Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:30
[MK3] Fiesta Nieruchomość... ST 170
Autor Wiadomość
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31 Paź 2011, 13:27   

rozumiem z K UltraSR...a orientowales sie gdzie to kupic bo w IC dupa byla jak szukalem i dopiero napsialem do przedstawiciela na Polske i chyba tez nie mieli przednich albo tylnich...
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 31 Paź 2011, 13:35   

luk-90 - to już do mojej B6 były tańsze... :|
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 31 Paź 2011, 16:58   

luk-90 napisał/a:
taa bill b6 do mk3 to bagatela 175 EUR/ szt wedlug katalogu, Ja mam dwie opcje jakie zagoszczą w tym aucie pewnie jedno na D,albo drugie na K :yes:


tak , ale realu duzo taniej.
ale możesz przeciez kupic uzywke. Billa się regeneruje.
Tylko jeżeli to ma jeździć to niestety, zawias jest bardzo ważny bo fiesta słabo jeździ na seryjnym.
A jak zaczniesz cudowac z gwintem to finalnie wydasz wiecej kasy.

chyba, że to ma byc autko do jazdy na wprost to spoko, max gleba i wio... :hihihi:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 31 Paź 2011, 18:20   

Jak sie to pojawiło w giełdzie to pomyślałem że do mk3 sie to powinno zmieścić bo jak zetec wygląda :-P w Twoich ręcach to się nie może nie udać, więc czekam na efekty :ok:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 31 Paź 2011, 18:36   

wariot :ok:
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 31 Paź 2011, 19:41   

Peedro napisał/a:
powinno zmieścić bo jak zetec wygląda

bo to jest zetec, po lekkich modach...
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Paź 2011, 21:14   

się zastanawiałem czemu ta foka poszła na rozbiórkę, na zdjęciu z rudą wiewiórą w futrze wilka już wiem że to angol był
najbardziej podoba mi się foto z miśkiem z rękami w kieszeni, nawet słyszę jego słowa: tą śrubkę odkręca się w prawo, użyj grzechotki z przedłużką 13 :hahaha:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:00   

nie sztuka wsadzić taki silnik do mk3, sztuka to go ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi i nie pojechało prosto na pierwszym zakręcie...

powodzonka
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:03   

arecki napisał/a:
nie sztuka wsadzić taki silnik do mk3, sztuka to go ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi i nie pojechało prosto na pierwszym zakręcie...

powodzonka

zacznijmy od tego, że to musi do zakrętu dojechać :rotfl:
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:18   

Stunt_Man napisał/a:
arecki napisał/a:
nie sztuka wsadzić taki silnik do mk3, sztuka to go ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi i nie pojechało prosto na pierwszym zakręcie...

powodzonka

zacznijmy od tego, że to musi do zakrętu dojechać :rotfl:


można by go zepchnąc z lawety juz na samym zakręcie :hahaha:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:34   

van81 napisał/a:
nawet słyszę jego słowa: tą śrubkę odkręca się w prawo, użyj grzechotki z przedłużką 13

tak to bylo jak ostanio przyjechal kumpel po wydech - mechanior z ASO forda, a 3 razy zalamywal rece i chcial wydech diaxem atakowac :)
Fordon i spolka poradzili sobie wysmienicie :ok:

van81 napisał/a:
już wiem że to angol był

przecie od poczatku pisalem ze angol :hahaha:
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Paź 2011, 23:53   

Fordon napisał/a:
Monia po czasie stwierdzila ze mi do dupy nakopie za te kable bo ilosc ich poprostu ja przerazala....
Nie przerażała cholera ...tylko zaczęłam od kompa..miałam wiązkę w łapie ,od tej wiązki rozchodziło się kilkanaście innych wiązek jedne z komory silnika,inne oplatały kolumnę kierownicy a jeszcze inne trzeba było wypruwać spod wykładziny aż po samą pompę paliwa...i za każdym razem pytając się czy "to" potrzebne...uzyskiwałam odpowiedź potrzebne.....ale jak się dorwałam do puszki bezpieczników juz mogłam potraktować wiązeczkę 20-30 letnimi cążkami jak mniemam do psucia gwoździ :devil:
van81 napisał/a:
się zastanawiałem czemu ta foka poszła na rozbiórkę, na zdjęciu z rudą wiewiórą w futrze wilka już wiem że to angol był.
Wiewióra,poowiadasz... Czekaj no Ty generatorze ubytków w maskach XR-ek,trzeba bylo ruszyć tyłek na drugą stronę Traktu Brzeskiego a nie żołędzie na zimę w komórce układać :V:

MisiekT napisał/a:
Peedro napisał/a:
powinno zmieścić bo jak zetec wygląda

bo to jest zetec, po lekkich modach...
:yes: troszku lżejszy :)

arecki napisał/a:
nie sztuka wsadzić taki silnik do mk3, sztuka to go ogarnąć, żeby to miało ręce i nogi i nie pojechało prosto na pierwszym zakręcie...
pojedzie....jak usłyszy od siostry "do lewej prawy max" :V:
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
Ostatnio zmieniony przez MONIA 1 Lis 2011, 00:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Lis 2011, 00:27   

MONIA napisał/a:

van81 napisał/a:
się zastanawiałem czemu ta foka poszła na rozbiórkę, na zdjęciu z rudą wiewiórą w futrze wilka już wiem że to angol był.
Wiewióra,poowiadasz... Czekaj no Ty generatorze ubytków w maskach XR-ek,trzeba bylo ruszyć tyłek na drugą stronę Traktu Brzeskiego a nie żołędzie na zimę w komórce układać :V:
bo nikt mi nie dał znać że taka akcja ma miejsce, Konrad zresztą miał do mnie po twoją maskę przyjechać i co?......mam ją na złom wywieźć ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Lis 2011, 00:47   

PW :fajka:
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Lis 2011, 16:31   

O boze, widze ze jak mnie nie ma to tu ludzie podopisywali troche :)
OK to juz mowie co to i jak to....
ST-ek to nadal zetec black top, glowica cossi, inne korby i tloki oraz zmienna faza rorzadu, do tego dochodzi jeszcze zmienna dlugosc kanalow ssacych...

Tomirs- zawias bedzie Delphi DeCarbon Performance, amor monotubiczny, protoplasta dla B8 + sprezyna Weitec lub Eibach.

Wsadzic sam silnik to nie problem i ogolnie zajelo by to z dzien, najwiecej zabawy bedzie z kablami... wiec wlasnie wracam do przerzucania schematow... a dopiero wrocilem z poznania...

Cala operacja zacznie sie dopiero jak przewioze malego smierdziela pod poznan...
Pozdro...
_________________

 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 2 Lis 2011, 16:40   

Łeee, ja już liczyłem na fotki w budzie... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2 Lis 2011, 17:46   

Fordon napisał/a:
sprezyna Weitec lub Eibach.

Zdeeeecydowanie Eibach :yes:

Szykuje się konkret :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Lis 2011, 00:59   

Fordon napisał/a:
Tomirs- zawias bedzie Delphi DeCarbon Performance, amor monotubiczny, protoplasta dla B8 +


Mówiłem, że na D :fox:

Konrad może od razu i performance na tył wrzucisz?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Lis 2011, 09:51   

luk-90, Tyl musi miec regulacje wiec zostaje TaTechnix... prosta sprawa dla czego... w razie chcial bym leciec na 1/4 podnosze sobie tyl o 4 poprzeczki i dupa jest wyzej niz przod, a w razie upalania na torze tyl idzie do punktu 0 gdzie bedzie rowno i sztywno...
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Lis 2011, 09:57   

czyli tak jak u Mnie :yes: :-)
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.