Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Różnica w sprzęgłach
Autor Wiadomość
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 15 Paź 2011, 23:31   [MK3] Różnica w sprzęgłach

Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa z sprzęgłami w CVH? Zauważyłem, że do 1,4 tarcza sprzęgła ma 190mm a do 1,6 już 220mm. Z góry zakładam, że na seryjne koło zamachowe nie zamontuję sprzęgła z 1,6 i teraz pytanie: czy w CVH koła zamachowe mają identyczne mocowania i realne jest sprzęgło 1,6 w 1.4?
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Paź 2011, 00:08   

Kolo zamachowe jest identyczne :) Po zabieleniu kola zamachowego(o ile nie jest zniszczone) z 1.4 smialo mozesz zakladac sprzeglo z 1.6
_________________
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 16 Paź 2011, 00:41   

Dzięki za fachową odpowiedź. W takim wypadku pozostaje mi kupić koło zamachowe z 1,6, bo tak chyba wyjdzie taniej :)
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
bartloba 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wawa
Wysłany: 23 Sty 2012, 19:12   

Raczej taniej, na pewno łatwiej i szybciej=taniej. Mocowanie koła jest identyczne, ale wieksza średnica tarczy to znaczy w innym miejscu trzy małe trzpienie, które wstępnie ustalają położenie docisku no i co ważniejsze inaczej położone otwory mocujące docisk! Pamiętaj że większa tarcza to także większy docisk.
Pozdr
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24 Sty 2012, 01:24   

bartloba napisał/a:
Raczej taniej, na pewno łatwiej i szybciej=taniej. Mocowanie koła jest identyczne, ale wieksza średnica tarczy to znaczy w innym miejscu trzy małe trzpienie, które wstępnie ustalają położenie docisku no i co ważniejsze inaczej położone otwory mocujące docisk! Pamiętaj że większa tarcza to także większy docisk.
Pozdr


Docisk jest tak samo mocowany jak w 1.6, poprostu część przylegająca do tarczy jest mniejszej średnicy. No chyba że była jeszcze inna wersja w co wątpie :)
_________________
 
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 24 Sty 2012, 02:15   

1,4 i 1,6 16v mają wszystko takie same tylko średnica się różni mocowania identyczne. A i łożysko oporowe jest troszkę inne <8>
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.