Przesunięty przez: Freeman 22 Lut 2014, 18:58 |
[MK3] Fofik by BuMeL |
Autor |
Wiadomość |
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 1 Sty 2012, 13:26
|
|
|
BuMeL napisał/a: | Nie różniły się drobnymi detalami jak mocowanie łap silnika, rozrusznika etc ? |
Nic a nic. Co do napisu to w początkowej fazie produkcji były z deklami z napisem DOHC, a później zastąpiono z napisem Zetec i tyle. Nie wiem co tam masz namotane, ale musi być nieźle, skoro ze swapami nie ma takich problemów żeby trzeba było podłużnice ciąć zresztą wg mnie przynajmniej bezpieczniej, łatwiej i wogóle lepiej byłoby pomodzić z tym mocowaniem altka niż ciąć podłużnice. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 1 Sty 2012, 13:28
|
|
|
Ja mam u siebie altek z CVH włożony chyba nawet, nie wiem bo zmieniałem niedawno i dopadłem jakiś z Escorta. Namieszane mosz i to fest. Jaka skrzynia wogóle? |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Sty 2012, 13:40
|
|
|
Peedro napisał/a: |
Nie wiem co tam masz namotane, ale musi być nieźle, skoro ze swapami nie ma takich problemów żeby trzeba było podłużnice ciąć zresztą wg mnie przynajmniej bezpieczniej, łatwiej i wogóle lepiej byłoby pomodzić z tym mocowaniem altka niż ciąć podłużnice. |
Było kilka dziwnych komplikacji, dlatego łapa altka jest dorabiana, ni chu chu ori nie chciała podejść. W ogóle altek jest z nowszego essa i nieco mniejszy niż ten z MK6.
Pietrekk napisał/a: | Jaka skrzynia wogóle? |
IB5, na której ten silnik jeździł w essie, to akurat nie było zmieniane.
Może zwyczajnie jak odzyskam Fiestę zrobię dokładne zdjęcia jak to wygląda bo im dłużej czytam Wasze wypowiedzi tym bardziej zastanawiam się co jest nie halo |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 1 Sty 2012, 13:49
|
|
|
No najlepiej będzie, bo aż dziw bierze |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Sty 2012, 15:11
|
|
|
zeteki oznaczane napisami DOHC i Zetec podobno się różniły minimalnie. Anglicy twierdzą, że DOHC miały problem z zimnym startem i coś nieteges z zaworami
informacja stąd: http://www.zetecinside.com/xr2/stepbystep.shtml |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Sty 2012, 16:41
|
|
|
z hydraulicznymi popychaczami |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Sty 2012, 18:43
|
|
|
Podobnoż łapa silnika była nieco za nisko przyspawana przez co silnik siedział deko pod kątem i to powodowało kolizje altka. Przespawał Maniek wyżej i ma być lepiej, podobno da się już zrobić rozrząd bez wyjmowania motoru.
Generalnie podłoga już zrobiona, silnik zrobiony, pozostały plastiki i akumulator. Przy okazji wymiany oleju po płukaniu przekładni trzeba będzie uszczelniacze półosi wymienić. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Sty 2012, 17:24
|
|
|
do jazdy codziennej pewno zdadza egzamin, choc klocki troche dziwne, gdzie masz blaszki trzymjące w tloczku klocek? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Sty 2012, 17:38
|
|
|
Świetne pytanie mi zadałeś ...
... na opakowaniu bo "w" już nie
Wrócę do domu, ziornę w zaciski czy to w ogóle te klocki - spok, w zaciskach są te same i bez uchwytów.
Nie ścigam się zawodowo ani amatorsko, czasami kopię gofrowników na mieście, niech wiedzą gdzie ich miejsce ( to za marzec 2011 ). |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 4 Sty 2012, 18:48
|
|
|
luk-90 napisał/a: | do jazdy codziennej pewno zdadza egzamin, choc klocki troche dziwne, gdzie masz blaszki trzymjące w tloczku klocek? |
te blaszki to tylko dla wygody są
a jak ich nie ma... będzie lżejszy |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Sty 2012, 19:18
|
|
|
Lżejsze będzie jak TO wyczyszcze ;d :
|
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 4 Sty 2012, 19:19
|
|
|
z czego to? |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Sty 2012, 18:26
|
|
|
Noo ..... wolna chata, leniwy weekend i zestaw naprawczy do hamulców regenerację czas zacząć, zobaczymy co się okoci.
|
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Sty 2012, 20:10
|
|
|
Cytat: | Ad@mus napisał/a:
eraz bedzie hamowala tarczami nawiercanymi, nacinanymi i wentylowanymi-tak tak te wszystkie atuty maja tylko jedne tarcze, HART SPORT
co by nie bylo, jaki to hart jest daremny itp to musze przyznac ze HART SPORT dobrze hamuluje, a w dodatku jest tani, 200zl za tarcze i klocki u kolegi Mikolaja!!
Ad@mus napisał/a:
Harty sporty jak na ta cene naprawde przyzwoity efekt daja, nie tylko wizualny
Odniose sie do wypowiedzi kolegi! Bo w sumie jego opinie mnie skłoniły do kupna tego zestawu! Kupiłem ten zestaw i załuje! HART SPORT jest poporstu do niczego, chyba ze ktos chce swoje 1.1 podrobic aby tylko fajnie wygladało! Lepiej kupic Ate porzadny zestaw, bez problemu z duzo wieksza skutecznoscia hamowania...
Jezdziłem wiele i jeszcze nigdy nie załatwiłem tak hamulcow, a tutaj wystarczyły dwie dłuzsze rundki i harty zaploneły... Nie dosc ze kijowo hamuja, strasznie halasuja te klocki i tarcze, to na dodatek bardzo szybko sie przegrzewaja...
Tutaj co zobaczyłem po dwoch rundkach na torze(moze ok 8km) gdzie ATE dopiero zaczynały sie dobrze nagrzewac, harty juz płoneły...
http://img59.imageshack.u...cie0481u.th.jpg
Podkresle jeszcze raz, chcesz miec dobre hamulce z dobra skutecznoscia , NIE KUPUJ HART SPORT! Chyba ze liczy sie dla CIebie tylko wyglad nawiercanych tarcz!
_________________
|
Tak mi się przypomniało odnosnie tych hartów. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Sty 2012, 20:38
|
|
|
Nie jeżdżę na torze, przeważają w sieci opinie pozytywne, zobaczymy jak będzie u mnie po dotarciu |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 8 Sty 2012, 16:02
|
|
|
JESZCZE JEDEN ! I nigdy więcej ! Zabawa fajna ale jak się nie ma swojego warsztatu tylko improwizuje po piwnicach to jest katorga. Po niedzieli przyjadą zestawy naprawcze i będę składał do kupy. Bez dremela nie ma roboty, zaszlifowałbym się na śmierć.
|
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Sty 2012, 16:15
|
|
|
to są zaciski Lucasa? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 8 Sty 2012, 16:19
|
|
|
Nie chcę skłamać ale nie, mają znaczek Forda i trzyliterową markę. Nie utkwiło mi to w głowie niestety, później ewentualnie zejdę i zerknę. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
|