Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, uszczelniacz walu, wyciek oleju

[MK3] Podwozie w oleju
Autor Wiadomość
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Sty 2012, 14:56   [MK3] Podwozie w oleju

Witam,
po wjeździe na kanał by wymienić alternator zauważyłam że podwozie od strony pasażera jest "obrzygane" olejem.
Wstawiam zdjęcia podwozia:






Olej nie cieknie że zostawia ślady, plamy przy postojach czy coś takiego.
Proszę o radę!
Ostatnio zmieniony przez bidżej 18 Sty 2012, 11:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 8 Sty 2012, 15:05   

rozcieknięty uszczelniacz wału po stronie rozrządu. do wymiany.
... chociaż u mnie sam się naprawia jak temperatura jest powyżej zera :hihihi:

na trzeciej fotce widać, że ten po stronie sprzęgła też odmówił posługi. a to już nieco grubsza robota.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 8 Sty 2012, 15:07   

Z tego co mi mówiono to może być tak obrzygane jak puści simmering wału to u Ciebie może lecieć po wale i rozchlapuje. Przy wymianie wymień dodatkowo pasek napędu alternatora.
Na 3 zdjęciu od góry wyglada jakby uszczelka między skrzynią biegów a silnikiem puszczała i leci Ci olej chyba przekładniowy. Niestety nie znam cen napraw tego.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 8 Sty 2012, 15:13   

brewa7 napisał/a:
Na 3 zdjęciu od góry wyglada jakby uszczelka między skrzynią biegów a silnikiem puszczała i leci Ci olej chyba przekładniowy. Niestety nie znam cen napraw tego.

:cojest:
błagam. nie wiesz - nie pisz


do wymiany oba uszczelniacze wału tak jak już BIdżej napisał :rotfl:
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Sty 2012, 15:13   

W wymianę tego na pewno nie będę się bawić sama:) Bo czytałam żeby wymienić ten simmering to trzeba pół silnika rozebrać:P No to niestety w najbliższym czasie muszę odstawić fiestkę do mechanika... dzięki za szybkie odpowiedzi
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 8 Sty 2012, 15:16   

ten od strony rozrządu to kwestia kilkudziesięciu zł już z nowym uszczelniaczem.
do tego od strony skrzyni trzeba zdjąć skrzynię i sprzęgło i to już nie takie hop-siup.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Sty 2012, 15:17   

Mam "zaprzyjaźnionego" mechanika :) jakoś nigdy ze mnie nie zdzierał:P więc mam nadzieje że i tym razem mnie nie zaskoczy:))
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 8 Sty 2012, 15:47   

diablusia, to przy okazji niech zerknie na sprzęgło bo to jedna robota ;)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Sty 2012, 15:58   

madek napisał/a:
diablusia, to przy okazji niech zerknie na sprzęgło bo to jedna robota ;)


Dzięki! za radę:))) na pewno mu wspomnę... a że tak zapytam średnio ile czasu auto będzie musiało stać u mechanika?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 8 Sty 2012, 16:00   

diablusia napisał/a:
madek napisał/a:
diablusia, to przy okazji niech zerknie na sprzęgło bo to jedna robota ;)


Dzięki! za radę:))) na pewno mu wspomnę... a że tak zapytam średnio ile czasu auto będzie musiało stać u mechanika?

zależy od mechanika... :|
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Sty 2012, 19:44   

a tak "pi razy oko" ;)) ??
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 8 Sty 2012, 22:16   

dzień
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
JOHNY 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 85
Skąd: Bytom
Wysłany: 8 Sty 2012, 23:49   

Uszczelka między skrzynią, a silnikiem :rotfl: - wybaczcie musiałem :jupi:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Sty 2012, 07:55   

Stunt_Man napisał/a:
brewa7 napisał/a:
Na 3 zdjęciu od góry wyglada jakby uszczelka między skrzynią biegów a silnikiem puszczała i leci Ci olej chyba przekładniowy. Niestety nie znam cen napraw tego.

:cojest:
błagam. nie wiesz - nie pisz


do wymiany oba uszczelniacze wału tak jak już BIdżej napisał :rotfl:
Uściślijmy, nie ma tam uszczelki i nie powinno być oleju,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Sty 2012, 15:48   

Witajcie!

Niestety problem jest dość szerszy niż by się mogło wydawać konieczna jest wymiana piasta wału (koło pasowe) NIESTETY nowych już nie produkują do fiesty a używaną - ciężko dostać:(((((

Może ktoś z was "ma na zbyciu" żeby odsprzedać???:)
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 17 Sty 2012, 15:57   

niedawno na złom poszły ze trzy ;-|

na szrotach bedą na pewno
1.1 i 1.3 mają takie same więc można szukać
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Sty 2012, 17:01   

Stunt_Man napisał/a:
niedawno na złom poszły ze trzy ;-|

na szrotach bedą na pewno
1.1 i 1.3 mają takie same więc można szukać


Ok dzięki.

Proszę powiedzcie mi... sytuacja wygląda tak:

Fiestką jeździła moja mama - zanim mi jej nie sprezentowała :) - kilka lat temu około 5 - miała podobny problem z olejem pluła jej strasznie... ale że potrzebowała auto bo pracowała poza miastem to wymienione zostały tylko zimerringi, a koło pasowe nie... i teraz dzieje się to samo.
Powiedzcie czy wymiana tego koła pasowego jest niezbędna w takim przypadku ?
Druga kwestia jeśli chodzi o części używane to nigdy nie wiadomo czy nie kupimy czegoś w gorszym stanie niż sami mamy - oczywiście jak się nie znamy -
na co patrzeć? przy zakupie tego koła pasowego żebym nie walnęła gafy i nie wyrzuciła kaski w błoto:)?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 17 Sty 2012, 18:34   

diablusia napisał/a:
Powiedzcie czy wymiana tego koła pasowego jest niezbędna w takim przypadku ?

jeśli koło pasowe jest już wyrobione w miejscu w którym ślizga sie simering to będzie go niszczyło i będzie sie lało

diablusia napisał/a:
na co patrzeć? przy zakupie tego koła pasowego żebym nie walnęła gafy i nie wyrzuciła kaski w błoto:)?

miejsce w którym ślizga sie simering musi być równe i nie może być rowka
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Sty 2012, 18:53   

Stunt_Man napisał/a:
diablusia napisał/a:
Powiedzcie czy wymiana tego koła pasowego jest niezbędna w takim przypadku ?

jeśli koło pasowe jest już wyrobione w miejscu w którym ślizga sie simering to będzie go niszczyło i będzie sie lało

diablusia napisał/a:
na co patrzeć? przy zakupie tego koła pasowego żebym nie walnęła gafy i nie wyrzuciła kaski w błoto:)?

miejsce w którym ślizga sie simering musi być równe i nie może być rowka

Dzięki za odpowiedź

Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęcia tego koła... żeby wrzucić tu żebyś może zaznaczył mi miejsce gdzie nie ma być rowka - jakbyś miał... jakieś gdzieś:) to byłabym wdzięczna - jutro ruszam po szrotach
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 17 Sty 2012, 18:55   


na tym srebrnym wałeczku nie może być nic co mogło by uszkodzić simering (zadziory, rowki itp)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.