[MK3] Pękniety blok silnika |
Autor |
Wiadomość |
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 10:18
|
|
|
piotrek1289 napisał/a: | A do układu wsypie proszek uszczelniający i tyle. Powinno to pęknięcie zajść i uszczelnić. | nagrzewnica, chłodnica i inne elementy też pięknie zajdą |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 10:28
|
|
|
Tak, wsyp proszek, załatw sobie chłodnice, nagrzewnice i cała resztę gdzie to gówno osiądzie,,, bo teraz masz tylko pęknięty blok który słabo cieknie jak piszesz,,,
Jak zwykle,,, BJ,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
piotrek1289
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 10:47
|
|
|
No właśnie myślałem nad wsypaniem proszku, uszczelniło by blok, a później wypłukaniu chłodnicy nagrzewnicy. Ale jak piszecie że nie warto to zakleję tylko klejem i będę obserwował. Tylko muszę poczekać na jakiś ładniejszy dzień. |
_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI! |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 11:22
|
|
|
piotrek1289, za dużo reklam oglądasz, tam tez tabletka wędruje w miejsce bólu i tam się rozpada, jak wsypiesz proszek to on osiądzie wszędzie, nie tylko w pęknięciu,,, a wypłuczesz tylko to co nie osiądzie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 13:52
|
|
|
Ja coś pisze i potem się okazuje że to samo napisałeś przede mną |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 14:10
|
|
|
piotrek1289 napisał/a: | A do układu wsypie proszek uszczelniający i tyle | +
Tylko nie proszek !
Są specjalne płyny w serii np K2 , proszki zapychają nagrzewnice i chłodnice a nie uszczelnią bloku. |
|
|
|
|
piotrek1289
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 15:32
|
|
|
W takim razie będę musiał popatrzeć za jakimś środkiem uszczelniającym w płynie jak będę w sklepie.
A tak z innej beczki. Może ktoś mógłby mi podpowiedzieć czego przyczyną może być problem z kręceniem na gorącym silniku. Przeleciałem wszystko co znalazłem na forum i co sam mogłem wymyślić tzn. Drugi akumulator, zmieniałem kilka rozruszników, zmieniłem przewód od wzbudzenia rozrusznika, sprawdzałem jak się kręci wałem na ciepłym a na zimnym silniku, zmieniłem przewody do rozrusznika, założyłem dodatkową masę, mierzyłem kompresję, miał trochę słabe ładowanie (w granicach 12,8 13v) i myślałem, że może rozładowuje aku więc założyłem alternator od diesla i cały czas nic. Jak się zagrzeje i chce odpalić kontrolki przygasają rozrusznik ledwo się odzywa i tyle a jak chwilę odstoi i przestygnie to odpali. A na pych od strzałka. Już myślałem, żeby mu założyć rozrusznik od diesla, ale musze sprawdzić czy się w ogóle zmieści (diesel ma wydech z tyłu). Może ktoś ma jakieś pomocne uwagi, z góry niezmiernie dziękuję. |
_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 17:17
|
|
|
podaj oznaczenia rozruszników które stosowałeś. Sprawdź luz poosiowy wału korbowego
wyjmij rozrusznik i zobacz stan wieńca koła zamachowego . |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 19:26
|
|
|
szczotki i tulejki wymień
dobrze wydmuchaj stojan i wirnik spręzonym powietrzem nasmaruj smarem grafitowym i musi działać
miałem ten sam problem |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
piotrek1289
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST
|
Wysłany: 24 Lut 2012, 01:13
|
|
|
Z racji tego, że kilka fiest miałem, kilka albo i nawet kilkanascie rozruszników posiadam jedne w lepszym stanie drugie w gorszym. Przeleciałem wszystkie i na wszystkich jest taki sam problem. Jutro postaram się poszukać oznaczeń i sprawdzę czy od diesla rozrusznik wejdzie. |
_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI! |
|
|
|
|
|