|
[MK6] lokalizacja otworów do profili zamkniętych |
Autor |
Wiadomość |
tomekk
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 2 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: 21 Paź 2011, 18:11 [MK6] lokalizacja otworów do profili zamkniętych
|
|
|
Witam serdecznie,
Wiem, ze temat byl w paru watkach omawiany, jednak nie od strony, ktora mnie najbardziej interesuje. Nawet w FAQ w temacie profili nie znalazlem tej odpowiedzi, widac dla wielu sprawa jest za zbyt prosta by ja opisywac.
Pytanie jest takie: jak zlokalizowac otwory do profili zamknietych? Zlokalizowalem mikro szczeliny, szerokosci pol cm i wysokosci moze milimetra w drzwiach, klapie bagaznika i w masce. Szczeliny sa tak male, ze nie sposob tam wsunac wezyka od popularnych srodkow antykorozyjnych, chocby fluidola. Zwykle wezyk wsuwa sie do konca i dopiero psika, dzieki temu siegamy gleboko. Tu nie widze takiej szansy - czy sa inne otwory, np pod tapicerka?
I druga sprawa: gdzie sa otwory do pozostalych profili zamknietych - slupka, progow, blotnikow?
Z gory dziekuje za Wasze wskazowki |
|
|
|
|
lakiernik175
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Wiek: 46 Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 240 Skąd: Kraśnik Lub.
|
Wysłany: 21 Paź 2011, 21:22 Re: lokalizacja otworów do profili zamkniętych
|
|
|
tomekk napisał/a: | czy sa inne otwory, np pod tapicerka? [/b] |
Pod tapicerką drzwi i klapy na pewno są otwory, nawet baaaardzo duże .
Jak odchylisz wykładzinę podłogi to powinny być dziury.Jak ich nie ma to zawsze można od wewnątrz je wywiercić wiertarką(tylko żeby ci nie przyszło do głowy wiercić od spodu z kanału ). Na koniec można nakleić łatkę ze srebrnej taśmy hydraulicznej.W wersji 5d zdjąć nakładkę słupka środkowego przy pasie zwijaczu pasa bezpieczeństwa.W wersji 3d do tylnej części progów i tylnych błotników najlepiej dostać się przez zdjęcie tylnych boczków i tapicerki w bagażniku.
Sposobów jest wiele.Niestety jak się chce dobrze zrobić to trzeba trochę się namęczyć z rozbieraniem tapicerki.Złamie się kilka plastikowych zatrzasków, spinek a jak ma zgnić to i tak zgnije z woskiem czy bez
Mk6 ma naprawdę dobrą blachę.Nie mówię tu o egzemplarzach w których ktoś założył np błotniki z podróby.Te potrafią zgnić po roku,dwóch użytkowania..Jedyne miejsca które widziałem że bierze(zaczynają rozchodzić się pająki pod lakierem) to pionowe i poziome połączenia blach na zakładkę w drzwiach od wewnętrznej strony gdzie położony jest fabryczny pasek gumy.Ale tam to niestety wosk nie pomoże.
Aha... miałem jedną mk6 z 2006 roku ale buda z niej po dzwonie poszła na żyletki.Jakiś rolnik woził w niej chyba saletrę czy coś podobnego.Obczaiłem się jak zacząłem ją rozbierać że coś mnie piecze w dłonie.Pod tapicerka bagażnika i tylnej kanapy był rozsypany taki różowy proszek.Wyżarte były dziury w narożnikach że podłogę było widać...
Jedną miałem popowodziową tak do połowy.Tylko ślady brązowego mułu były.A tak zdrowizna.
Innych przypadków nie zanotowałem. |
_________________ Wyprzedaż części do mk6,głównie silnikowe(benzynowe),części zawieszenia,wnętrza,elektryka.
Zawsze gwarancja rozruchowa.Pytać na maila.Z braku czasu odpowiem wieczorem. |
|
|
|
|
tomekk
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 2 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: 22 Paź 2011, 20:37
|
|
|
dzieki bardzo lakierniku
fiesta jest u mojej zony od 5 lat i mimo jej szczerych checi rzeczywiscie ani nie dala sie zdemolowac ani tez nie zaczela sypac; to bardziej z doswiadczen z innymi brykami chec zabezpieczenia
wiercic nie bede, bo wiecej szkody byloby niz pozytku, ale pobawie sie wg Twoich wskazowek
jeszcze raz dziekuje |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|