Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:19 |
[MK2] gaśnie podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 6 Sie 2012, 20:01 [MK2] gaśnie podczas jazdy
|
|
|
Witam, taki problem właśnie pojawił mi sie ostatnio. Najpierw troche przerywal co jakis czas, później już gasł podzczas jazdy i nie chcial nawet z biegu zapalić. po chwili na postoju odpala i jedzie dalej ale już nie za daleko. Kopułke i palec wyczyścilem, przewody sprawdziłem i jest ok, wydaje mi sie ze to cewka ale prosze o pomoc |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sie 2012, 20:38
|
|
|
masz moduł zapłonowy ? Po roczniku widać że powinien być i to jego typowe objawy. Problemy pewno pojawiają się jak silnik się rozgrzeje i tylko w upał . |
|
|
|
 |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 6 Sie 2012, 22:42
|
|
|
diodalodz napisał/a: | masz moduł zapłonowy ? Po roczniku widać że powinien być i to jego typowe objawy. Problemy pewno pojawiają się jak silnik się rozgrzeje i tylko w upał . |
właśnie jak jest zimny to jest ok a jak troche nabierze temperatury to juz lipa
jak chodzi o ten sterownik na aparacie zapłonowym z boku pod kopółką to chyba mam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 7 Sie 2012, 17:24
|
|
|
A jak go sprawdzić czy to na pewno to
sprawdzałem jeszcze rezystancje uzwojenia pierwotnego cewki i miernik pokazał 2 Ohmy a w książce pisze 1,13 do 1,33
a uzwojenie wtórne jest w normie
teraz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 9 Sie 2012, 12:56
|
|
|
no właśnie odpala normalnie i jedzie, a może być pompa paliwa?? bo wydaje mi sie ze ją słychać jak chodzi i nie wiem czy to tak ma być. Już mnie to denerwuje powoli
Tak mam taki moduł
Dzisiaj wymieniłem przewody wys napięcia bo i tak były do wymiany i próbowałem na wolnych obrotach zagrzac go i zobaczyć ale nic. Jade zaraz na jazde próbną i zobaczymy o co kaman |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 11:26
|
|
|
Wypalona dziura na palcu:) a nie było nic widać. Koszt palca 20 + kopułka 40
jednak nie rozwiązany, kilka razy przerywał i po kilkunastu km znowu tylko troche mocniej i juz dalej to zgasł ale nie było problemu z zapaleniem, z biegu bez problemu zapalil. Już nie mam siły do tego. Nie chce wymieniać modułu jak nie jestem na 100 pewny ze to on |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 19:45
|
|
|
diodalodz napisał/a: | jeśli iskra ginie całkowicie to na 99% moduł.
|
Nie chciałem żeby to był moduł i sprawdzałem wszystko po kolei, był wypalony palec i na końcu i tak okazało sie że to moduł zapłonowy Dzięki diodalodz . Auto jeździ prawie jak nowe |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 22:25
|
|
|
ja się tego dowiedziałem 100 km od domu. Od chłopa kupiłem moduł od poloneza (bo tylko takie "elektroniczne auto miał w częściach) i zrobiłem na szybko hybrydę unitra bosch Najśmieszniejsze jest to że przejeździłem tak ponad 40 tyś km
Pamiętaj aby zamontować moduł na pastę termoprzewodzącą bo to klucz do długiej radości z niego. |
|
|
|
 |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 09:35
|
|
|
diodalodz napisał/a: |
Pamiętaj aby zamontować moduł na pastę termoprzewodzącą bo to klucz do długiej radości z niego. |
Nie zrobiłem tak, ale skocze dzisiaj do komputerowego i kupie taką pastę. Dzięki |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 23 Sie 2012, 13:22
|
|
|
Dałem pasty między moduł a aparat i jak jest zimny to przerywa troche na wyzszych obrotach, a jak sie już zagrzeje to nie ma takich problemów. i tak za każdym razem jak zimny jest |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 17 Lis 2012, 10:31
|
|
|
E ja tez tak mam, jak z 5 biegu dojeżdżam do świateł naraz zdycha i odpalam go jeszcze z biegu, albo na zakrętach gdy wrzucam 2 bieg tak samo się dzieje Ale to sporadycznie... A pompa paliwowa Ci się odzywa bo masz za sucho w baku... zalej go więcej tak by pompa była zanurzona |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
Szpila

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 17 Lis 2012, 13:56
|
|
|
ja mam pompe na bloku i nie zdarza mi sie mieć za sucho w baku:) problemem był moduł zapłonowy i chyba nadal jest bo na zimnym silniku nie osiąga swoich mocy, wysokich obrotów. jak sie już zagrzeje to problem znika i jeździ sie normalnie |
_________________
 |
|
|
|
 |
|