Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mapsensor, mk3, sonda lambda

[MK3] MAPSensor , sonda lambda - różnice w oznaczeniach
Autor Wiadomość
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 29 Mar 2011, 10:18   [MK3] MAPSensor , sonda lambda - różnice w oznaczeniach

Mój MAP Sensor ma takie oznaczenie - E7EF9F479A1A 1 0 24 E


Tutaj kolega sprzedaje na swojej aukcji MAPY o takich oznaczeniach:

- E7EF9F479A1A 2 D 94 E,
- E7EF9F479A1A G L - 26 F,
- E7EF9F479A1A 0 A - 25 F,


---------------------------------------------------------

Moja SONDA MA OZNACZENIE - 89FB-9F472-AB-1-E-17

u niego jest

93FB-9F472-AA

CZYM te elementy różnią się od siebie. Maja inne parametry techniczne?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Mar 2011, 15:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mihor 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 65
Skąd: włocławek
Wysłany: 29 Mar 2011, 20:27   

Najważniejsza jest pierwsza linia.
E7EF9F479A1A z moich spostrzeżeń - były stosowane w 1,3 ale różne rzeczy widziałem
A z końcówką *A2A w 1,1.
Dochodzi jeszcze różnica w kształcie obudowy.
Pozostałe cyferki przed końcówką *A1A czy *A2A - niektóre pochodzą od sierry, eskortów, ka... prace inżynierską można by było napisać.
Nawalczyłem się z map'ami aby dopasować do komputera.
Robiłem pomiary, wykresy... szału można dostać.
Dlatego popieram zdanie innych - dziękuję za odpowiedzi na forum - aby kupować taki jak się wcześniej miało.
Pozostałe symbole po E7EF9F479A1A to są jakieś tam cyferki - tak jak dla mnie.
Niektóre są trwale odciśnięte a niektóre to nalepka.
Rozebranie czegoś takiego - to jednoczesne popsucie bo zalane brązową żywicą.
Jedynie można przeczytać o przetworniku ciśnieniowo-elektronicznym.
I dopasować - w zależności od charakterystyki nawet do "wyścigów".
Szczególnie jak ma się jakiś popsuty okaz - cóż troche więcej pali ale pierwsza rusza ze świateł.
Myślałem nawet nad jakimś "emulatorem" aby móc sterować mieszanką i kątem... Wyciągnąć trochę więcej koni, więcej momentu... przebudowac przepustnicę...
wiekszą radość z jazdy...
Nie mam na to czasu.
Najpierw porządek w stajni.
Pozdrawiam i zapraszam do kupna map sensor'ów.
 
 
 
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 30 Mar 2011, 05:39   

Właśnie ja mam 1.1i z 91roku i u mnie Map Sensor ma oznaczenie - E7EF9F479A1A 1 0 24 E

Mihor napisałeś:

"Najważniejsza jest pierwsza linia.
E7EF9F479A1A z moich spostrzeżeń - były stosowane w 1,3 ale różne rzeczy widziałem
A z końcówką *A2A w 1,1"

Więc według ciebie powinien by c u mnie Map z końcówką A2A? Może dlatego mam tak słabą fiestkę bo jest zły Map zamontowany pod maską. Strasznie traci na mocy jak sie rozgrzeje.
 
 
Zdzieszko 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Zdzieszko
Wiek: 35
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 13
Skąd: Więckowy
Wysłany: 26 Kwi 2011, 18:46   

Mam problem ze swoją fiestką, prawdopodobnie z mapsensorem. Daje się uruchomić po odłączeniu wężyka, natomiast po jego podłączeniu gaśnie. Dzieje się tak zarówno z oryginalnym A2A, jak i kupionym w szrocie A1A (innego nie było). "Krokowy" i CPP sprawdziłem, powinny być ok. Próbowałem diagnostyki buuzerem, ale nie działa. Całe ferie świąteczne poświęciłem na znalezienie przyczyny - bezskutecznie. Autko służy mi i siostrze na dojazdy do szkoły, stąd problem jest dla mnie wielki.
_________________
Zdzieszko
 
 
mihor 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 65
Skąd: włocławek
Wysłany: 26 Kwi 2011, 18:57   [MK3]

Odpal auto bez filtra powietrza i potem załóż wężyk od mapa. Ciekawe czy zgaśnie.
No i zmuś się aby podłączyć buzzerek. Przecież to nic trudnego.
_________________
Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec.
 
 
 
Zdzieszko 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Zdzieszko
Wiek: 35
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 13
Skąd: Więckowy
Wysłany: 26 Kwi 2011, 19:12   

Buzzerek podłączałem, ale brak było impulsów. Spróbuje zaraz skorzystać z rady odpalenia bez filtra. Za pięć minut wracam.

[ Dodano: Wto Kwi 26, 2011 19:36 ]
Po zdjęciu filtra powietrza to samo - gaśnie.
_________________
Zdzieszko
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.