Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:51 |
[MK3] Fiesta RS1800 "Rally" Edition ;) |
Autor |
Wiadomość |
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 09:53
|
|
|
ładna jest |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 15:41
|
|
|
madek napisał/a: | Szkoda że tulejki wahacza z tego materiału są takie drogie, z chęcią bym przygarnął |
napisz tutaj:
http://poliuretany.olkusz.pl/
dorabiają na wymiar/wzór cena coś koło 27 zł za szt. Do tego wysyłka za 17 zł.
PS. felgi naprawdę zacne |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 17:25
|
|
|
Skfarek, dzięki za link, widzę że mają coś takiego w ofercie:
http://poliuretany.olkusz...przedniego.html
Koszt 220 zł na oba wahacze więc w sumie tragedii nie ma Trzeba będzie się zastanowić przy przypływie gotówki...
Z takich ciekawostek dodam jeszcze że od ostatniej zmiany oleju na Motul i wcześniejszym zlikwidowaniu wycieków, z bagnetu nie ubyło nic a nic (po przejechaniu ok. 2 tyś km). Patrząc na przeszłość tego silnika trzeba przyznać że trzyma się naprawde dobrze |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 12:31
|
|
|
Qrde, dopiero teraz dojrzałem ten nowy felunek i powiem szczerze ... miażdży
Dawno takiego fajnego na MK3 nie widziałem
Super, że tak o nią dbasz i zasłużenie jest w projektach.. |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 22:08
|
|
|
ciekawe co było inspiracją z tymi białymi felami
mk3 w ciemnym kolorze w takiej konfiguracji prezentuje się zacnie |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 22:16
|
|
|
van napisał/a: | ciekawe co było inspiracją z tymi białymi felami
|
tylko i wyłącznie RAJDY
w sumie to te felgi powinny być upalanie gdzieś na torze, do tego zostały stworzone...
będą się troche marnować, ale co zrobić
Edit: jeszcze tak odnośnie tych poliuretanów co dałem link wyżej, Mafios mówi że u Elemelka wytrzymały pół roku |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 22:22
|
|
|
poliuretany są dobre i nie ma co narzekać, pamiętaj aby tylko za twardych nie kupić bo się szybko posypią |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
mmbu
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 327 Skąd: WF
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 22:33
|
|
|
Ja nie jeździłem , ale słyszałem złe oponie o olkuszu. Podobno szybko się sypią , ale reklamacje przyjmują. Ale chyba nie o to chodzi. Przy produkcji trzeba im zaznaczyć obniżenie samochodu-wtedy robią tuleję przygotowaną do niższego zawieszenia. |
_________________ jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze
Umiesz liczyć? Licz na siebie...
Moje Allegro |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 23:54
|
|
|
madek napisał/a: | [Edit: jeszcze tak odnośnie tych poliuretanów co dałem link wyżej, Mafios mówi że u Elemelka wytrzymały pół roku |
nie chciałem tego pisać wcześniej...ale ....
Cena czyni cuda, czyli lipa.
Powerflex jest profii tyle tez kosztuje, nie ma dobrych materiałów w niskiej cenie,
jak to mawia Kaczor: "Taka jest prawda o otaczającej nas rzeczywistości" |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2 Kwi 2012, 10:52
|
|
|
tommirs napisał/a: | Cena czyni cuda, czyli lipa. |
Napisałem do nich i dzisiaj dostałem taką odpowiedź:
Cytat: | Witam.
Nadają się do codziennej jazdy. Możemy wykonać wersję typowo sport / uniball/ ale to są już większe koszty 85 zł/szt.
Co do porównania z oryginałami -to zależy od jazdy i od tego ile dziur Pan złapie . Ale ogólnie trwałość w stosunku do oryg. jest w tym indywidualnym przypadku 2x większa.
pozdrawiam
ZBIGNIEW Sambor |
Także jak będę wymieniał to pozostane przy oryginałach |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 2 Kwi 2012, 11:57
|
|
|
tommirs napisał/a: | nie chciałem tego pisać wcześniej...ale ....
Cena czyni cuda, czyli lipa.
Powerflex jest profii tyle tez kosztuje, nie ma dobrych materiałów w niskiej cenie, |
strongflex taka sama kupa?
Co do olkusza to zamówiłem u nich jeden wieszak do wydechu, ten tak w d.. nie dostaje jak tuleje wahacza, zobaczymy ile pociągnie |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 2 Kwi 2012, 19:51
|
|
|
Skfarek napisał/a: | tommirs napisał/a: | nie chciałem tego pisać wcześniej...ale ....
Cena czyni cuda, czyli lipa.
Powerflex jest profii tyle tez kosztuje, nie ma dobrych materiałów w niskiej cenie, |
strongflex taka sama kupa?
|
Strongflex nie robi nic do fiesty z wyjątkiem odbojów i osłon amorów (kolega z naszego forum zamawiał), i jak z nimi rozmawialem nie zapowiada się żeby opracowali taki zawias.
Powerflex jest angielski, wiec Bryty do swojego Forda robią |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 3 Kwi 2012, 08:33
|
|
|
Nie robi bo pewnie więcej osób ich o to nie męczyło, olkusz też tego wieszaka co zamówiłem nie robił Teraz pewnie pojawi się w ofercie
PS. może czasy się zmieniły bo do strongflexa też pisałem i nie było problemu by zrobić jedną sztukę, z tym że wybrałem olkusz bo kumpel tam mieszka i może mi odebrać |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 4 Kwi 2012, 18:52
|
|
|
Krótki filmik jak się czarnuch odpycha, od 0 do niecałych 160km/h:
http://youtu.be/CeRudZLR4AY?hd=1
Nagranie tego lustrzanką prowadząc auto nie należy do łatwych zadań
Ps. Oczywiście wszystko działo się na niemieckiej autostradzie |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 4 Kwi 2012, 19:12
|
|
|
madek napisał/a: |
Ps. Oczywiście wszystko działo się na niemieckiej autostradzie |
Pod Jelenią górą takich pewno dużo |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 4 Kwi 2012, 22:43
|
|
|
mi nie wychodzi krecenie jak prowadze |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 5 Kwi 2012, 00:24
|
|
|
DemptD napisał/a: | madek, daj jakieś inne fotki, bo tu się kurde nie ma do czego przyczepić |
yy a jakie chcesz, mogę zrobić na życzenie
kenczorf napisał/a: | mi nie wychodzi krecenie jak prowadze |
warunek to prosta i pusta droga, gdybym musiał skręcić to licznik zniknąłby z oczu
mam jeszcze drugi filmik od 70 do 180 ale nie podoba mi sie bo chciałem do 200, a nie było miejsca |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 5 Kwi 2012, 15:26
|
|
|
DemptD, tu mi nawet o dziwo wyszlo zwazywszy ze krecilem w nocy i telefonem Obecny niema lampki wiec lipa z krecenia... |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 12 Maj 2012, 15:57
|
|
|
Ostatnio miałem małe problemy z szarpaniem silnika, rozwiązanie okazało się banalne bo wystarczyło wymienić filtr paliwa Zastanawiam się co pływa w tym paliwie, bo nigdy nie jeżdze na rezerwie i raczej syfu z dna baku nie zaciąga, a filtr nie był też jakiś stary (góra 2-3 lata)
Przy okazji stwierdziłem że warto by też zmienić świece i zgłosiłem się z tym do kolegi Pawełos666 - byłem troche sceptycznie nastawiony do zakupu droższych świec, ale teraz mogę śmiało powiedzieć że było warto Zakupiłem świece Bosch Platinum IR Fusion z ustawieniem pod Zeteca, i szczerze jestem w szoku jak teraz silnik chodzi, duuuużo płynniej i szybciej wkręca się na obroty. Nie jest to na pewno tylko "wrażenie" bo znam już dobrze to auto i różnice czuć Jak ktoś się zastanawia to polecam!
Zmieniony też czujnik wałka rozrządu na nowy ERA, zobaczymy czy pomoże na odpalanie na ciepłym |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
|