
|
[MK3] WYMIANA SKRZYNI BIEGÓW ZETEC 1.8 16V |
Autor |
Wiadomość |
daniel89_lb

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 36 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 43 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 14:03 [MK3] WYMIANA SKRZYNI BIEGÓW ZETEC 1.8 16V
|
|
|
Jestem w trakcie wyjęcia skrzyni z mojego kundla powyciągałem już przeguby z piast,tylko jak wyjąć je ze skrzyni? czytałem w książce że trzeba je podważyć i stuknąć...ale pisze ze jest jakiś pierścień oporowy.Druga sprawa to mechanizm żeby nie piszczały koła przy starcie.nie ma przy nim paska ale trzeba go odkręcić od skrzyni żeby wyjąc??i idą do niego przewody ze zbiorniczka ham i obudowa z niego idzie na przegub ale już ją okręciłem tylko nie chce całkiem wyjść.Sanki też trzeba wyjmować czy tylko pod skrzynią tą belkę co jest przy niej zaczep?? |
_________________ MK3 1.8 ZETEC |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 15:11
|
|
|
Ale masakra.
Ogolnie punkt po punkcie caly zabieg jest w ksiazce sam naprawiam, ktora mozna pobrac bez problemu w Download.
SCS to nie uklad ktory zapobiega "piszczeniu kol przy starcie" tylko system dzialajacy na zasadzie ABS-u lecz tylko na 2 kola i jest strikte mechaniczny.
Silnik musi byc podwieszony, trawerza wzdluz komory silnika wypad, wybierak out, przeguby wewnetrzne out, poleci oliwa, trzeba wybic koncowke wahacza ze zwrotnicy, wychodza przeguby zewnetrzne. Wyciaganie takiej skrzyni biegow to kolo 1,5h o ile ida sruby i nie ma wiekszego hardkoru z przegubami zewnetrznymi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
daniel89_lb

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 36 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 43 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 15:39
|
|
|
Fordon napisał/a: | Ale masakra.
Ogolnie punkt po punkcie caly zabieg jest w ksiazce sam naprawiam, ktora mozna pobrac bez problemu w Download.
SCS to nie uklad ktory zapobiega "piszczeniu kol przy starcie" tylko system dzialajacy na zasadzie ABS-u lecz tylko na 2 kola i jest strikte mechaniczny.
Silnik musi byc podwieszony, trawerza wzdluz komory silnika wypad, wybierak out, przeguby wewnetrzne out, poleci oliwa, trzeba wybic koncowke wahacza ze zwrotnicy, wychodza przeguby zewnetrzne. Wyciaganie takiej skrzyni biegow to kolo 1,5h o ile ida sruby i nie ma wiekszego hardkoru z przegubami zewnetrznymi. |
Mam takie coś jak sam naprawiam co ma 300 str i h z niej można dojść do ładu.
Chodzi mi najbardziej o to jak zdemontowac przeguby a cały SCS i tak idzie do wyje...tylko chodzi o to czy nic sie nie powali z układem hamulcowym |
_________________ MK3 1.8 ZETEC |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 15:46
|
|
|
brecha i jedziesz
wyskoczą same |
|
|
|
 |
daniel89_lb

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 36 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 43 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 18:13
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | brecha i jedziesz
wyskoczą same |
Ok zaraz jadę z koksem przeguby już wyciągnięte z piast,wachacze odpięte,rozrusznik wyjęty,zaraz podwieszam silnik i ogien |
_________________ MK3 1.8 ZETEC |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|