Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:40 |
[MK6] Po wymianie uszczelek wtrysków dziwnie chodzą obroty |
Autor |
Wiadomość |
art202
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 44 Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 10 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 5 Sty 2011, 14:12 [MK6] Po wymianie uszczelek wtrysków dziwnie chodzą obroty
|
|
|
jak wyżej wymiana uszczelek i dziwne zachowanie
często po przekroczeniu 2,2 tys obr, silnik jakby dostawał kopa (obroty rosną do 2.6) auto nie reaguje na obroty (nie przyspiesza) po chwili wskazówka obrotka cofa się i obroty wzrastają tym razem czuć przyspieszenie
tak jest na każdym biegu w tym zakresie obrotów
jakby wisiał przez chwilę
czy to normalne? |
_________________ była mk3 nie narzekał lał i jeździł
|
|
|
|
|
Ziomek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 67 Skąd: okolice Mielca
|
Wysłany: 5 Sty 2011, 14:20
|
|
|
Jak obroty rosną a auto nie jedzie/ nie przyspiesza to albo jest na luzie albo sprzęgło.. |
_________________ Był 126p,
CC,
Fiesta,
Mondeo,
jest CCCO 80 w klekocie i A6 z BiT i LPG |
|
|
|
|
TomQ
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 5 Sty 2011, 15:13
|
|
|
Sprzęgło ślizga.
Spróbuj podjeżdżając pod górkę zapiąć wysoki bieg i wcisnąć gaz do dechy.
Jak obroty wzrosną, a autko nie będzie relatywnie do nich przyspieszać, to diagnoza jest stuprocentowa. |
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
|
art202
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 44 Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 10 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 5 Sty 2011, 16:33 dylematy sprzęgłowe
|
|
|
z tego co wiem to potrafi być problem z dwumasą (koszt)
jak radzicie wymieniać razem ze sprzęgłem?
słyszałem opinie, ze w fiestach rzadko poda dwumasa
mam trochę mętlik wymieniać ze sprzęgłem czy nie?
co myślicie o tym http://allegro.pl/sprzegl...1388407835.html
pogrzebałem trochę na forach, powód też może być jeden, przy wymianie podkładek założono stare uszczelki, lewy bok silnika (tam przy pompce odpowietrzającej cały był zalany), przejechałem tak może 100km i wymieniono uszczelki(pokrywa i kolektor), czy taki wyciek może być powodem ślizgania się sprzęgła? |
_________________ była mk3 nie narzekał lał i jeździł
|
|
|
|
|
abio [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Sty 2011, 17:34
|
|
|
Jeśli wymieniasz sprzęgło to proponuje razem z kołem zamachowym o podwójnej masie. Ale możesz mieć też koło o pojedynczej masie (ja tak mam w 1.4 tdci 2005r.), wtedy koszt wymiany dużo niższy./ |
|
|
|
|
art202
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 44 Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 10 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 13 Sty 2011, 14:46 u mechanika
|
|
|
właśnie się zdziwiłem/ucieszyłem jednolite koło zamachowe/bez dwumasowego
czyli wymiana sprzęgło, wysprzęglnik, łożysko
wszystko ładnie wymienili ale razem z kołem jednomasowym głąby i teraz mam na sprzedaż jak ktoś zainteresowany z trójmiasta i okolic to pisać |
_________________ była mk3 nie narzekał lał i jeździł
|
|
|
|
|
fiesta88
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Sty 2011, 22:42
|
|
|
trzeba byc desperatem zeby z dwumasy przejsc na jednomase |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.