Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:30 |
[MK3] Fiesta Nieruchomość... ST 170 |
Autor |
Wiadomość |
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 13:27
|
|
|
rozumiem z K UltraSR...a orientowales sie gdzie to kupic bo w IC dupa byla jak szukalem i dopiero napsialem do przedstawiciela na Polske i chyba tez nie mieli przednich albo tylnich... |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 13:35
|
|
|
luk-90 - to już do mojej B6 były tańsze... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 16:58
|
|
|
luk-90 napisał/a: | taa bill b6 do mk3 to bagatela 175 EUR/ szt wedlug katalogu, Ja mam dwie opcje jakie zagoszczą w tym aucie pewnie jedno na D,albo drugie na K |
tak , ale realu duzo taniej.
ale możesz przeciez kupic uzywke. Billa się regeneruje.
Tylko jeżeli to ma jeździć to niestety, zawias jest bardzo ważny bo fiesta słabo jeździ na seryjnym.
A jak zaczniesz cudowac z gwintem to finalnie wydasz wiecej kasy.
chyba, że to ma byc autko do jazdy na wprost to spoko, max gleba i wio... |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 18:20
|
|
|
Jak sie to pojawiło w giełdzie to pomyślałem że do mk3 sie to powinno zmieścić bo jak zetec wygląda w Twoich ręcach to się nie może nie udać, więc czekam na efekty |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 18:36
|
|
|
wariot |
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 19:41
|
|
|
Peedro napisał/a: | powinno zmieścić bo jak zetec wygląda |
bo to jest zetec, po lekkich modach... |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 21:14
|
|
|
się zastanawiałem czemu ta foka poszła na rozbiórkę, na zdjęciu z rudą wiewiórą w futrze wilka już wiem że to angol był
najbardziej podoba mi się foto z miśkiem z rękami w kieszeni, nawet słyszę jego słowa: tą śrubkę odkręca się w prawo, użyj grzechotki z przedłużką 13 |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:00
|
|
|
nie sztuka wsadzić taki silnik do mk3, sztuka to go ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi i nie pojechało prosto na pierwszym zakręcie...
powodzonka |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:03
|
|
|
arecki napisał/a: | nie sztuka wsadzić taki silnik do mk3, sztuka to go ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi i nie pojechało prosto na pierwszym zakręcie...
powodzonka |
zacznijmy od tego, że to musi do zakrętu dojechać |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:18
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | arecki napisał/a: | nie sztuka wsadzić taki silnik do mk3, sztuka to go ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi i nie pojechało prosto na pierwszym zakręcie...
powodzonka |
zacznijmy od tego, że to musi do zakrętu dojechać |
można by go zepchnąc z lawety juz na samym zakręcie |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:34
|
|
|
van81 napisał/a: | nawet słyszę jego słowa: tą śrubkę odkręca się w prawo, użyj grzechotki z przedłużką 13 |
tak to bylo jak ostanio przyjechal kumpel po wydech - mechanior z ASO forda, a 3 razy zalamywal rece i chcial wydech diaxem atakowac
Fordon i spolka poradzili sobie wysmienicie
van81 napisał/a: | już wiem że to angol był |
przecie od poczatku pisalem ze angol |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
MONIA
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączyła: 27 Lis 2004 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Paź 2011, 23:53
|
|
|
Fordon napisał/a: | Monia po czasie stwierdzila ze mi do dupy nakopie za te kable bo ilosc ich poprostu ja przerazala.... | Nie przerażała cholera ...tylko zaczęłam od kompa..miałam wiązkę w łapie ,od tej wiązki rozchodziło się kilkanaście innych wiązek jedne z komory silnika,inne oplatały kolumnę kierownicy a jeszcze inne trzeba było wypruwać spod wykładziny aż po samą pompę paliwa...i za każdym razem pytając się czy "to" potrzebne...uzyskiwałam odpowiedź potrzebne.....ale jak się dorwałam do puszki bezpieczników juz mogłam potraktować wiązeczkę 20-30 letnimi cążkami jak mniemam do psucia gwoździ
van81 napisał/a: | się zastanawiałem czemu ta foka poszła na rozbiórkę, na zdjęciu z rudą wiewiórą w futrze wilka już wiem że to angol był. | Wiewióra,poowiadasz... Czekaj no Ty generatorze ubytków w maskach XR-ek,trzeba bylo ruszyć tyłek na drugą stronę Traktu Brzeskiego a nie żołędzie na zimę w komórce układać
MisiekT napisał/a: | Peedro napisał/a: | powinno zmieścić bo jak zetec wygląda |
bo to jest zetec, po lekkich modach... | troszku lżejszy
arecki napisał/a: | nie sztuka wsadzić taki silnik do mk3, sztuka to go ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi i nie pojechało prosto na pierwszym zakręcie... | pojedzie....jak usłyszy od siostry "do lewej prawy max" |
_________________ Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
|
Ostatnio zmieniony przez MONIA 1 Lis 2011, 00:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Lis 2011, 00:27
|
|
|
MONIA napisał/a: |
van81 napisał/a: | się zastanawiałem czemu ta foka poszła na rozbiórkę, na zdjęciu z rudą wiewiórą w futrze wilka już wiem że to angol był. | Wiewióra,poowiadasz... Czekaj no Ty generatorze ubytków w maskach XR-ek,trzeba bylo ruszyć tyłek na drugą stronę Traktu Brzeskiego a nie żołędzie na zimę w komórce układać | bo nikt mi nie dał znać że taka akcja ma miejsce, Konrad zresztą miał do mnie po twoją maskę przyjechać i co?......mam ją na złom wywieźć ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
MONIA
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączyła: 27 Lis 2004 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Lis 2011, 00:47
|
|
|
PW |
_________________ Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Lis 2011, 16:31
|
|
|
O boze, widze ze jak mnie nie ma to tu ludzie podopisywali troche
OK to juz mowie co to i jak to....
ST-ek to nadal zetec black top, glowica cossi, inne korby i tloki oraz zmienna faza rorzadu, do tego dochodzi jeszcze zmienna dlugosc kanalow ssacych...
Tomirs- zawias bedzie Delphi DeCarbon Performance, amor monotubiczny, protoplasta dla B8 + sprezyna Weitec lub Eibach.
Wsadzic sam silnik to nie problem i ogolnie zajelo by to z dzien, najwiecej zabawy bedzie z kablami... wiec wlasnie wracam do przerzucania schematow... a dopiero wrocilem z poznania...
Cala operacja zacznie sie dopiero jak przewioze malego smierdziela pod poznan...
Pozdro... |
_________________
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Lis 2011, 16:40
|
|
|
Łeee, ja już liczyłem na fotki w budzie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2 Lis 2011, 17:46
|
|
|
Fordon napisał/a: | sprezyna Weitec lub Eibach. |
Zdeeeecydowanie Eibach
Szykuje się konkret |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Lis 2011, 00:59
|
|
|
Fordon napisał/a: | Tomirs- zawias bedzie Delphi DeCarbon Performance, amor monotubiczny, protoplasta dla B8 + |
Mówiłem, że na D
Konrad może od razu i performance na tył wrzucisz? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Lis 2011, 09:51
|
|
|
luk-90, Tyl musi miec regulacje wiec zostaje TaTechnix... prosta sprawa dla czego... w razie chcial bym leciec na 1/4 podnosze sobie tyl o 4 poprzeczki i dupa jest wyzej niz przod, a w razie upalania na torze tyl idzie do punktu 0 gdzie bedzie rowno i sztywno... |
_________________
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Lis 2011, 09:57
|
|
|
czyli tak jak u Mnie |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
|