Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hamulce, mk3, pompa hamulcowa

Przesunięty przez: trzeci
25 Gru 2011, 12:27
[MK3] Brak hamulca nożnego, lekki pedał, zwarcie w instalacj
Autor Wiadomość
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 25 Gru 2011, 12:11   [MK3] Brak hamulca nożnego, lekki pedał, zwarcie w instalacj

Witam Fiesta 95r. silnik 1.1L. Benzyna monowtrysk.

Witam 22.12


Miałem pożar w aucie z mojej głupoty. Nie dokręciłem akumulatora, a że mam lewy plus, to ten że dotknął przewodów metalowych hamulcowych.
Przy skręcaniu w ostre lewo akumulator przesunął się w prawo i jego zacisk przyspawał się do metalowej rurki. Auto w momencie zgasło. Znikły hamulce w momencie.
Po otwarciu pokrywy silnika widziałem czerwony przewód metalowy hamulcowy i gorącą taką przedłużkę z serwo mechanizmu. Oraz gorącą końcówkę bieguna plus od akumulatora.

http://t1.gstatic.com/ima...SfZ2ARZ9SYhelt5

- Jak jest zbiorniczek z płynem to do tego dużego koła czarnego wychodzi czarna rurka i z niej w prawo odbijają tylko 2 takie jakby przedłużki - rurki i dopiero z niech idą te przewody hamulcowe, a nie jak z dwóch innych wychodzi bezpośrednio z tej czarnej rureczki. To to było gorące.
Gdy udało mi się odciągnąć biegun plus od tej metalowej rurki to gdy uruchomiłem silnik - pracuje, wrażenie jakby coś go obciążało chodzi jakby się męczył i chce zgaś.
Pod pompowanie pedałem nic nie daje jest raz taki jakby się miał odpowietrzyć, a raz jak głąbiej wcisnę to znów jest luźny i wpada lekko do środka.
Płyn hamulcowy jest nigdzie nie cieknie nawet przy wciskaniu pedała. Słychać tylko syczenie, że coś tam sobie pracuje.
:ra: Czy mogłem spalić instalację elektryczną ? - myślę, że nie ponieważ zwarcie było od bieguna plus do masy - jedynie to może kable rozrusznika - masa ?
Ale tak to mi wszystko świeci w aucie i działa.


:ra: Co mogło się popsuć ? Bo hamowanie to mam tylko przy samym max końcu. Pedał miękki. A gdy już hamuje to bardziej prawą stronę bierze.

Cud, że mi się nic nie stało, bo było to na zakręcie i drodze szybkie ruchu. Dojechałem do domu - hamowałem silnikiem, a przy końcu trzeba było ręcznym delikatnie podciągać.

23.12
No i nie dało mi to spokoju !
Zabrałem "młotek" postukałem po tej rureczce co rozdziela na te 4 przewody. Bo jak naciskałem pedał do końca to coś tam jakiś oporek mały był. A przy wyłączonym silniku był twardszy ten pedał ale był taki że do końca mogłem go spokojnie wciskać - co normalnie to się wciśnie raz, a potem opór rośnie i staje się twardy nie do naciśnięcia.
Więc odpaliłem silnik i pedał zrobił się znów miękki i wleciał do końca. Po czym nacisnąłem do końca i trzymam silnik prawie, że się zdławił i prawie zgasł ale wszedł po chwili na obroty swoje.
Cisnę tym pedałem cisnę - pompuję i pompuję - czasem się robi twardszy, a czasem znów to samo - se myślę będę pompował z 5 min. i udało się, po chwili zrobił się twardy do połowy, a jak cisnę od początku to jest taki do połowy lekki, a potem od połowy twardy.
czyżby się jakiś tłoczek odblokował lub powietrze przecisnęło - no odpowietrzyłem - potem ruszyłem autkiem i hamuje normalnie - reakcje jest - ale jakoś mam wrażenie że to nie to samo.

24.12
No i miałem rację, że jest jednak nie to samo - hamuje mi tylko tył, a przód ani drgnie
- zostaje mechanik - nie mam pojęcia jak to ruszyć czy odpowietrzyć nie zabieram się za to bo to już dla mnie wyższa szkoła, ale trochę na ten temat poczytałem tylko, że samemu nie jestem se to w stanie zrobić.

Czyli jednak może i pojechać do mechanika by to przeczyścił ? rozebrał - jest to sens ? Może jakiś zaworek tłoczek ? czy jak ?

- jestem również na ogólnym forum forda zarejestrowany i tam mi napisali - za to im jestem również wdzięczny ale tu jesteście od konkretnego modelu więc może się coś mi uda zrobić

Cytat:

- Jeśli przewód się nie przespawał na wylot i nie ma wycieku to prawie na pewno się zagotował płyn i w chwili obecnej układ jest zapowietrzony, trzeba wymienić i odpowietrzyć układ,,, jeśli to było blisko pompki to i elementy gumowe w środku mógł szlag trafić od temperatury.

zapieczone zaciski-prowadniki


JAK SIĘ ZA TO ZABRAĆ ?

Czytałem również fajny temat http://forum.fiestaklubpo...5755b3ab6e2b790 ale jak sprawdzić czy nie mam coś z tymi tłoczkami lub z pompą hamulca i tłoczkami i gumkami.
Ostatnio zmieniony przez bidżej 28 Sty 2012, 09:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Gru 2011, 12:47   

Ja zawsze pompę sprawdzałem pewnym przyrządem,,, ale trzeb sobie go zrobić,,, czyli pojechać na szrot i odkręcić od pompy wszystkie 4 przewody a potem odciąć je na długości około 6cm,,, jak już mamy takie kawałki to końcówki klepiemy na płasko i zawijamy,,, mamy 4 zaślepki,,, wypełnimy je płynem przy użyciu strzykawki (jak trochę powietrza zostanie to nie szkodzi, generalnie im krótsze zaślepki sobie zrobimy tym lepiej, można zaklepać zaraz za nakrętką chodzi o to żeby skutecznie zatkać wyloty z pompy) i podłączamy do pompy w aucie - pedał powinien być twardy jak głaz,,, minimalne ugięcie pedału celem wypełnienia zaślepek płynem i ani drgnąć już więcej nie powinien,,, jak pedał po naciśnięciu i przytrzymaniu po pewnym czasie wpada w podłogę znaczy że pompa przepuszcza płyn (albo że nasze zaślepki są nieszczelne, ale to wtedy na zewnątrz widać)

Damianrtv napisał/a:
gorącą taką przedłużkę z serwo mechanizmu
Jak chodzi o ten walec do którego zamocowany jest zbiorniczek z płynem to pompa,,,
Damianrtv napisał/a:
Jak jest zbiorniczek z płynem to do tego dużego koła czarnego wychodzi czarna rurka i z niej w prawo odbijają tylko 2 takie jakby przedłużki - rurki i dopiero z niech idą te przewody hamulcowe, a nie jak z dwóch innych wychodzi bezpośrednio z tej czarnej rureczki. To to było gorące.
To są reduktory siły hamowania na tył, nie wiem czy w środku jest coś co jest wrażliwe na temperaturę np. jakaś uszczelka, pewnie tak, stawiam piwo że jak tamtędy poszło zwarcie do masy to się zagotowała w środku i teraz prawie na pewno układ jest zapowietrzony,,, trzeba by wymienić płyn i odpowietrzyć całość,,,
Damianrtv napisał/a:
Płyn hamulcowy jest nigdzie nie cieknie nawet przy wciskaniu pedała. Słychać tylko syczenie, że coś tam sobie pracuje.
Myślę że to syczenie to servo, i dlatego silnik Ci gaśnie, z serva (to to duże czarne koło) jak patrzysz stojąc z przodu auta wychodzi taki gumowo/plastikowy przewód (widać go n zdjęciu co dałeś) odłącz go od serva i skutecznie zatkaj, tam na pracującym silniku jest podciśnienie,,, więc nic nie może wlatywać do środka,,, jak to skutecznie zaślepisz (można do testu placem zatkać) i silnikowi się polepszy to masz servo do wymiany bo szlag je trafił i przepuszcza powietrze (a w środku ma być podciśnienie) - z zatkaną tą rura można jeździć, trzeba brać poprawkę na tępe hamulce - pedał będzie twardy i sporo siły noga trzeba przyłożyć, ale jak ktoś ma parę w prawej nodze to skuteczność hamulców praktycznie jest bez zmian.

Reasumując bo na raty to pisałem,,, ja bym odłączył podciśnienie - jak się okaże że silnik pracuje dobrze (czyli nie wariuje przy naciskaniu hamulca jak wcześniej) to wpieniłbym servo (lub servo z pompą) po czym wymienił płyn w układzie (czyli jednocześnie całość skutecznie odpowietrzył) jeśli nadal by był problem to w 3 kolejności bym się zajął tymi regulatorami na tył,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
Ostatnio zmieniony przez JoeMix 25 Gru 2011, 13:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 25 Gru 2011, 12:51   

Jakbyś posługiwał się bardziej poprawnym językiem to powiedziałbym, że czytam jakiś pamiętnik :-)

Damianrtv napisał/a:
wrażenie jakby coś go obciążało chodzi jakby się męczył i chce zgaś.
:hahaha:

...a wracając do tematu. Ja bym spróbował wymienić pompę z serwem czyli to co podałeś na pierwszej fotce. Potem wiadomo odpowietrzenie całego układu.

Damianrtv napisał/a:
Jak jest zbiorniczek z płynem to do tego dużego koła czarnego wychodzi czarna rurka

Na przyszłość, żebyś posługiwał się poprawnymi pojęciami to duże czarne koło, to serwo. Czarna rurka to pompa.
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 25 Gru 2011, 12:53   

Rebel napisał/a:
Czarna rurka to pompa.

z niego sie śmiejesz a sam głupoty piszesz

ale tylko w 50%
bo tam jest czarna plastikowa rurka :hihihi:
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 25 Gru 2011, 12:59   

Nie śmieje się z tego jak określa/nazywa poszczególne częsci tylko z języka którym się posługuje...

Stunt_Man w takim razie czym jest rurka bezpośrednio pod zbiorniczkiem płynu? ...bo chyba nie chodzi ci o przewód podciśnienia?
 
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 25 Gru 2011, 13:27   

No Panowie bez zgrzytów :) ważne jest, że każdy wie o co chodzi - ja przecież nie jestem mechanikiem i nie muszę wcale używać konkretnych nazw bo nie wiem jak co wygląda więc opisuję tak by każdy wiedział o co chodzi :) kto jest w temacie będzie wiedział :)

Wielkie dzięki Wam za przeczytanie mojego "referatu" Więc pozostaje mi mechanik bo ja na to warunków nie mam zbytnio - a w garażu to nie ma na co podnieść auta by odkręcić wszystkie koła i sobie odpowietrzać. Mogę tylko se w kabelkach pogrzebać to potrafię najlepiej :D

Dam Wam moi mili znać co było powodem i jak problem rozwiązałem. DZIĘKUJĘ
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 25 Gru 2011, 13:37   

Przód można odpowietrzyć bez zdejmowania kół. Wystarczy je dobrze skręcić. Z tyłu... może być trochę gorzej. :hihihi:

Jak naprawią, to daj koniecznie znać co i jak. Miejmy nadzieje że pomoże to kilku osobom w przyszłości.
 
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 29 Gru 2011, 17:58   

Witam - pojechałem do mechanika :
- zrobiliśmy to na kanale bez zdejmowania kół - odpowietrzył mi przód i tył. W przednim lewym było DUUŻO "gazu" - powietrza.
Sprawdziłem hamowanie - rozpędziłem się tak na 1 biegu troszeczkę i mocno nacisnąłem hamulec i najpierw chwycił tył, tak że go fest złapało, a przodu nie złapało - tylko się lekko ugiął i koła obracały się dalej.
Ciśnienie jest w wężach - tak powiedział - są one drożne bo jak odkręcał to mi pedał schodził w dół. Mówi, że reduktory tylne, może coś z nimi jest nie tak.
Ale odkręcił te rureczki co idą od tej czarnej rury, kapał widziałem płyn. Tych przewodów co bezpośrednio idą z tej czarnej rureczki od serwa nie odkręcał.
Pedał jest twardszy niż przed odpowietrzeniem ale da się go wcisnąć dalej niż jak miałem przed tym moim zdarzeniem.
Miałem tak, że na wyłączonym silniku pedał wciskałem do tego momentu co by się tylko stop zapalił (taki twardy był), a teraz idzie jeszcze raz tyle w dół i wtedy dopiero jest twardy.

Czyżby jakieś tłoczki ? ale nie przepuszcza nic jak jest wciśnięty pedał - więc myślę że to odpada. Co Wy na to ?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 29 Gru 2011, 19:38   

wymień płyn hamulcowy skoro sie zagotował
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 29 Gru 2011, 21:15   

Mówisz że to to ? i tylko to ?

Dolałem mu DOT-3 bo jak spuszczał mi to go trochę ubyło tak pół zbiorniczka. No ale maźlaty jest ten płyn taki glikolowaty.

Ciekawostka ->

Gdy jechałem do przodu to mi tył hamował mocno, że "ciorało" oponami, a przód się tylko toczył- lekko opadała mu macha. Natomiast gdy na wstecznym jechałem i wdepłem też mocno to mi przód zahamował fest, a tył się toczył.
- co jest grane ?

No i te nieszczęsne obroty mu czasem spadną jak mu przycisnę na postoju na luzie pedał hamulca - tak fest że jest się wstanie zadławić silnik, ale nie zgaśnie - no nic pojadę do wykwalifikowanego serwisu...może oni zaradzą.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Gru 2011, 21:25   

Damianrtv napisał/a:
co jest grane ?
Jest to związane z rozkładem masy i tym jak ze tak powiem są wyślizgane hamulce,,,
Damianrtv napisał/a:
Mówisz że to to ? i tylko to ? Dolałem mu DOT-3 bo jak spuszczał mi to go trochę ubyło tak pół zbiorniczka.
Od początku maiłeś napisane że na start do wymiany płyn w układzie oraz co za tym idzie odpowietrzenie całości, a nie tylko jakiegoś kawałka,,, jak to zrobisz i nadal handel będzie kiepski to wtedy można kombinować dalej,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 29 Gru 2011, 21:31   

ok - ma się rozumieć ! Jutro wlewam DOT-3 świeży - nowy ! Dam znać co i jak poszło. Myślę że starczy mi 0.7L ?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Gru 2011, 21:45   

Wypadało by ze zbiorniczka strzykawką odciągnąć płyn prawie wszystek i nalać świeżego, a następnie każde koło odpowietrzyć, nawet jak nie będzie powietrza, to spuścić tyle płynu co by z cylinderków i przewodów stary się wylał,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 8 Sty 2012, 13:02   

Witam - w święto 3 króli zabrałem moją kobietę i poszliśmy do garażu od mojego przyjaciela. Przód auta postawiłem na "koziołki" bo jest cięższy, a tył na cegły chodnikowe.
Nałożyłem wężyk na odpowietrznik, wcześniej go poluzowując. Wydeptała mi cały płyn aż było słychać powietrze. Pedał schodził coraz niżej i był miękki. Tak zrobiłem z każdym odpowietrznikiem by pozbyć się starego zagazowanego płynu. Po tej akcji dokręciłem wszystkie odpowietrzniki, nalałem płynu DOT-3 do zbiorniczka i poluzowałem odpowietrznik tylny prawy. Gdy tylko się pojawił płyn to poczekałem aż wypluje resztki starego z powietrzem. Potem zakręciłem odpowietrznik - pomocnik podeptał po pedale. Potem nacisnął a ja odkręcałem odpowietrznik patrząc czy leci czysty bez bąbelków płyn. Jak już tak było to zostawiłem i robiłem następne - L tył , potem P przód , potem L przód.
Jak już wszędzie miałem nalany płyn w wężykach to jeszcze raz powtórzyłem akcję odpowietrzania. W sumie zużyłem 800ml. płynu (czyszczenie przewodów ze starego trzeba zabrać pod uwagę)

Sprawdziłem hamowanie i nadal mi wcześniej hamuje tył ale jak jadę (z zabraniem dystansu drogi do auta poprzedzającego) to widzę, że mi przód delikatnie opada bo światła na zderzaku tego z przodu opadają więc przód mi hamuje ale nie opada tak jak kiedyś.

Pedał - po wyłączeniu silnika wciskam do połowy potem jeszcze raz i 2gi raz i już czuję że jest pedał twardy, czuć że płynu już nie idzie pompować ale pedał sam w sobie się ugina tak na 1/3 całego wciskania - co jest ? kiedyś jak się pod pompowało to nie uginał się pedał.

Pojechałem na stację diagnost. i tam mi przód normalnie ham. tył też. Przy okazji mi ręczny sprawdził i ręczny to już jest inna bajka lewe jest mocniejsze a prawe słabsze - to jest do zrobienia. Powiedział mi coś o reduktorach na tył - więc teraz temat zostawiam w Waszych rękach i w Twoich :ok: JoeMix

- tu mam wydruk:
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 9 Sty 2012, 19:30   

:hahaha: DOT3 haloo powinien być DOT4

Po co stawiać auto na płyty chodnikowe. Z kanału można odpowietrzyć bez zdejmowania kół.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 17 Sty 2012, 18:04   

Witam - dziękuję za wszystkie Wasze rady - DZIĘKUJĘ.

Lecz po odkręceniu pompy (tej czarnej rury od serwa) - zdjęciu zbiorniczka i go wypłukaniu, wyjęciu tych dwóch tłoczków co na każdym jest po 2 uszczelki. Szczerze to nie miałem czasu na zakup nowych bo kolega mi garaż na wekend udostępnił więc tylko je wyczyściłem denaturatem i są dobre (mogę tak powiedzieć bo wiem jak się czyści i sprawdza paski w sprzęcie RTV czy są sparciałe,spękane, czy się nie wyginają,naciągają, itp.) jeszcze się nadały (może i je wymienię w przyszłości ale są dobre) przedmuchałem korektory na tylne koła - ciężko się w nie dmucha czyli jest jakiś opór. Poskładałem to i owo poskręcałem. Nalałem płyn DOT-4, i po super dokładnym odpowietrzeniu i zachowaniu kolejności najdalszego koła od pompy - zrobiłem to 3 razy dla pewności.
Stwierdzam, że pedał jest twardszy (na wyłączonym silniku jak 2/3 razy nacisnę) czuć że pompuje i se wchodzi wyżej ale potem całość jednak się trochę ugina ale już nie do drugiej sekcji jak wtedy.

Proszę o sprawdzenie kolegów drogich z forum co mają fucinki 1.1 L. żeby mi sprawdzili 2-wie sprawy i odpisali czy mają takie objawy jak ja:

-> Na ZAŁĄCZONYM, na postoju silniku wciskam pedał lekko do momentu gdy czuję 2 sekcję taki schodek i dalej się już nie wciska. Bo na wyłączonym nie dochodzi - wiadomo sztywny pedał.

-> proszę jedźcie na taką pustą drogę gdzie można otworzyć drzwi i wychylić głowę i patrzeć na przednie koło i jechać tak z 5-15 km/h i zahamować na MAX lub powtórzyć lżej, które koła zahamują pierwsze tył czy przód.
Bo mi za każdym razem tył, a potem przód i mam 4 koła zablokowane.

Wydaje mi się że mocniej hamuje teraz przód se opada ale nie tak mocno, a hample łapią naprawdę super - bo jak na suchym jechałem w tesko w garażu tak 5-10 Km/h i depłem to miałem przy każdym kole czarny pasek - szkoda mi było opon to na śnieg pojechałem i tam się okazało, że mnie obraca lekko dupa w prawo, a przód w lewo - potem kontra kierownicy... (akurat tak pod "tira" ...buuu oby nigdy NIE ! )
A na stacji wyszło wszytko w normie.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 17 Sty 2012, 23:02   

1. żadnych schodków.

2. najpierw przednie. zawsze.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Sty 2012, 12:32   

Zaznaczam ze pisze z pamięci, ale czy sekcje nie są na krzyż, czyli lewe koło przednie jest w sekcji z tylnym prawym,,, i druga para odwrotnie,,, więc w zawiasku z tym, jak najpierw łapią tylne to stawiam ze przednie zaciski coś nie halo,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Sty 2012, 12:35   

sekcje są na krzyż obowiązkowo z tego co wiem.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Sty 2012, 13:06   

bidżej napisał/a:
sekcje są na krzyż obowiązkowo z tego co wiem.
Więc wcześniej będzie hamować oś na pierwszej sekcji,,, bo dopiero jak wytworzy się tam ciśnienie jest naciskany tłoczek na drugiej sekcji - tak?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.