Turbo

1. NICK: Adi RST
2. IMIĘ: Adrian
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: RS Turbo
5. ROCZNIK: 1990
6. SILNIK: 1,6

7. OPIS AUTA:
Dla przypomnienia poprzednia moja fiesta to RS Turbo srebrna w pięciu furtkach :) http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=53647
Od momentu zakupu tej fiesty marzyła mi się ori RST. Pewnego pieknego zimowego dnia znaleźliśmy oferte sprzedazy sprzed roku czarnej RST z uszkodzonym silnikiem. Pierwsze oględziny - rozczarowanie, fiesta od ponad roku stała "pod chmurka", po takim czasie już sam lakier sprawiał kiepskie wrażenie. Po oględzinach i godzinnych rozmyslaniach pojechalismy po nią z Markiem i darasem, błysk w ich oczach i banan na twarzach - bezcenne :-P i tak wrócilismy z fiesta na lawecie, całą drogę zastanawialiśmy się czy daras ją do nas zawiezie czy z nią zwieje :hihihi:
I tak zaczyna się nowa przygoda.
Z dwóch fiest stworzylismy jedną ori RS Turbo, nie żaden kundel, tylko rasowe RS Turbo w dowodzie :devil:
Mielismy pokazać ją dopiero na zlocie, ale aż żal ją ukrywać :)

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:
na razie zderzak przerzucony ze srebrnej
b. mechaniczne:
silnik ze srebrnej, wielka 3-dniowa akcja pod dowództwem Marka zakończona sukcesem przy pierwszej próbie odpalenia :hihihi:

poza tym wymienione filtry, olej, łozyska, gumy, uszczelniacz pokrywy zaworów...
c. audio: obecnie brak :)
d. inne:

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
zrobienie blacharki, naprawa zarwanego fotela
po zakupie opon wymiana fel na RSy 15":

b. mechaniczne:
w niedalekiej przyszłości wymiana hebli
c. audio: będzie w swoim czasie :)
d. inne

Fiesta śmiga ze starym, ale jarym silnikiem RS Turbo. Na wyposażeniu m.in.: el. szyby, podgrzewana przednia, rozpórka przód Sparco, pompowane tylne amorki. Zegary zostały z poprzedniej.
Marek wielki szacun i wielkie dzieki za dotychczasowy wkład :jupi: Bez Ciebie tego RST by nie było, a bynajmniej nie u nas :)
Kilka fotek:




Na razie chyba tyle, ale to dopiero początek... :devil:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Adi RST 18 Mar 2012, 22:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:36   

też o niej myślałem ale nie miałem silnika :) piękna :jupi:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:39   

Wybacz ale skur**s auto historie na rzecz OE RST, gdzie tak naprawde starczy pozbierac graty i kupic na dzien dobry zestaw kucizny z RST ktora notabene mozna od reki dostac w PL...
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:41   

Bedzie najładniejsza oryginalna RST :) ) Żeby nie wsparcie Ewy obiadkami to mogłoby być krucho :P O tym jak wyśmigała wszystkie plasticzki nie wspomnę :-) Byś sie pochwalił, że deske zmieniłeś :)
_________________
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:43   

Fajna, tylne lampy mega pasują :twisted: ogólnie autko mega :ok:


P.S a co sie stanie ze srebrną ?
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:43   

Fordon napisał/a:
Wybacz ale skur**s auto historie na rzecz OE RST, gdzie tak naprawde starczy pozbierac graty i kupic na dzien dobry zestaw kucizny z RST ktora notabene mozna od reki dostac w PL...


5D ssie i tyle, Ori to ori :)

Amorki macie przód i tył pompowane ;)
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:43   

Marek, ja cie blagam poskladajcie ta srebrna... a jak nie to dajcie znac ile za nia... to sam sobie poskladam RST... z tego co zostalo o ile ma OE skrzynie i chociaz czesc instalacji...
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:44   

Jest do sprzedania, rozmawiaj z właścicielami ;)
_________________
 
 
 
Adi RST 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Adrian
Wiek: 40
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 93
Skąd: Katowice
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:46   

Fordon, skrzynia tez jest w czarnej, a buda ze srebrnej swojej historii prawdopodobnie jeszcze nie konczy
_________________

 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:53   

Kilka słów od siebie:

"ale to zapie****dala" :devil:
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:58   

Fordon,
ale czarna miała silnik tyle ze w częściach wiem bo kiedyś (w zeszłym roku) sam dzwoniłem i pytałem

Pufcio,
a jaaak :devil:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Ostatnio zmieniony przez kuba87 18 Mar 2012, 23:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 18 Mar 2012, 23:01   

jak dla mnie profi robota! Szkoda tylko ze juz nie bedzie 5D, ale to ori RST bedzie jeszcze lepsze! :) Dopiescic ja tylko wizualnie, i bedzie miodzi!! A w Waszych rekach to na pewno ta fiesta bedzie miała dobrze! :) I bardzo dobrze za to ze Marek prowadzi wszytko, niech tam trzyma łape nad tym RST to bedzi piekne i sprawne auto! :) :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Mar 2012, 00:10   

Hmm. Z jednej strony rzeczywiście srebrna to kawał historii dla wielu ludzi. Unikat na FKP. Jednak z drugiej strony cieszy baaardzo fakt, że ta ori rst, która włuczyła się dosyć długo na allegro przeżyje renesans, drugą młodość.

Jakieś info co do mocy? Brak paska w zderzaku przednim


PS. Nie wszyscy będą na zlocie, więc grzechem byłoby jej nie pokazać światu
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 19 Mar 2012, 00:21   

luk-90, mozna swobodnie kupic slupek CVH za 80zl, i inwestowac w niego, kupujac np...
http://www.re5pect.pl/kut...a-rs-turbo.html
Do tego
http://www.re5pect.pl/kut...-turbo-cvh.html
+ walek rozrzadu i mamy niesmiertelne CVH za razem bagatela 10K dajace ponad 250KM...
Budujac od zera bez kombinacji i przekladania, gdzie wliczam w to stand alone....
Majac wszystko czego dusza zapragnie od zera....
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Mar 2012, 00:35   

Fordon napisał/a:
luk-90, mozna swobodnie kupic slupek CVH za 80zl, i inwestowac w niego, kupujac np...
http://www.re5pect.pl/kut...a-rs-turbo.html
Do tego
http://www.re5pect.pl/kut...-turbo-cvh.html
+ walek rozrzadu i mamy niesmiertelne CVH za razem bagatela 10K dajace ponad 250KM...
Budujac od zera bez kombinacji i przekladania, gdzie wliczam w to stand alone....
Majac wszystko czego dusza zapragnie od zera....


Bez urazy ale czemu jeszcze nie zbudowaleś skoro to takie proste?:) Ba, czemu nikt w polszy nie zbudował 250 KM CVH.
_________________
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19 Mar 2012, 00:44   

Fajnie że coś się dzieje, powodzonka :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 19 Mar 2012, 00:55   

Marek, doskonale znasz moje poglady, wiesz o tym iz uznaje konstrukcje "zeta" (bazowa nazwa dla zetec podana przez inz.) za bardzo dobra jednostke pozbawiona wstepnie wad, po czym poprawiana i ta jednostka do teraz jest stosowana jako Eco Boost 1.6... to nadal jest zetec tyle ze oparty czesciowo konstrukcja na ST170 a czesciowo na blacku + suszarka...
Lubie a wrecz uwielbiam silniki R4 i 16V ktore mozna dlubac i daja radosc za rowno w wolnossaku jak i w turbo...
Silnik CVH na odpowiednich gratach OK mozna lecz przy takiej pojemnosci i stosunku mocy jest to strzal w kolano... wiec po co rozbierac jedno na rzecz drugiego, skoro tak naprawde auta beda jezdzic identycznie... Majac OE RST zostawil bym jako relikt w garazu i zbieral siano na jego budowe...
O ile na teraz moja sytuacja nie pozwala na spektakularne bum, bo kupilem sobie ST pod maske, o tyle wole inwestowac w dom i jego wyposazenie jak i urzadzanie niz w auto... stad tez moj temat nazywa sie nieruchomoscia, ktora dostaje co jakis czas zabawki, ktora nie jest moim oczkiem w glowie, gdzie mam jeszcze po za nim auto na daily drive do utrzymania...
Marku, jak cie szanuje tak tez podziwiam i wierze w to iz "TA" RST bedzie jedyna w swoim rodzaju, dbajac o szczeguly jak Mafios, dolizujac najmniejszcze bolaczki.
Problem polega na tym iz zarowno Ty jak i Ja mamy ten sam problem znamy strone mechaniczna ktora Nas odstrasza od pakowania 5 cyfrowej sumy w silnik, po to , a zeby pokazal pazur...
Puma pokazal 225KM w 1.6 CVH i jest to teraz nie pokonany w PL...
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Mar 2012, 01:09   

Fordon napisał/a:
Marek, doskonale znasz moje poglady, wiesz o tym iz uznaje konstrukcje "zeta" (bazowa nazwa dla zetec podana przez inz.) za bardzo dobra jednostke pozbawiona wstepnie wad, po czym poprawiana i ta jednostka do teraz jest stosowana jako Eco Boost 1.6... to nadal jest zetec tyle ze oparty czesciowo konstrukcja na ST170 a czesciowo na blacku + suszarka...
Lubie a wrecz uwielbiam silniki R4 i 16V ktore mozna dlubac i daja radosc za rowno w wolnossaku jak i w turbo...
Silnik CVH na odpowiednich gratach OK mozna lecz przy takiej pojemnosci i stosunku mocy jest to strzal w kolano... wiec po co rozbierac jedno na rzecz drugiego, skoro tak naprawde auta beda jezdzic identycznie... Majac OE RST zostawil bym jako relikt w garazu i zbieral siano na jego budowe...
O ile na teraz moja sytuacja nie pozwala na spektakularne bum, bo kupilem sobie ST pod maske, o tyle wole inwestowac w dom i jego wyposazenie jak i urzadzanie niz w auto... stad tez moj temat nazywa sie nieruchomoscia, ktora dostaje co jakis czas zabawki, ktora nie jest moim oczkiem w glowie, gdzie mam jeszcze po za nim auto na daily drive do utrzymania...
Marku, jak cie szanuje tak tez podziwiam i wierze w to iz "TA" RST bedzie jedyna w swoim rodzaju, dbajac o szczeguly jak Mafios, dolizujac najmniejszcze bolaczki.
Problem polega na tym iz zarowno Ty jak i Ja mamy ten sam problem znamy strone mechaniczna ktora Nas odstrasza od pakowania 5 cyfrowej sumy w silnik, po to , a zeby pokazal pazur...
Puma pokazal 225KM w 1.6 CVH i jest to teraz nie pokonany w PL...


Ja bym podjął identyczną decyzje jak Adi i Ewa, zrobili tak przede wszystkim by było 3D i na dodatek ori. Trzeba brac wszystkie aspekty pod uwage, może nie potrzebują 3 aut, nie mają kasy na odbudowe, 5D ich nie jara itd :) Dla mnie to był właściwie kundel z sercem RST, bez wnetrza i tym podobnych smaczków. nie ma co go opłakiwać. Nie idzie na żylety tylko dalej będzie kundlem z innym sercem najprawdopodobniej :-P
A czarna RST będzie jeżdzącym reliktem, buda tak zdrowa, że jaja gniecie. I tu jest się czym zachwycać - oryginalna RST z prawdziwego zdarzenia :-) A z tego co poznalem Adriana i Ewe to wiem, że będzie igiełka :-) No i może 250 KM nie potrzebują bo i po co w aucie na codzień :)
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 19 Mar 2012, 01:22   

Marek, ok argumenty mi sie skonczyly po za faktem historii.... Jestes gora :yes:
Tak wiec podejmij rekawice zrob Mafiosowi konkurencje...
Jesli tak sie stanie to macie moje blogoslawienstwo :hihihi:
_________________

 
 
 
Ewka 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Ewa
Wiek: 40
Dołączyła: 04 Sie 2011
Posty: 11
Skąd: Mikołów
Wysłany: 19 Mar 2012, 12:10   

Tak tak, srebrna to podobno historia fkp, ale ta historia się nie kończy, a tylko zmienia bieg :) właściwie teraz historie będą dwie: silnika i budy :hihihi:
Fordon, bardziej niż na modyfikacjach silnika i dopinaniu kolejnych koników zalezy nam na zbliżeniu się do oryginału RST, których na marginesie chyba jest coraz mniej. Dla mnie fiesta nie musi mieć min 200KM, żeby miała pazur, poza tym jak często ta moc jest wykorzystywana bez jazdy na rajdy, tory itp.? Nasza daje nam wystarczająco dużo frajdy. :-P
Założenia są takie, że ma to być oryginalne, sprawne, zajefajne cacuszko :devil:

A pasek do zderzaka wykombinujemy :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.