|
[MK3] benzyna tylko do rozruchu a mimo tego dużo jej pali |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 20:47
|
|
|
clipper napisał/a: | puszczał mi paliwo do reduktora | Ciekawa koncepcja, wedle moich informacji niemożliwa do osiągnięcia,,, clipper napisał/a: | Tylko pytanie czy jak monowtrysk puszcza małą ilość paliwa do redoktora to było by to odczuwalne | jak będzie lekko puszczał to nie odczujesz tego,,, będzie kapać jak z kranu i auto będzie normalnie jeździć,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
grzes.l
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 39 Dołączył: 06 Sty 2012 Posty: 21 Skąd: bytom
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 21:04
|
|
|
Proste to nie będzie ale mam pomysł (pewnie i głupi ).
Panowie przypomnijcie mi jak to było w monowtrysku... pompa paliwa była odłączana przez instalacje po przejściu na lpg? Z tego co pamiętam to chyba pracowała dalej czy to zależało od samej instalacji? Może wyłączaj ją po przejściu na lpg?
Być może masz niewielki przeciek gdzieś po drodze? Odłączając pompę, jeśli nie masz przecieku w samym zbiorniku zużycie beny zmaleje. Wada? Upierdliwe jeśli nie wpakujesz przekaźnika który ją odłączy automatycznie np. po otwarciu elektrozaworu z lpg. |
|
|
|
|
clipper
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 31 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 1 Kwi 2012, 21:59
|
|
|
JoeMix, To wytłumacz mi proszę jak to możliwe, że w wężu od monowtrysku do reduktora zbierało się paliwo hmm? (Ten wąż na którym jest krokowiec). Na gazie nie potrafił jechać bo dławił się benzyną. Zmiana monowtrysku i wszystko si |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Kwi 2012, 22:52
|
|
|
W profilu masz 1,1 a tam nie ma możliwości założenia mixera poniżej dyszy paliwa, tylko nad dyszą, więc paliwo musiało by lecieć do góry i pod prąd powietrza,,,, dla mnie każde auto to gaźnik skoro masz mono to możliwe że mixer masz pod wtryskiwaczem i jest on zalewany paliwem, podczas pracy na benzynie i jeśli leci to wężem do reduktora to znaczy że źle instalacja jest założona,,, wystarczy prawidłowo poprowadzić wąż z reduktora do dolotu i nie będzie problemu,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|