Przesunięty przez: bidżej 28 Sty 2011, 19:13 |
[MK3] 1.6 16v a ecumaster |
Autor |
Wiadomość |
reddevil
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd: zwichury
|
Wysłany: 28 Sty 2011, 17:55 [MK3] 1.6 16v a ecumaster
|
|
|
witam mam takie pytanko czy warto kupic ecumaster do tego silnika i czy on cos wogóle daje .i ile takie cos kosztuje do fordowskiego silnika 1.6 16v z fiesty futura i jak go wogóle podłączyc dodam ze silnik seria |
|
|
|
 |
dark86ford

Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 38 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 760 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 28 Sty 2011, 18:04
|
|
|
jesli silnik jest w serii i niema zmodzonych wydechu i dolotu to EcuMaster/SMT6 lub inne typu piggy-back, za duzo nie dadzą... wiem jak latała fiesta z SMT6 i jaka frajda z tego była
odpowiednio wystrojone (a to sztuka niemała) napewno coś może dać... ale szerzej w tym zakresie moze sie wypowiedziec Fordon bo on ma w tym wieksze doswiadczenie |
_________________ 2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
 |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Sty 2011, 22:24
|
|
|
sam ECUmaster nie wiem czy da Ci nawet 5 koni na seryjnych bebechach. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
marlas666
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 29 Sty 2011, 07:20
|
|
|
a jak jest w silnikach CVH ?? to samo ?? |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Sty 2011, 10:57
|
|
|
marlas666, tak przy wszystkich seryjnych silnikach przyrost mocy będzie naprawdę slaby (jezeli wogole bedzie )bez reszty modyfikacji. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
reddevil
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd: zwichury
|
Wysłany: 29 Sty 2011, 14:22 aha
|
|
|
dzieki wielkie za podpowiedzi .a co do modów mam przepustnice z 2litrówy i przeplywomierz z 1.8 lub 2.0 juz niepamietam stożek z dolotem takie male mody chce teraz założyc kolektor sportowy 4-2-1i przy tych modach moge spokojnie zamontowac ecumastera |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Sty 2011, 14:39
|
|
|
Daj ci boże, aby po tych wszystkich modach i wystrojeniu świnią było 115km, to i tak xr2i 16v cię objedzie, więc immo to bezsens, chyba, ze do jazdy w określonej klasie( jezeli do 1600 to B seria cię wchłonie). Mozesz jeszcze wałki z 1.8 130km, bądź z 2l wsadzići wtedy stroić |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 29 Sty 2011, 18:25
|
|
|
najlepiej glowice z 1.8/2l wsadzic razem w walkami z 2l, kolektor ssacy z rqb, wydechowy z focusa, no i dolot masz taki jaki ma byc czyli przepust z 2l i przeplywka... i wtedy ecu |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
reddevil
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd: zwichury
|
Wysłany: 30 Sty 2011, 00:01 aha
|
|
|
Z góry dzięki chłopaki .sorka ale mam kolejne pytanka .głowica z 2.0 podejdzie bez problemu do bloku z 1.6 16v .wtedy założyc kolektor plastikowy .a kolektor wydechowy z foki to z jakiej pojemnosci silnika ma byc jak włoze głowice z 2litrówy
[ Dodano: Nie Sty 30, 2011 00:02 ]
i jaka wtedy bedzie przypuszczalna moc |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Sty 2011, 00:25
|
|
|
moc bedzie taka sama albo i nizsza...
analogicznie do wielkosci tlokow glowica ma wieksza komore spalania, co za tym idzie bedzie nizszy stopien sprezania i cisnienie... ale za to glowica ma wieksza przepustowosc...
Wez kup 2.0 albo 1.8 i osadz to w fiescie bo tak to wydasz kupe siana zrobic cos co moze zj...ac caly efekt... a do tego pierwsze lepsze 1.8 cie sklepie jak dzieciaka... |
_________________
 |
|
|
|
 |
reddevil
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd: zwichury
|
Wysłany: 30 Sty 2011, 13:38 ahaczyli jak załozylbym glowice
|
|
|
czyli jak bym zalozyl głowice z 2.0 do 1.6 to byla by lipa i mógłby byc słabszy od zwyklego 1.6 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Sty 2011, 13:43
|
|
|
Dokladnie.
Nie ma na to reguly... znajac chorobe jaka jest potrzeba dlubania przy silniku i zapotrzebowania na moc to od razu mowie ci albo 1.8 albo 2.0 osadzaj zamiast tego 1.6...
Bo:
Wiekszy moze wiecej, KM i Nm wiecej w seryjnej jednostce, wieksze mozliwosci zeby to jeszcze bardziej otworzyc na mocy, radosc z jazdy gdzie nie trzeba krecic wysoko tego 1.6 zeby zaczynalo przyspieszac. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|