[MK4] Wyciagnięcie jeszcze kilku koni z 1.4 16V |
Autor |
Wiadomość |
pliba

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 76 Skąd: DDZ
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:16 [MK4] Wyciagnięcie jeszcze kilku koni z 1.4 16V
|
|
|
Witam
Mam do was takie pytanko czy dalo by rade wyciagnoc jeszcze kilku moze kilkunastu koni z Fiesty mk4 1.4 16V, mam na to 1000 zl mysle tu o samych czesciach nie intersuje mnie jakis chip tuning ani swap. Jezeli da rade to doradzcie co wymienic i na co |
_________________ ''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:20
|
|
|
Optymalizacja walkow rozrzadu z 1.6 16V, przepustnica 1.6, przeplywka o ile masz (nie kazda miala), obrobka glowicy, planowanie glowicy, DET 2 lub DET 3 lub SMT6 strojenie, wydech, dolot.... kwestia tego czy jezdzisz tym na co dzien, jesli nie to ITB.
Prosciej sie nie da...
EDIT:
Przeplywka o czywiscie wieksza z wkladem twojego MAF-a, lub pozostanie z map sensorem + strojenie do tego |
_________________
 |
|
|
|
 |
pliba

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 76 Skąd: DDZ
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:33
|
|
|
Powiedzmy ze wymieniam przepsutnice i nic wiecej nie musze robic ile koni mozna z tego uzyskac |
_________________ ''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:40
|
|
|
Kilka co najwyżej... Albo hamownia pokaże serię, to zależy od kondycji silnika... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
pliba

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 76 Skąd: DDZ
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:44
|
|
|
Myslalem nad wymiana przepsutnicy i dolotu zysk 10 km bylby w pelni zadowalajacy |
_________________ ''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:52
|
|
|
Hmmm, 100KM z Zeteca 1,4, nie sądzę... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 40 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:56
|
|
|
najpierw to zaczyna sie od wizyty na dobrej hamowni, zeby sprawdzic co w ogole jest na starcie... a pozniej wydaje ten tysiac na wypad pod namiot z dziewczyna, bo taki budzet to ledwo na strojenie starczy |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 00:59
|
|
|
Jacek da sie przy samym ustawieniu TDC walu oraz walkow rozrzadu na -1* i +x* na wale gdzie kuzyna focusa 1.4 otworzylem z 75KM na 90 wyhamowane....
Podstawa to pomiar na hamowni przed i wzgledem tego przy w/w modach max z przepustnicy bedzie od 2 do 9KM, dolot o ile zoptymalizujesz jego litraz i chcesz zeby szedl od zakresu 3000 rpm w gore to moze wyjsc te 100KM...
Kwestia sporna tutaj moze byc stan silnika i jego moc na teraz, bo kazda modyfikacja jest zmienna dla parametrow seryjnego silnika... nie mozna tu generalizowac ze bedzie 100KM lub tez wyjdze 90KM po modzie, do puki do puty nie bedziemy mieli wykresu od a do z. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:04
|
|
|
Fordon napisał/a: | focusa 1.4 otworzylem z 75KM na 90 wyhamowane.... | Ale ta MK4 1,4 podobno już ma 90KM... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 22 Lut 2012, 01:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:04
|
|
|
MisiekT, wiesz moze nie az tak ze kafla na namioty ale ogolnikowo podstawa sa dobre hamownie a nie cuda na papierze ktore maja sie nijak z rzeczywistoscia... pamietam swoje RKC (tylko 126KM) jak dawalo bobu RSeskom na 1/4 o ponad 1s...
EDIT:
Wiem czytalem ale wierze tu raczej w wynik rzedu 80KM max, bo przez lata watpie rzeby ktos zabawial sie z czujnikami nad rozrzadem... a sam pewnie wiesz jak to wyglada |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Fordon 22 Lut 2012, 01:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pliba

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 76 Skąd: DDZ
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:05
|
|
|
A jak wyglada sprawa swapu na 1.7 chodzi mi o koszta tj daje auto z 1.4 odbieram z 1.7? kombinuje tak bo niechce sprzedwac auta bo juz troche w nie wlozylem i szkoda by bylo je sprzedac. |
_________________ ''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:09
|
|
|
1,7 ma zmienne fazy rozrządu, o koszty zapytaj Zoharka... Ale z dwójaka najmniej byś musiał wyłożyć... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 22 Lut 2012, 01:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:09
|
|
|
pliba, za duzo zmiennych zeby tak wyliczac.... jesli mial bym na papierze ze Twoj silnik ma moc fabryczna lub cos kolo tego to mozna to sprzedac w dobrej kasie, dalej to kwestia zakupu pumy (zalecal bym bardziej 2.0 z focusa), i pracy osoby ktora by nad tym siedziala bo naprawde jest to temat rzeka...
Zaczynajac od zawieszenia, przez hamulce, przez elektryke co masz a co chcial bys miec, czy takowy silnik 1.7 bedzie zdrowy ( no bo nikt nie kupuje takiej pumy po to rzeby latac spokojnie), czy lepiej dac nowszy silnik np z mondka lub focusa i miec zaplecze w czesciach... |
_________________
 |
|
|
|
 |
pliba

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 76 Skąd: DDZ
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:14
|
|
|
Czyli widze ze w gruncie zeczy nie ma co sie pchac w takie sprawy tylko smiagc tym co sie ma . Mysle ze moj silnik jest w dobryn stanie bo od wymiany do wymiany oleju nie ubylo a i objezdza tdi'ki 1.9.
Fordon mogl bys jeszcze powiedziec ile kosztuje np u ciebie takie ustawienje silnika o ktorym mowiles wyzej |
_________________ ''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 |
Ostatnio zmieniony przez pliba 22 Lut 2012, 01:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:16
|
|
|
pliba napisał/a: | objezdza tdi'ki 1.9. | A ile one mają kucy i momentu |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
pliba

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 76 Skąd: DDZ
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:20
|
|
|
Kumpel ma paska 110 i do 120km/h bylem pierwszy od swiatel do swiatel. Tak samo z Golfem 3 o takiej samej mocy |
_________________ ''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:23
|
|
|
pliba, znaczy że im zostało mniej kucy niż Tobie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:23
|
|
|
pliba, nie odbierz tego zle, ale z w/w zetec RKC bilem 3.0TDI w A4 rocznik 2010... i w starych silnikach to jest norma ze cos nie trzyma mocy albo kierowca nie ogarnial...
Sprecyzuj co cie interesuje dokladnie z w/w modow, napisze otwarcie na forum zeby ludzie mieli poglad ile kosztuje praca i czas |
_________________
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:25
|
|
|
Parzych, tobie to waga auta doskwiera, bo zobacz ze Miska fiesta zrobi z ciebie wentylator od chlodnicy.... gdzie jego fiesta ma 960kg a ty masz prawie 1200kg... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:26
|
|
|
Fordon napisał/a: | napisze otwarcie na forum zeby ludzie mieli poglad ile kosztuje praca i czas | Stawiam na jakieś 3-4 tysiaki... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
|