Zamknięty przez: van 21 Gru 2016, 21:16 |
mk1 "Czas kuć metal i krzesać iskry" |
Autor |
Wiadomość |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 22:35
|
|
|
Rkalitka napisał/a: | auto i koncepcja z dieslem jest moją fanaberią na temat fiesty mk1 | I tak 3maj Roman... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 22:41
|
|
|
Rkalitka napisał/a: | Ale ja nigdy nie będę kierowca wyścigowym, rajdowym a nawet jeżdżącym regularnie w jakiś kjsach........nie spinam się a auto i koncepcja z dieslem jest moją fanaberią na temat fiesty mk1 | aha no to ja więcej pytań nie mam |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 22:49
|
|
|
Chwila, Qzyn miał wstawiac silnik z motocykla (1100, Suzuki chyba) i temat upadł całkiem?? |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 23:08
|
|
|
Tak Jakub miał to robić i buda częściowo została przygotowana już pod to niestety plany się zmieniły ale o tym to już może on sam kiedyś opowie.
Tak wyglądało moje podwórko dwa tygodnie temu w sobotę
Mam dwie fotki mocowania silnika.
|
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 23:11
|
|
|
ale masarnia
te mocowania na pasztet kleiłeś |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 09:00
|
|
|
Rkalitka napisał/a: | nie spinam się | i tak trzymać |
|
|
|
|
mefis_radom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:10
|
|
|
Ojapier.... myślałem, że mój wydech kulawo pospawałem Życzę powodzenia w kolejnym projekcie z grzechotnikiem na pokładzie |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:14
|
|
|
Spokojnie - to są moje pierwsze spawy później już szło coraz lepiej. A te mocowanie poduszki było jeszcze raz porządnie obspawane później
Teraz się wykazać co z mocowaniem pompy hamulcowej i wyrzuceniem vacum pompy?? |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
mefis_radom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:24
|
|
|
Rkalitka napisał/a: | Spokojnie - to są moje pierwsze spawy później już szło coraz lepiej. A te mocowanie poduszki było jeszcze raz porządnie obspawane później
Teraz się wykazać co z mocowaniem pompy hamulcowej i wyrzuceniem vacum pompy?? | Fordowskiej Vaccum pompy nie rozbierałem, ale w audi na przykład jest możliwość wyjęcia wałka, więc sądze, że tu też i masz po problemie.
Wystarczy tylko to jedno mocowanie wyspawać co by spasować diesla? |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:35
|
|
|
Ja chcę wyrzucić całkowicie Vacum pompę bo potrzebna była by tylko do serva, a gdy go nie będzie to i vacum zbędne. Do tego zrobiło by się więcej miejsca na wiatrak chłodnicy, którego nie mam jak zamontować.
mefis_radom napisał/a: | Wystarczy tylko to jedno mocowanie wyspawać co by spasować diesla |
W ciągu 6 dni został wpasowany całkowicie inny silnik niż przed tym, uzbrojone wnętrze instalacja elektryczna, układ napędowy, zmiany w zawieszeniu, wymiany eksploatacyjne w silniku i wiele innych mniejszych przeróbek, bez których auto nie ruszyłoby z miejsca dlatego czasu na fotki ubabranymi po łokcie w smarze łapami nie było zbyt wiele.
Zresztą pewnie sukcesywnie będą wrzucane jakieś aktualne fotki prac które już są zakończone jak i te, które jeszcze przede mną. |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:40
|
|
|
Roman, jak dla mnie to oba rozruszniki są ok. On się zachowuje tak jak by nie maił prądu.
Powodzenia i do następnego |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
mefis_radom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:44
|
|
|
Hmm no to w takim razie pomysł z blachą nie jest zły, ale trzeba by do tego dać jakąś uszczelkę ładną, albo silikonem |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:48
|
|
|
Piter napisał/a: | On się zachowuje tak jak by nie maił prądu |
Kuźwa przeca wcześniej miał prąd a Twój aku z paska też był dobry no nie??
Tam po zdemontowaniu tego rozrusznika jak żeśmy wiatrak pasowali coś się z kablami musiało pierdzielnąć chyba i coś nie styka do końca ale to jest do ogarnięcia.
mefis_radom napisał/a: | Hmm no to w takim razie pomysł z blachą nie jest zły, ale trzeba by do tego dać jakąś uszczelkę ładną, albo silikonem |
No tak właśnie myślałem żeby dać zaślepkę z uszczelką tylko się zastanawiam czy vacum pompa w tym silniku nie ma jeszcze jakiegoś dodatkowego magicznego zastosowania..... |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
mefis_radom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:51
|
|
|
Oprócz EGR-u, który napewno u Ciebie już nie gości i hamulców nie ma innego zastosowania. |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:55
|
|
|
Roman, o tym właśnie mówię. Aku był ok. Gdzieś na kablach jest spadek.
Wszystko przez ten srutututu% wiatrak |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 11:56
|
|
|
No to chyba tak zrobię i będzie zaślepka vacum pompy. jeszcze sie zastanawiam nad wzmocnieniem ściany grodziowej i wydumaniem cięgna do pompy hamulcowej. no i pewnie trzeba będzie dac reduktory na tył |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 21:39
|
|
|
Pasy umyj w wodzie z mydłem ( ciepłej )
Aku daj za fotelem pilota ( niżej masa )
Chłodnicy oleju szukaj
Cieszę się , że to jeździ
ps: Mam silnik i skrzynię do Paszteta |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 21:43
|
|
|
Reduktor na tył w zależności od siły pompy daj ( jak rzeźbisz gofrowską , to może być potrzebny , ale raczej nie będzie )
Ja mam ścianę grodziową wzmocnioną tylko ori drugą blachą i daje radę . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 21:50
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Pasy umyj w wodzie z mydłem ( ciepłej ) |
ok ale znając zycie to się wytrą w czasie jazdy o podkoszulek
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Aku daj za fotelem pilota ( niżej masa ) |
I w sumie krótszy kabel szybszy dostęp do akusa niż w bagażniku
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Reduktor na tył w zależności od siły pompy daj ( jak rzeźbisz gofrowską , to może być potrzebny , ale raczej nie będzie ) |
Czytałem gdzieś, że lepsza jest z tłokiem 19 mm, bo dłuższy skok i lepsze czucie.
Tutaj z golfa ma 22mm ale zobaczymy i będę dawał rurki szeregowo a nie na krzyż jak zazwyczaj
ze ścianą grodziową to jeszcze zobaczę na miejscu Żółwik Tuptuś napisał/a: | ps: Mam silnik i skrzynię do Paszteta |
czy chodzi o 1.3....??
Jeśli tak to chyba będę musiał pożyczyć służbówkę w okolicę poznnania/zgierza |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Brook
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44 Dołączyła: 18 Lis 2006 Posty: 799 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
|