Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:53
[MK6] 1.4 TDCi - słabe przyśpieszanie na 1 i 2 biegu
Autor Wiadomość
Rafał-wch 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 29 Lis 2011, 15:57   [MK6] 1.4 TDCi - słabe przyśpieszanie na 1 i 2 biegu

witam
jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.
kupiłem 3 miesiące temu fiestę (ciężarową) 1.4 tdci i trzeba ją panicznie wysoko kręcić żeby jechała np. jak auto się toczy i wrzucam 2 i chce kontynuować jazdę to gaz mam w podłodze a wyprzedza mnie rodzina ślimaków?
Poradźcie czy to normalne przy tym silniku? do tej pory jeździłem autami z grupy vw czy wszystkie tdi i nigdy nie miałem takiej akcji żeby auto stało w miejscu do momentu załączenia się turbiny.
nadmienię że auto jest dość świeże bo z grudnia 2008 i przebieg 113 tys (prawdziwy bo do końca auto miało serwis)
Pozdrawiam i liczę na merytoryczne rady
Rafał
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Lis 2011, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mieszko 
Naczelny spamer F.K.P.


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.0/80KM
Imię: Mieszko
Wiek: 31
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Lis 2011, 16:08   

Rafał-wch napisał/a:
Poradźcie czy to normalne przy tym silniku?

Rafał-wch napisał/a:
jak auto się toczy i wrzucam 2 i chce kontynuować jazdę to gaz mam w podłodze a wyprzedza mnie rodzina ślimaków


zależy od prędkości toczenia, jak przy 5 km na godzinę to się nie dziwię , wczoraj po raz 1. ruszałem z innego biegu niż 1. i sprzęgło + gaz muszą być chwilę wciśnięte nawet na 2.
_________________
 
 
 
Rafał-wch 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 29 Lis 2011, 16:13   

mieszko napisał/a:
Rafał-wch napisał/a:
Poradźcie czy to normalne przy tym silniku?

Rafał-wch napisał/a:
jak auto się toczy i wrzucam 2 i chce kontynuować jazdę to gaz mam w podłodze a wyprzedza mnie rodzina ślimaków


zależy od prędkości toczenia, jak przy 5 km na godzinę to się nie dziwię , wczoraj po raz 1. ruszałem z innego biegu niż 1. i sprzęgło + gaz muszą być chwilę wciśnięte nawet na 2.


no tak ale to normalne że dopiero z takim opóźnieniem reaguje na gaz? ma na myśli to, że w tym silniku w ogóle nie czuje dołu silnika do 1500obr/min
 
 
mieszko 
Naczelny spamer F.K.P.


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.0/80KM
Imię: Mieszko
Wiek: 31
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Lis 2011, 16:17   

u mnie gdy ruszam z 2. to muli i to fest, gdy mam wybór pomiędzy 1. a 2. wybieram 1. , na 2. trzeba chwilę zaczekać by załapała co oznacza wciśnięty pedał gazu, na 1. nie ma takich problemów a powyżej 1500 dostaje kopa.
_________________
 
 
 
misiak 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 314
Skąd: Białystok
Wysłany: 29 Lis 2011, 21:29   

niestety, ale komputerowe sterowanie dawką paliwa jest co się niestety wiąże z tym, że trzeba poczekać aż komputer przetrawi informację że pedał jest mocniej wciśnięty. Przy lince czas reakcji byłby krótszy. Nie oznacza to, że przestanie mulić... taki silnik
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 29 Lis 2011, 22:32   

Moim zdaniem wiąze to się z dużą turbo dziurą w tych motorach.To m.in było powodem dokonanej modyfikacji w moim silniku.Teraz auto ciągnie od dołu i szybko reaguje na pedał gazu.Po wylączeniu esp z 2 idzie jak :devil:
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
mieszko 
Naczelny spamer F.K.P.


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.0/80KM
Imię: Mieszko
Wiek: 31
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Lis 2011, 22:34   

artax, przekonałeś mnie, trza chipować...
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Lis 2011, 00:37   

Pany nie robcie z 1.4HDI bo takie cos macie pod maska w sygnaturkach TDCI Forda, silnika 1.9TDI VAG. To jedno ze pojemnosc robi swoje a drugie to to ze turbina co ma zrobic do tych 1500rpm?? dmuchac 2 bary?? Moze byc tez to ze silnik byl mulony od fabryki i bedzie takim kutafonem ktory dopuki nie dasz mu ognia na trasie sie nie rozmuli...
Pojemnosc vs waga fiesty mk6 vs moc i Nm= lipa w serii
_________________

 
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 30 Lis 2011, 10:48   

ale zgodzisz się ze mną ,ze mod odmula... :bigok: ?Znajomy ma warsztat i handluje Fiestami mk7.Mialem mozliwość przejechać sie 2 roznymi 1,4 .Niby te same przebiegi, ładnie pracujące motory ale jedno jechało przyzwoicie a drugie bylo zamulone.Dlatego zapewne technika jazdy kopciuchem ma znaczenie.Dobrze jest auto "przeciagnąć" w trasie raz na tydzien jesli ktoś kula sie po miescie.
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Lis 2011, 11:12   

artax napisał/a:
ale zgodzisz się ze mną ,ze mod odmula...

:yes:
_________________

 
 
 
Rafał-wch 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 30 Lis 2011, 11:33   

artax napisał/a:
ale zgodzisz się ze mną ,ze mod odmula... :bigok: ?Znajomy ma warsztat i handluje Fiestami mk7.Mialem mozliwość przejechać sie 2 roznymi 1,4 .Niby te same przebiegi, ładnie pracujące motory ale jedno jechało przyzwoicie a drugie bylo zamulone.Dlatego zapewne technika jazdy kopciuchem ma znaczenie.Dobrze jest auto "przeciagnąć" w trasie raz na tydzien jesli ktoś kula sie po miescie.
pzdr


jeśli mogę zagaić jakie koszty są takiej modyfikacji i na czym ona polega (komputer czy zmiana w elektronice)
pozdrawiam
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 30 Lis 2011, 11:51   

W Klodzku masz fachmana od tych rzeczy.Soft-Tuning.Koszty z hamowaniem przed i po okolo 800-900 PLN .Zalezy czy auto to będzie "oporne" czy nie.Wejdz na jego stronę tam jest moja Fiesta.Będziesz mial z grubsza wyobrazenie jak to wygląda.
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 14:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 22:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.