Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zapieczone cylinderki
Autor Wiadomość
taksak 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 74
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Głubczyce
Wysłany: 2 Paź 2011, 15:10   [MK3] Zapieczone cylinderki

Witam,cylinderki lewy i prawy tył,ale tylko po tej stronie szczęki gdzie jest podłączona linka ręcznego są zapieczone ,ciekawe dlaczego te dwie połówki? Miał ktoś coś takiego? Pozdrawiam :ok:
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Paź 2011, 15:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Paź 2011, 18:34   

Możliwości są dwie albo zapiekła się dźwignia wahliwa albo zapiekł się cylinderek . Tak czy tak trzeba rozebrać i albo rozruszać dźwignię wahliwą smarując mechanizm smarem silikonowym albo zmieniając cylinderek bo w normalnych warunkach nie przewiduje się jego naprawy .
 
 
 
taksak 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 74
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Głubczyce
Wysłany: 2 Paź 2011, 20:47   

diodalodz napisał/a:
Możliwości są dwie albo zapiekła się dźwignia wahliwa albo zapiekł się cylinderek . Tak czy tak trzeba rozebrać i albo rozruszać dźwignię wahliwą smarując mechanizm smarem silikonowym albo zmieniając cylinderek bo w normalnych warunkach nie przewiduje się jego naprawy .
Nie za bardzo żeśmy się zrozumieli,wszystko zostało rozebrane wyczyszczone i zrobione.Ale wracając do pierwszego pytania jaki może powód zapieczenia się akuratnie dwóch połówek cylinderków.Po jednej i po drugiej stronie te same połówki.Przecież płyn wypycha i dwa tłoczki pracują w cylinderku. :ok:
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Paź 2011, 02:34   

Tak jest zawsze. Najczęściej zapiekają się te połówki z których nie może wydostać się wilgoć przez grawitacje . Po za tym podczas normalnej pracy zazwyczaj działa tylko jeden cylinderek drugi jest prawie oparty o krawędź bębna . Zazwyczaj działa ta strona po której jest dźwignia wahliwa .
 
 
 
taksak 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 74
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Głubczyce
Wysłany: 5 Paź 2011, 14:51   

diodalodz napisał/a:
Tak jest zawsze. Najczęściej zapiekają się te połówki z których nie może wydostać się wilgoć przez grawitacje . Po za tym podczas normalnej pracy zazwyczaj działa tylko jeden cylinderek drugi jest prawie oparty o krawędź bębna . Zazwyczaj działa ta strona po której jest dźwignia wahliwa .
Dzięki,Pozdrawiam. :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.