[MK4] Różnica w sile tylnych hamulców |
Autor |
Wiadomość |
Michaell26
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Kwi 2011, 13:13 [MK4] Różnica w sile tylnych hamulców
|
|
|
Witam forumowiczów:
Podczas badania diagnostycznego wykryto różnicę w hamowaniu tylnych hamulców (różnica 33% , prawy jest słabszy) i generalnie hamulce są słabe (przednie są w porządku).
Czy ktoś miał podobny problem? Jeżeli tak to będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. |
_________________ Michaell26 |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Kwi 2011, 13:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Kwi 2011, 13:17
|
|
|
Wskazówka na pewno taka, że trzeba zajrzeć do tylnych hamulców (bębnów) i zobaczyć jak wyglądają.
Zapewne czeka Cię wymiana pewnych elementów lub całego kompletu. |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 7 Kwi 2011, 13:19
|
|
|
tylne hamulce w MK3/4/5 generalnie nie są jakieś mocne, ale różnica to już nie jest dobra rzecz. może do wymiany masz któryś przewód, a może cylinderek, a może wszystko - ciężko stwierdzić na odległość. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
marcinek0110
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 88 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 7 Kwi 2011, 15:55
|
|
|
Miałem dokładnie to samo, dodatkowo słabiutki ręczny (mimo że naciągnięty na maxa). Szczęki wymienione, podczas wymiany linek ręcznego wzruszyłem przewody hamulcowe i z jednego poleciał płyn. Korozja, być może to ona powodowała słabsze ciśnienie. Po weekendzie będę wymieniał wszystkie przewody, dopiero wtedy będę mógł powiedzieć czy to coś dało.
Polecam zajrzeć do bębnów i sprawdzić stan szczęk, cylinderków, samoregulatorów jak i samych przewodów.
Powodzenia:) |
_________________ MOJA MK IV |
|
|
|
|
Michaell26
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Kwi 2011, 18:19
|
|
|
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Akurat w moim przypadku hamulec ręczny działa bez zarzutu a dodam jeszcze, że w sierpniu ubiegłego roku został zmieniony płyn hamulcowy. |
_________________ Michaell26 |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 7 Kwi 2011, 19:29
|
|
|
jak ręczny działa bez problemu, a zwykły nie to trzeba szukać przyczyny w wężykach/tłoczkach... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 7 Kwi 2011, 19:45
|
|
|
pierwsze co to odpowietrz hamulce. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.