niska kompresja CVH |
Autor |
Wiadomość |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 22:26 niska kompresja CVH
|
|
|
moze ktos bedzie mial pomysl.
dotyczy to silnika CVH 1,6 turbo do escorta.
historia wygląda następująco: zrobilem remont glowny, po zmontowaniu i próbie odpalenia nie udawało się, po sprawdzeniu kompresji wyszło ok 4bar. zdjalem glowice i zobaczylem strasznie porysowane cylindry.
wymienilem blok z tłokami na inny od fiesty turbo.
po zmontowaniu i probie odpalenia nadal brak kompresji, wskazuje ok 3bar.
uszelka i sroby glowicy nowe.
glowica ma nowe zawory ktore byly troche docierane, nowe popychacze i uszczelniacze.
jak dzisiaj zdjalem ta glowice i odwróconą zalalem benzyna to po jakims czasie z dwoch komó uciekło.
czy jest opcja taka ze nieszczelnosc ktora spowodowala ucieczke paliwa przez zawory powoduje tak niską kompresję?
oddam jutro glowice na dotarcie zaworów, ale czy to pomoze?
help bo juz chce odpalic tego dziada |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 22:28
|
|
|
stafcio napisał/a: |
czy jest opcja taka ze nieszczelnosc ktora spowodowala ucieczke paliwa przez zawory powoduje tak niską kompresję?
oddam jutro glowice na dotarcie zaworów, ale czy to pomoze? |
to raczej nie to.
Problem może być w złym zamontowaniu pierścieni. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 22:35
|
|
|
jesli ucieka to sa nieszcelne proste... powinno sie poprawic |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 22:41
|
|
|
no tak ale mam drugi blok. pierscienie nie powinny i raczej nie mają z tym nic wspólnego |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 23:04
|
|
|
spróbuj go odpalić na plaku tak samo jak na samostarcie tylko użyj do tego plaka
może ciśnienie oleju nie dochodzi jeszcze do hydro?
ale zacznij od odpalenia go |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 23:22
|
|
|
Juz probowalem wszystkiego zeby go odpalic. To jest cholerny uklad kejetronic i nie moge odpalic. Olej dochodzi, krecilem przy zdjetym deklu zaworow i wszystko chodzilo jak trzeba |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 23:27
|
|
|
stafcio napisał/a: | jak dzisiaj zdjalem ta glowice i odwróconą zalalem benzyna to po jakims czasie z dwoch komó uciekło. | zrób to samo z cylindrami, pozalewaj je benzyną - tam gdzie szybciej bedzie jej ubywać tam bedzie albo cylinder jajowaty albo pierścienie nad wymiarowe dać |
_________________
 |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 23:29
|
|
|
wyjmij tłoki sprawdz pierscienie moze popękane
niedotarte zawory mają jakis wpływmogą jak najbardziej przepuszczać
gniazda zaworów wymieniałeś?
sprawdz jeszcze górną powierzchniębloku na płaskosc moze jest pofalowany... |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
Pele

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Kwi 2011, 23:52
|
|
|
To jak rzucamy pomysły to ja coś dodam Uszczelki pod głowicę są różne, mają ząbki które oznaczają grubość. Z tego co pamiętam to im więcej szlifów głowicy tym grubszą uszczelkę się daje. Może masz do nominalnej głowicy najgrubszą uszczelkę ?? Ale wątpię żeby sama uszczelka aż tak kompresję zmniejszyła ... |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 12 Kwi 2011, 11:39
|
|
|
Takie rzeczy weryfikujesz Nafta, a jak nie masz nafty to mleko ( mowie serio), obracasz glowice zalewasz rowno ja i czekasz az nie pojawi sie wyciek, jesli bedzie spierdzielac to masz czapke do poprawki.
Takie testy robi sie podczas skladaniu glowicy jak docierasz zawory... tak ze fuck up moze byc tu lub w garach to samo robisz wlasnie na garach, wlewasz nafte po 50ml i czekasz z ktorego szybciej ucieknie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.