Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:58
[MK3] Fofik by BuMeL
Autor Wiadomość
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Lis 2011, 12:11   

Wydaje Ci się, auto brudne :) ten sam lakier.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Gru 2011, 22:23   

UP.

Mała właśnie pojechała na warsztat, w planach zakończenie prac przed wigilią.

Oprócz wspomnianych wałków znalazłem też ECU od 1,8 105hp i przepływkę z tegoż samego, jako podstawa wystarczy.

Podsumowując będzie robiony dół na zimę, przy okazji akumulator pójdzie w bagażnik i może uda się wymienić pompkę z osprzętem bo w obecnej wskaźnik wariuje. Będą też założone poszerzenia od XR2i od Mafiosa.

Tym razem wszystko bez mojego udziału ze względu na brak czasu ale przynajmniej essi się rozrusza przed sprzedażą. Trzymajcie kciuki za pomyślne zakończenie. Nie będę miał jak Fofki odwiedzić więc zdjęcia dopiero po odbiorze.


ED.

W praniu wyszło jeszcze nowiutkie sprzęgło Sachs :) praca wre, chyba spełni się marzenie o odzyskaniu Fofki przed wigilią ;d
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 31 Gru 2011, 15:31   

No i nie udało się odzyskać Fiesty, silnik był dwa razy wyjmowany :F . Przy pierwszym montażu po zrobieniu komory silnika została uszkodzona pompa oleju ale już jest wymieniona, niestety silnik trzeba było wyjąć aby ją wymienić. Generalnie silniczek siedzi już w środku, od poniedziałku będzie robiona już z zewnątrz a więc dni dzielą mnie od przetestowania nowych wałków ;d

Przy okazji znalazł się winowajca porannych/ponocnych zamułów (codziennie rano Fiesta jeździła jakby chciała a nie mogła przez pierwszy kilometr) - mazut w przekładni.

Olej w skrzyni będzie wymieniony na jakiś tani na 1-2k km do wypłukania i zastąpiony nowym.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31 Gru 2011, 15:42   

BuMeL napisał/a:
Przy pierwszym montażu po zrobieniu komory silnika została uszkodzona pompa oleju ale już jest wymieniona, niestety silnik trzeba było wyjąć aby ją wymienić.

A po co wyciagac silnik do tego? :9:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 31 Gru 2011, 15:45   

Bo jest za mało miejsca w komorze, bez wyjmowania silnika nie da się u mnie zmienić paska rozrządu ;d teraz miała być wycinana podłużnica, może się to zmieni może nie ...
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31 Gru 2011, 17:52   

To dziwnie masz ten silnik osadzony w komorze :p
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 31 Gru 2011, 18:03   

BuMeL napisał/a:
Bo jest za mało miejsca w komorze, bez wyjmowania silnika nie da się u mnie zmienić paska rozrządu ;d teraz miała być wycinana podłużnica, może się to zmieni może nie ...

ja u siebie bez problemu zmieniałem a auta mamy te same...
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Gru 2011, 18:51   

zalezy jak leży :-P Jeżeli miał tylko wsadzony blok i pizgło, to też wolałbym wytaszczyć słupek i na spokojnie, wygodnie wymienić, ale generalnie auta są konstruowane, aby takie rzeczy wymienić bez wyciagania całej motorowni
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 31 Gru 2011, 19:53   

No po to była rzeźba podłużnicy, żeby dało się to robić na lewarku ;)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Sty 2012, 00:08   

BuMeL napisał/a:
No po to była rzeźba podłużnicy, żeby dało się to robić na lewarku ;)

ciąłeś podłużnice żeby wymienić rozrząd?
dobrze że nie jesteś mechanikiem
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Sty 2012, 00:34   

Nie, ciąłem bo alternator napieprzał na zakrętach.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Sty 2012, 00:36   

BuMeL napisał/a:
Nie, ciąłem bo alternator napieprzał na zakrętach.

 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Sty 2012, 00:36   

a nie dało się wymyślić innego mocowania altka? Przeciez ten silnik tam fabryka wsadzała :fox:
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Sty 2012, 00:49   

Może jak odzyskam Fiestę to pokażę na zdjęciach o co kaman. Fabryka wkładała ale tutaj są patenty ;d Altek jest od Zetka, nie EFi, ma dorabianą łapę i jest wysoko, silnik ma dospawaną łapę a skrzynia stoi na fiestowskich poduszkach, temu silnik jest deko przysunięty do podłużnicy.

Podłużnica tutaj służy tylko dwóm celom : trzyma nadkole i ogranicza strefę zgniotu :] wątpię czy wycięcie 10cm/kw kątownika zwiększy prawdopodobieństwo mojego zgonu na mieście a dla Fofki i tak wszystko jedno.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Sty 2012, 10:09   

BuMeL napisał/a:
Altek jest od Zetka, nie EFi

acha. to co masz za silnik w końcu? bo na zdjęciach to ja widze zeteca

BuMeL napisał/a:
a skrzynia stoi na fiestowskich poduszkach

to tak jak u każdego z nas
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Sty 2012, 11:34   

Aluminowy kolektor EFi a na deklu DOHC. Od Zeteca różni się paroma szczegółami. Zetec jest nowszy :)

No nie wiem nie wiem Stunt_Man, u mnie silnik siedzi naprawde milimetrami od podłużnicy. Może ta buda jakaś niedostosowana ale to przeca standard 92" ;/
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Sty 2012, 12:13   

BuMeL napisał/a:
Aluminowy kolektor EFi a na deklu DOHC. Od Zeteca różni się paroma szczegółami. Zetec jest nowszy :)

No nie wiem nie wiem Stunt_Man, u mnie silnik siedzi naprawde milimetrami od podłużnicy. Może ta buda jakaś niedostosowana ale to przeca standard 92" ;/

zmartwie cie
DOHC to Zetec

i prosze mi wymienić te pare szczegółów między silnikami z DOHC i Zetec na pokrywie
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 1 Sty 2012, 12:40   

hehe :hahaha: ja mialem dohc na pokrywie a dol silnika z zeteca. niezla hybryda co nie :devil:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 1 Sty 2012, 12:47   

Tak samo koleś na szrocie mi mówił ostatnio jak szukałem 1.8, że to nie jest zetec tylko DOHC, ja mu mówię, patrz pan identyczne wszystko tylko napis inny. Ludzie trochę poczytać to wiadomo wszytsko, po którymś tam roku zmienili dekiel a raczej napisy na nim i tyle :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Sty 2012, 13:18   

Nie różniły się drobnymi detalami jak mocowanie łap silnika, rozrusznika etc ?

Może inaczej: wiem, że DOHC to tylko oznaczenie budowy, Zetec to fordowska nazwa tego samego silnika.

Ale z tego co widziałem to kolejne roczniki przechodziły pewne modyfikacje.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.