Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: magiel, maglownica, przelozenie

[MK3] Zmiana przełożenia na maglu
Autor Wiadomość
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 10 Cze 2011, 15:59   [MK3] Zmiana przełożenia na maglu

Temat w tuningu bo dotyczy w sumie przerobienia czegoś istniejącego :)
Mianowicie przyszło mi do głowy żeby jakoś zmienić przełożenie na układzie kierowniczym tak aby skręt był szybszy, mniej obrotów kierownicą do pełnego skrętu, jeśli chodzi o możliwość takiej przeróbki to mam gdzie. Głównie chodzi mi o to jakie pomysły macie żeby to zrobić, może ktoś coś takiego zrobił już, wersja bez wspomagania.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 10 Cze 2011, 16:19   

Magiel od RS Turbo i problem z głowy :) (tak wiem, trzeba ją "tylko" znaleźć)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Cze 2011, 17:01   

przekladnia ze wspoma ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 3 Sty 2012, 23:22   

swego czasu na allegro było takie urzadzenie ktore sie wpina w krzyzaki i mniej się kreci kierą jak znajde to dam link
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 14 Sty 2012, 16:31   

Chodzi wam pewnie o coś takiego
http://www.autoracing.pl/...ierowniczy.html
_________________

 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Sty 2012, 16:39   

Mniej obrotów kiera to cięższe kręcenie,,, trzeba o tym tez pamiętać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 14 Sty 2012, 16:41   

Ja jako tako temat już załatwiłem, wspomaganie :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 14 Sty 2012, 16:45   

a tak z ciekawości ile dałeś za magiel?
_________________

 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 14 Sty 2012, 17:12   

Za kompletne wspomaganie, z pompą ze wszystkimi wężami itd 70zł :D Tylko nie założone bo pójdzie dopiero jak będę silnik zmieniał.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 15 Sty 2012, 04:13   

z chęcią bym sam magiel za tyle kupił bo całą resztę mam, węże od essiego chyba podejdą do magla?? :myśli: bo mam zeteca i wszystko prócz samego magla

A i jeszcze jedno małe pytanko jak to wszystko się później łączy z kolumną kierowniczą?? bo podobno krzyżak jest inny??
_________________

 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 15 Sty 2012, 17:13   

No jest inny który jest niemalże nie osiągalny
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 15 Sty 2012, 19:34   

a jak ze spasowaniem z kolumną??
_________________

 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 15 Sty 2012, 19:40   

Kolumna ta sama chyba. Najlepiej poszukać kolumny już z krzyakiem
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Sty 2012, 23:47   

Wałek kolumny jest inny, musisz miec taki do wspomy.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - skrzynie biegów, przełożenia
Marcin Tuning mechaniczny 74 22 Lis 2018, 09:32
lukaszceglarski
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.