[MK3] Od czasu do czasu muli |
Autor |
Wiadomość |
wojtas177 [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 18:57 [MK3] Od czasu do czasu muli
|
|
|
witam
Posiadam fiestę mk3 1.1 monowtrysk i mam taki problem. od kiedy ją kupiłem mam pewien problem, a mianowicie przejadę nią niekiedy 20-40km i nic a niekiedy nie ważne czy silnik jest zimny czy nie słabnie muli i nie da się jechać a potem po kilkudziesięciue sekundach nieraz kilku minutach zaczyna pracować normalnie. Próbowałem już tankować lepszą benzynę, sprawdziłem wszystkie przewody, świece, cpp i już nie mam pomysłu co dalej. O co może chodzić pomóżcie. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 15 Sty 2011, 11:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 18:58
|
|
|
miałem takie objawy przy zasyfionym filtrze paliwa. wymieniales go? |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 19:19
|
|
|
Ja miałem podobnie przy uszkodzonej sondzie L. |
|
|
|
|
wojtas177 [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 20:37
|
|
|
tak filtr wymieniałem a jak myślicie czy to moze miec jakiś związek z filtrem węglowym |
|
|
|
|
KxL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 37 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 23 Skąd: Szubin
|
Wysłany: 16 Gru 2010, 10:17
|
|
|
mialem podobny problem, po wielu naprawach, wymianach, próbach, okazało się że to syf w baku. Po przejechaniu pewnego dystansu, zanieczyszczenia unosiły się z dna baku, zatykały sitko na pompie paliwa.
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=52327 |
|
|
|
|
big210
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Przemek
Wiek: 41 Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: vfxdv
|
Wysłany: 13 Sty 2011, 19:23
|
|
|
Mam podobne objawy a wrecz takie same gdy mam malo paliwa w zbiorniku muli i przerywa ale jedzie dalej strasznie smierdzi paliwem przy zbiorniku paliwa gdu zatankuje za 100zl są widoczne wycieki z baku.W związku z tym mam kilka pytań
1. Czy wymiana zbiornika paliwa na monowtrysku MK3 95rok jest skąplikowana i trudna?
2. Jaki jest koszt filtru paliwa? I czy cięzko go wymienić łącznie z przewodami?
Z góry dziekuje za wszelakie porady |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 11:18
|
|
|
1. nie, ale przydałby się kanał
2. a wejdź se chociażby na www.ford.sklep.pl - znajdziesz cenę filtra. wymiana od kopa, zgodnie z FAQ na forum. z przewodami nieco gorzej. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
heneket [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2011, 09:39
|
|
|
Mój problem w sumie wygląda podobnie. Ma jednak inny przebieg. Włączam samochód, stojąc nic się nie dzieje, autko mile "mruczy". Wrzucam jedynkę, dwójkę i kiszka, zupełnie jak by mi ktoś wyssał całą moc z silnika. Samochód traci obroty i silnik wyłącza się. Po ponownej próbie odpalenia, kręci, kręci i nic. Dopiero gdy chwilę postoje mogę ponownie odpalić.
Znalazłem wyjście z problemu - w momencie kiedy widzę, że samochód mi zgaśnie daję na luz i gaz do dechy. Gdy chwilę przycisnę problem zanika i dalsza jazda przebiega bez problemów.
Czy to ten sam problem, który jest opisywany w tym wątku, czy mogą być inne przyczyny? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.