Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] 1.4 - Dusi się i gaśnie po dodaniu gazu
Autor Wiadomość
Redu 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2
Skąd: aa
Wysłany: 18 Lip 2009, 15:38   [MK3] 1.4 - Dusi się i gaśnie po dodaniu gazu

Witam.Mam fiestę 1,4 mk3 i mam z nią następujący problem:samochód zapala i w chwili gdy dodaję gazu dusi się najczęsciej auto gaśnie czasami zdaża się że gazując auto przejdzie ten krytyczny punkt i wskakuje na obroty.Próbowałem programować komputer na różne sposoby i zawsze dzieje się to samo.Autko na wymienione wszystkie filtry z wyjątkiem paliwa(nie wiem gdzie go szukać)nowe świece i nowe przewody w/n.Proszę o pomoc i rady a temat tej usterki.Dodam że z mechanika samochodową nie mam doczynienia.Pozdrawiam

Kod:
Proszę tagować tematy
i precyzyjniej tytułować wątek.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Lip 2009, 07:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Lip 2009, 02:01   

odkręć pokrywę zaworów i wyjmij dźwigienki zaworowe i popychacze i zobacz jak bardzo niema wałka rozrządu .
 
 
 
piotrek.r61i 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Piotrek
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 22
Skąd: Brześc Kujawski
Wysłany: 24 Lip 2009, 13:55   

do wymiany najprawdopodobniej sonda lambda albo przepływomierz. u mnie było to samo w 1.4i i wymieniłem sonde i pomogło.
_________________
prezes_e61i
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 24 Lip 2009, 14:03   

diodalodz napisał/a:
odkręć pokrywę zaworów i wyjmij dźwigienki zaworowe i popychacze i zobacz jak bardzo niema wałka rozrządu .

chłopak nie zna się na mechanice, nie potrafi znaleźć filtra paliwa, a Ty mu radzisz taką rzeźbę? :D
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lip 2009, 18:24   

jaka rzeźba . 3 klucze na krzyż i żadnego sprzętu specjalistycznego . W CVH jest wszystko na dźwigiwnkach zaworowych nie trzeba wyjmować wałka nawet .
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 24 Lip 2009, 19:04   

ok, dla mnie to jest rzeźba :]
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Lip 2009, 20:15   

Radkalkin napisał/a:
ok, dla mnie to jest rzeźba :]

Dla kolegi pewnie też będzie. Nie którzy mają problem z zdjęciem pokrywy zaworów a co dopiero dalej się posunąć. Kolego redu jak nie masz zielonego pojęcia to pojedź do mechanika tak będzie prościej i szybciej.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
izkaa67
[Usunięty]

Wysłany: 19 Cze 2010, 16:51   

Witam. Mój samochód to Ford Fiesta MK5 1.3 endura
Dzisiaj wsiadłem do samochodu mamy i chciałem go odpalić. Za pierwszym razem się udało i go zgasiłem. Za drugim razem za krótko przytrzymałem kluczyk w stacyjce i już nie chciał zapalić, był tylko taki dziwny dźwięk. Nie chciały zgasnąć kontrolki silnika i akumulatora. Co sie stało?
Proszę o szybką odpowiedź
 
 
pucio2 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 58
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Jaryszki k.Poz.
Wysłany: 19 Cze 2010, 17:02   

izkaa67: Może auto połapało się, że nie Mama je odpala i stąd fochy? Niech Mama spróbuje odpalić.
_________________
Fiesta forever...
 
 
izkaa67
[Usunięty]

Wysłany: 19 Cze 2010, 17:06   

Mam taką nadzieję. Dzięki za pocieszenie. Jest pan pewien że nic sięnie stało? I jeszcze mam jedno pytanie. Ostatio wymieniano akumulator w samochodzie i rozkodowało się radio. Gdzie moge znaleźć pełną nazwe modelu radia ?
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 19 Cze 2010, 17:08   

izkaa67, wyjąć radio i podać numer seryjny na forum w odpowiednim dziale do tego przeznaczonym.

I poczekaj z jeżdzeniem autem aż zrobisz prawko gy

pozdro ;)
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
izkaa67
[Usunięty]

Wysłany: 19 Cze 2010, 17:11   

Tak chciałem zrobić, ale jak mam wyjąć cały panel radia wbudowanego. Moge jedynie wyjąć panelik na którym nic nie jest napisane.

Strasznie chciałbym pojeździć ale musze jeszcze troche poczekać ;]
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 19 Cze 2010, 17:13   

KLIK koniec OT

następnym razem się autem nie baw gy a tym bardziej Fiestą gy
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
marcinek0110 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 88
Skąd: Białystok
Wysłany: 22 Wrz 2011, 16:53   

Podobny mam problem, tematów pełno a w większości z nich jedyna odpowiedź to: "Użyj szukajki", wierzcie mi, używam, ale w tym bałaganie nie znalazłem zbyt wielu konkretów.

Opis problemu:

Fiesta 1.25 '98, golas (bez wspomagania, klimy itd). Odpalam na zimnym silniku, obroty wahają się między 1500-2000, spada do książkowych 900-1000,popracuje trochę i spada do 200-400 i się dławi. Raz podusi się i wskakuje na obroty, a raz zgaśnie. Tak samo jak doda się gazu przy 900, to spadają obroty poniżej 500. Kiedy silnik trochę się nagrzeje, tj wskazówka dojdzie do połowy białego pola na wskaźniku temp. problem znika i jeździ jak marzenie. problem się powtarza kiedy fiestka postoi trochę i silnik znów będzie zimny.
Ludzie opisują podobne problemy z tą różnicą, że oni mają komedie z obrotami też na ciepłym silniku. U mnie tylko na zimnym.
Wyczyściłem przepływomierz, przepustnicę. Świeczki, przewody zapłonowe, filtry nowe. Zdemontowałem krokowy w celu przeczyszczenia go, ale nie da się go rozkręcić, a do środka boję się lać cokolwiek, bo nie wiem co w środku jest i czy większej krzywdy tym nie narobię.

Proszę nie odpisujcie, że tych tematów było już pełno, bo bardzo wiele z nich czytałem. Jeżeli przeoczyłem ten konkretny, po prostu dajcie linka do niego a nie do szukajki, żeby nie robić kolejnego tematu bez odpowiedzi i tym samym, większego burdelu na forum.
Z góry dzięki:)

PS: Mam pytanie, czy mogę przepłukać silniczek krokowy benzyną ekstrakcyjną jednocześnie jej nie uszkadzając? Pytam, ponieważ rozebrać tego bez uszkodzenia elementów się nie da. Dla pewności, zdjęćka:
_________________
MOJA MK IV
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 22 Wrz 2011, 17:18   

marcinek0110 napisał/a:
Mam pytanie, czy mogę przepłukać silniczek krokowy benzyną ekstrakcyjną jednocześnie jej nie uszkadzając?

możesz go w niej nawet utopić
 
 
marcinek0110 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 88
Skąd: Białystok
Wysłany: 26 Wrz 2011, 15:54   

Problem w moim przypadku został wyjaśniony. Okazało się, że benzyna którą zalałem bak do końca była zmieszana z ropą, niestety nie wiem w jakich proporcjach. Także jakby u kogoś występowały objawy podobne do wyżej opisanych przez mą osobę, radzę sprawdzić pochodzenie paliwa, zanim zajmie się za wymianę jakichkolwiek części.
Sprawa się wyjaśniła, jak bak został do połowy wypalony. Do pozostałej mieszanki dolałem 100% - owej PB 98, dolałem też buteleczkę dodatku do benzyny (magiczny środek który czyści gaźniki i wtryski, zmniejsza szkodliwość spalin i coś tam jeszcze robi), i moja niesłusznie osądzona o brak współpracy fiesta pomału przełyka resztę tej mieszanki, którą nieświadomie wlał jej do baku zły właściciel.
Z tego miejsca oficjalnie chciałbym przeprosić moją Fiestkę o zbyt pochopny osąd, że niby coś się w Niej zepsuło, kiedy ta pokornie przełykała to świństwo:(
_________________
MOJA MK IV
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2071 17 Gru 2024, 10:00
SCHWARZ 1.4S
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.