Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Wyciagnięcie jeszcze kilku koni z 1.4 16V
Autor Wiadomość
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:16   [MK4] Wyciagnięcie jeszcze kilku koni z 1.4 16V

Witam
Mam do was takie pytanko czy dalo by rade wyciagnoc jeszcze kilku moze kilkunastu koni z Fiesty mk4 1.4 16V, mam na to 1000 zl mysle tu o samych czesciach nie intersuje mnie jakis chip tuning ani swap. Jezeli da rade to doradzcie co wymienic i na co
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:20   

Optymalizacja walkow rozrzadu z 1.6 16V, przepustnica 1.6, przeplywka o ile masz (nie kazda miala), obrobka glowicy, planowanie glowicy, DET 2 lub DET 3 lub SMT6 strojenie, wydech, dolot.... kwestia tego czy jezdzisz tym na co dzien, jesli nie to ITB.
Prosciej sie nie da...

EDIT:
Przeplywka o czywiscie wieksza z wkladem twojego MAF-a, lub pozostanie z map sensorem + strojenie do tego :)
_________________

 
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:33   

Powiedzmy ze wymieniam przepsutnice i nic wiecej nie musze robic ile koni mozna z tego uzyskac
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:40   

Kilka co najwyżej... Albo hamownia pokaże serię, to zależy od kondycji silnika...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:44   

Myslalem nad wymiana przepsutnicy i dolotu zysk 10 km bylby w pelni zadowalajacy
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:52   

Hmmm, 100KM z Zeteca 1,4, nie sądzę...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 40
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:56   

najpierw to zaczyna sie od wizyty na dobrej hamowni, zeby sprawdzic co w ogole jest na starcie... a pozniej wydaje ten tysiac na wypad pod namiot z dziewczyna, bo taki budzet to ledwo na strojenie starczy :fox:
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:59   

Jacek da sie przy samym ustawieniu TDC walu oraz walkow rozrzadu na -1* i +x* na wale gdzie kuzyna focusa 1.4 otworzylem z 75KM na 90 wyhamowane....
Podstawa to pomiar na hamowni przed i wzgledem tego przy w/w modach max z przepustnicy bedzie od 2 do 9KM, dolot o ile zoptymalizujesz jego litraz i chcesz zeby szedl od zakresu 3000 rpm w gore to moze wyjsc te 100KM...
Kwestia sporna tutaj moze byc stan silnika i jego moc na teraz, bo kazda modyfikacja jest zmienna dla parametrow seryjnego silnika... nie mozna tu generalizowac ze bedzie 100KM lub tez wyjdze 90KM po modzie, do puki do puty nie bedziemy mieli wykresu od a do z.
_________________

 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:04   

Fordon napisał/a:
focusa 1.4 otworzylem z 75KM na 90 wyhamowane....
Ale ta MK4 1,4 podobno już ma 90KM...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
Ostatnio zmieniony przez Parzych 22 Lut 2012, 01:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:04   

MisiekT, wiesz moze nie az tak ze kafla na namioty :) ale ogolnikowo podstawa sa dobre hamownie a nie cuda na papierze ktore maja sie nijak z rzeczywistoscia... pamietam swoje RKC (tylko 126KM) jak dawalo bobu RSeskom na 1/4 o ponad 1s...

EDIT:
Wiem czytalem ale wierze tu raczej w wynik rzedu 80KM max, bo przez lata watpie rzeby ktos zabawial sie z czujnikami nad rozrzadem... a sam pewnie wiesz jak to wyglada :yes:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Fordon 22 Lut 2012, 01:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:05   

A jak wyglada sprawa swapu na 1.7 chodzi mi o koszta tj daje auto z 1.4 odbieram z 1.7? kombinuje tak bo niechce sprzedwac auta bo juz troche w nie wlozylem i szkoda by bylo je sprzedac.
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:09   

1,7 ma zmienne fazy rozrządu, o koszty zapytaj Zoharka... :ok: Ale z dwójaka najmniej byś musiał wyłożyć...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
Ostatnio zmieniony przez Parzych 22 Lut 2012, 01:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:09   

pliba, za duzo zmiennych zeby tak wyliczac.... jesli mial bym na papierze ze Twoj silnik ma moc fabryczna lub cos kolo tego to mozna to sprzedac w dobrej kasie, dalej to kwestia zakupu pumy (zalecal bym bardziej 2.0 z focusa), i pracy osoby ktora by nad tym siedziala bo naprawde jest to temat rzeka...
Zaczynajac od zawieszenia, przez hamulce, przez elektryke co masz a co chcial bys miec, czy takowy silnik 1.7 bedzie zdrowy ( no bo nikt nie kupuje takiej pumy po to rzeby latac spokojnie), czy lepiej dac nowszy silnik np z mondka lub focusa i miec zaplecze w czesciach...
_________________

 
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:14   

Czyli widze ze w gruncie zeczy nie ma co sie pchac w takie sprawy tylko smiagc tym co sie ma . Mysle ze moj silnik jest w dobryn stanie bo od wymiany do wymiany oleju nie ubylo a i objezdza tdi'ki 1.9.

Fordon mogl bys jeszcze powiedziec ile kosztuje np u ciebie takie ustawienje silnika o ktorym mowiles wyzej
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
Ostatnio zmieniony przez pliba 22 Lut 2012, 01:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:16   

pliba napisał/a:
objezdza tdi'ki 1.9.
A ile one mają kucy i momentu :?:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:20   

Kumpel ma paska 110 i do 120km/h bylem pierwszy od swiatel do swiatel. Tak samo z Golfem 3 o takiej samej mocy
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:23   

pliba, znaczy że im zostało mniej kucy niż Tobie... :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:23   

pliba, nie odbierz tego zle, ale z w/w zetec RKC bilem 3.0TDI w A4 rocznik 2010... i w starych silnikach to jest norma ze cos nie trzyma mocy albo kierowca nie ogarnial...
Sprecyzuj co cie interesuje dokladnie z w/w modow, napisze otwarcie na forum zeby ludzie mieli poglad ile kosztuje praca i czas :)
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:25   

Parzych, tobie to waga auta doskwiera, bo zobacz ze Miska fiesta zrobi z ciebie wentylator od chlodnicy.... gdzie jego fiesta ma 960kg a ty masz prawie 1200kg...
_________________

 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:26   

Fordon napisał/a:
napisze otwarcie na forum zeby ludzie mieli poglad ile kosztuje praca i czas :)
Stawiam na jakieś 3-4 tysiaki... :devil:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Jaki typ skrzyni w Xr2i 1.8 16v 130 koni
geraltzrusa Mechanika 6 3 Lis 2007, 22:07
Gość
Brak nowych postów Amory , Amortyzatory , KONI , Regulacja
vooytas Tuning mechaniczny 3 30 Kwi 2005, 19:25
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.