Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: chlodzenie, mk3, xr2i

[MK3] Pękające węże układu chłodzenia
Autor Wiadomość
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 1 Wrz 2011, 23:27   [MK3] Pękające węże układu chłodzenia

w ciagu ostatnich 2 miesiecy wymienialem 3 razy węże z ukladu chlodzenia bo mi za kazdym razem w innym miejscu pękały ;-( wymieniłem termostat na nowy bo mogł sie stary przycinac...i dzisiaj znow zajechalem do roboty a tam z pod maski dym... ;-| wąż przy pompie wody walnoł ;-| Marek mowi ze korek przy zbiorniku ma zaworek bezpieczenstwa...i ze tamtendy powinno uciekac cisnienie gdy jest za duze...ale na korku z góry nie mam żadnej dziurki... czy ktos mi powie dalczego mi tak pękaja te węże??? wentylator sie zalaczanormalnie, wiec chlodzenie jest...
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Wrz 2011, 08:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Wrz 2011, 07:47   

Tak korek ma zaworek i jest "dziurka" daj foto z obu stron to Ci pokaże... druga sprawa, węże kładziesz nowe czy jakieś nie wiadomo jakie używki i czy pęka to samo czy co wymienisz, to pęka coś innego starego w aucie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 2 Wrz 2011, 07:54   

weze uzywki...bo niestety na nowe w tych miejscach mnie nie stac...wiem ze zaworek jest od wewnatrz..ale z zewnatrz nie widac zadnej dziurki...
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 2 Wrz 2011, 08:07   

http://imageshack.us/phot...7/sam1103w.jpg/ tu widac ten zaworek...a tu zadnej dziurki nie ma http://imageshack.us/phot...m1104f.jpg/...i gdzie te cinienie ma niby uciekac??
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 2 Wrz 2011, 08:13   

napisz do mnie mam pewny taki korek wysle Ci. ten korek ma opuszczac cisnienie jak przekroczy uklad chlodzenia 120MPa 1,2bara cos takiego
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Wrz 2011, 09:15   

hanysek napisał/a:
wiem ze zaworek jest od wewnatrz..ale z zewnatrz nie widac zadnej dziurki...
Dziurkę masz i to nie jedną,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Wrz 2011, 09:19   

hanysek napisał/a:
wiem ze zaworek jest od wewnatrz..ale z zewnatrz nie widac zadnej dziurki...
Dziurkę masz i to nie jedną,,,


Jak zakręcisz to na uszczelce jest szczelnie, jak zawór się uchyli to powietrze powinno przejść przez dziurki w niebieskich kółkach, przez zawór, nad uszczelką i wrócić po "gwincie" przez dziurki w czerwonych kółkach,,,

Korek się sprawdza odłączając zbiorniczek, zatykając dziury i wpompowując do środka powietrze (może być pompką do kół wtedy jej manometr) przez ten grubszy wąż...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Wrz 2011, 17:51   

a zawsze pękają od chłodnicy ? bo przyczyny mogą być dwie albo zbyt duże ciśnienie w układzie albo urwana poduszka pod silnikiem.
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 2 Wrz 2011, 21:16   

niesprawny korek tam syf podlatuje
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 2 Wrz 2011, 22:53   

moze byc tez zagrzewajaca sie uszczelka pod glowica...ale nie zauwazylem zeby auto kopcilo... a zawor musi byc zapchany bo gdyby dzialal to jakby bylo za wysokie cisnienie to plyn by mi uchodzil i mialbym mokro pod autem..ale zawsze jest sucho... JoeMix dzieki za wyjasnienie :ok:
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 3 Wrz 2011, 08:26   

przed skladaniem udroznij tez chlodnice pleplucz pod cisnieniem woda / powietrzem i sprawdz czy po zalaniu plynu woda sie przelewa w zbiorniczku jak sciskasz weze, wlej ze 3 litry odpal bez korka przegazuj do 2 tys odrazu i lej pozostala ilosc plynu az do zgrzewu, potem zgas i upewnij sie czy sie przelewa, jak nie to odpal na chwile i patrz czy weze nie puchna. jak nie to przygazuj pare sekund i sprawdz na zgaszonym czy sie juz przelewa jak sciskasz waz od termostatu, po zalaniu go troche pouciskaj. jesli nie to masz zapchany uklad np mechanik wsadzil cos w rurke i zapomnial wyjac...zdarzalo sie slyszec o takich przypadkach
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 3 Wrz 2011, 09:07   

sprobuje...ale najpierw musze miec nowy waz od pompy wody...bo inaczej nic nie zrobie :|
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.