Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:50
[MK3] Lazurowa Krowa, spadkobierczyni Granatowej Kosiarki
Autor Wiadomość
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 22 Kwi 2013, 16:47   

Dempt bo to mój stary wydech :P
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 27 Kwi 2013, 22:28   

dzisiejsze mody?
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 27 Kwi 2013, 23:10   

na dzień dzisiejszy Lazurowa wygląda mniej więcej tak:



do tego setupu doszły jeszcze uchylne szyby boczne + odświeżenie hebelków:


_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Kwi 2013, 09:22   

na ostatnim zdjęciu nie ocenzurowałeś swojej twarzy :fotopstryk:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Kwi 2013, 10:22   

wiem, przez to brzydsze wyszło gy
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 5 Maj 2013, 09:36   

no i po Zlocie :)

ci co byli, widzieli zlotowy outfit. dla tych, co nie widzieli, poniżej foto:



jak na zerowe przygotowanie auta pod zabawy na torze, no i biorąc pod uwagę, że to zupełny debiut, jestem pod wrażeniem wyniku. założenie rezerwowych opon na pierwszej próbie to było nieporozumienie - po powrocie do codziennych 15-calówek z hankookami od razu urwałem z czasu 9s.

druga próba przejechana już w całości na hankookach i maksymalna różnica w czasach trzech przejazdów wynosząca 0.35s - czyli całkiem stabilnie :)

jedyne, co zdechło, to coś w prawym przednim zawieszeniu - co było do przewidzenia. albo w końcu padł szitowaty wahacz febi (i tak wytrzymał więcej niż przewidywane 3 miesiące), albo pamiętająca fabrykę gałka, albo równie stary drążek.

w najbliższym czasie na pokład wskoczy jeszcze para przednich Wieteców - podobno -40mm. zobaczymy, najprawdopodobniej i tak będą się zachowywały lepiej niż wyhuśtane Eibachy :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 5 Maj 2013, 09:37   

bidżej napisał/a:
w najbliższym czasie na pokład wskoczy jeszcze para przednich Wieteców - podobno -40mm. zobaczymy, najprawdopodobniej i tak będą się zachowywały lepiej niż wyhuśtane Eibachy :P
:nawalony:
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Maj 2013, 21:42   

będzie więcej naklejek ? :hihihi:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 6 Maj 2013, 12:21   

van, plan jest taki żeby w najbliższym czasie naklejek było zdecydowanie mniej, przynajmniej tych z lolfejsem :P

a TAK sobie brykałem po torze - pełna amatorka, ale w okolicach 10:20 już nawet zdarzało mi się jechać po krawędzi, tzn. po granicy przyczepności :D
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 7 Maj 2013, 10:07   

Świetny sleeper na jeszcze lepszym kole :)
Przygarnąłbym te kółka :-P
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 7 Maj 2013, 16:36   

Koło może i kolor ma fajny ale wąskie :P
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 7 Maj 2013, 21:48   

Pochwal się tą puszką co po harnasiu pod maske dałeś :rotfl:
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Maj 2013, 21:59   

kiedyś będzie szerzej :P

dzisiaj zakończone prace przy nowym rozwiązaniu górnej odmy Zeteca. na pokładzie wylądował taki oto OCT.



projekt: bidżej i luki
wykonanie: Krawiec (inotec Kraków)

budowa: układ pod MK3.5, do mocowania na lewym kielichu, w miejscu, gdzie w MK3 przykręcone są korektory siły hamowania tylnej osi. (w MK3 trzeba zamocować w innym miejscu, z lukim przymierzaliśmy do ściany grodziowej w okolicach EDISa). stal nierdzewna spawana TIGiem, puszka fi60mm, wysokość 120mm, wypełnienie z wełny stalowej, wewnątrz przegroda, króciec wejściowy fi15mm, wyjście fi5mm, ucho do mocowania, u dołu korek spustowy. pasuje do tego fabryczny wąż od odmy, trzeba mu tylko obciąć ostatnie kolanko i jest lala. do przykręcenia wykorzystałem nitonakrętkę i śrubę - więc całkowicie bezinwazyjnie.

podłączenie: wstępnie podłączyłem wyjście do kolektora dolotowego, za przepustnicą, do króćca obok odpowietrzenia baku. teoretycznie powinno być dobrze, ale po zagrzaniu, na zamkniętej lub lekko uchylonej przepustnicy silnik robi takie ssanie w kolektorze, że odma nie nadążała i wszystko aż gwizdało, a pod deklem robiło się takie podciśnienie, że ciężko było odkręcić korek od oleju. w wersji finalnej podłączyłem wyjście do puszki filtra powietrza, 5mm pod filtrem dorobiłem odpowiedni króciec i gra.

w razie czego Krawiec ma nasz projekt (paint, ale wystarczy :P ) i jest w stanie wykonać taką zabawkę dość sprawnie :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 9 Maj 2013, 12:04   

czemu krociec wyjsciowy z OCT jest taki maly? Nie lepiej bylo zastsowac srednice taka sama jak wejscia? Wtedy bez przerobek wpinasz to w uklad :) Ja mam narazie takie cos zrobione z butelki po coli hehe
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Maj 2013, 12:31   

bo założenie było takie, żeby to puścić w kolektor - ale nie wyszło :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 9 Maj 2013, 14:18   

jaki koszt, moze sam bym sobie sprawił ;) tylko ja bym raczej wolał własnie dwa wyjscia fi15 :-P a musze cos zmontowac, bo sie czepiaja na bk ze odpowietrzenie mam luzno puszczone pod filtrem.
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Maj 2013, 14:30   

FiFa, odezwij się do inotecu, najlepiej na FB i powiedz że z forum, ode mnie ;)
jak chcesz wyjście fi 15 to zrobią Ci bez problemu, ułożenie króćców też do ustalenia - gdzie sobie zażyczysz.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Maj 2013, 14:34   

a jak to cenowo wygląda?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 9 Maj 2013, 14:49   

tez mnie cena interesi bo butelka z coli nie wyglada profi :rotfl:
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Maj 2013, 18:52   

koło stówki w zależności od wydumki. za moją dałem 90.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.