[MK3] "S" - potocznie zwana "ogryzkiem" |
Autor |
Wiadomość |
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 8 Sty 2011, 20:22
|
|
|
No to grubo się za to zabierasz
Zapoluj koniecznie na tylne lampy z dymionym kierunkiem no i przednie białe
Poza tym zawieszenie, koła, wydech i nic więcej do szczęścia nie trzeba (zakładając że bude i silnik będziesz miał po "remoncie") |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 8 Sty 2011, 20:33
|
|
|
Kolego piaskowanie w takiej sytuacji to najlepsze co mozesz zrobic. Potem spawanie (po nim elementy spawane i spawy mozna by jeszcze raz dysza potraktowac), podład reaktywny DOBREJ firmy, akryl i na koniec srodek do konserwacji. Polecam Ci U210 2w1 firmy APP. Bije na leb zwykle baranki i konserwacje. Tak zrobilbym podloge. Owszem mozna jeszcze lepiej ale jest to drozsze... aaaa po podkladzie akrylowym na spawy i polaczenia blach masa uszczelniajaca
Zreszta co ja tu bede tłumaczyl Jesli w gre wchodzi piaskowanie to mysle ze reszta tez bedzie profi zrobiona. Z czasem wiecej napisze. Czytajac ten temat pare dni temu zastanawialem sie czy nie doczekam sie tekstu "tej budy juz sie nie oplaca ratowac" i takie tam podobne bzdety. Dla mnie mile zaskoczenie ze jednak ktos 'normalnie' pomyslal Ciesze sie ze kolejna Fiesta S bedzie uratowana i nie skonczy jak inne Fiesty 'rarytasowe' na zlomie zarznieta. Niestety tak sie zdarza. Tu mam pewnosc ze bedzie dobrze. Przynajmniej narazie... |
|
|
|
|
bartek79
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 8 Sty 2011, 21:08
|
|
|
Dziękuję za podpowiedzi - napewno z części skożystam.
Silnika nie ruszam bo na moje ucho i nogę to bardzo dobrze pracował poza dziwnym hurgotem - okazało się łożysko alternatora. Wymieniony zostanie pasek i reszta "pierdół" z nim związanych.
Zawiecha - jak stanie na właściwych oponkach to się okarze o ile na dół.
Wydech - planowałem zrobić przelot z nierdzewki 2" - jeszcze do tego daleka droga.
Nie chce pakować pieniędzy w narazie niepotrzebne gadżety - blacharka jest prio. |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 8 Sty 2011, 21:25
|
|
|
czekam na dalsze efekty
i pogratulowac zapału do pracy |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
Sztandi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 33 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|
Krzychu_14
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Basic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 31 Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 51 Skąd: Ossy
|
Wysłany: 6 Kwi 2011, 16:57
|
|
|
Ostatnia wizyta: Pon Kwi 04, 2011 19:42 (Minut: 0)
Więc raczej tak szybko nie opisze swoich prac |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 6 Kwi 2011, 17:35
|
|
|
Krzychu_14, ale że o co chodzi? |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Krzychu_14
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Basic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 31 Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 51 Skąd: Ossy
|
Wysłany: 6 Kwi 2011, 17:59
|
|
|
Sztandi, pisał
Cytat: | I jak sprawy wyglądają bo coś cicho? |
a ja odpowiedziałem że raczej nie szybko będzie coś opisane z działań bartek79, bo jego ostatni wizyta była 4 kwietnia i trwało to nie dłużnej niż minute |
|
|
|
|
bartek79
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 6 Kwi 2011, 18:40
|
|
|
Pany, justem tu codziennie po kilka razy szukając inspiracji .
Od ostatniego mojego postu mineło trochę czasu i bardzo wiele sie zmieniło, ale o tym nie dzisiaj - brak czasu, powiem tylko tyle że jes juz 2 fiesty i na dodkładke mondeo. Może coś z tego da sie złożyć. |
|
|
|
|
Krzychu_14
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Basic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 31 Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 51 Skąd: Ossy
|
Wysłany: 6 Kwi 2011, 21:39
|
|
|
bartek79 napisał/a: | Pany, justem tu codziennie po kilka razy szukając inspiracji .
|
to sorry, sugerowałem się Twoją ostatnią datą odwiedzin FKP |
|
|
|
|
bartek79
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 17:58
|
|
|
Witam panie i ponownie, sprawa wygląda następująco:
- we fieście siedzi znany i lubiany silnik z mondeo 2.0,
- zdecydowałem się na oponki TOYO i takowe zakupiłem (nowe),
- fiesta zmieniła niespodziewanie wersję na 3, 5 no i kolor na beznadziejny bordowy (myślę, że już nie długo, nie podoba mi się wcale),
- opony założone na felgi prezentowane wcześniej a felgi z oponami na samochód,
- w przyszłą sobotę planowane pierwsze odpalenie potwora – jeżeli nie będzie nieoczekiwanych niespodzianek,
- jest też szyba przednia podgrzewana
- "elektroniczne" szyby oczywiście orginał
- bagażnik otwierany też "elektronicznie" oczywiście orginał
- dwie poduchy powietrzne
Relacja foto będzie po udanym odpaleniu, w przeciwnym razie będę miał do was kilka pytań i prosił o pomoc – czy ktoś może coś podpowiedzieć w temacie elektryki i okablowania silnika? |
Ostatnio zmieniony przez bartek79 25 Maj 2011, 18:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 20:42
|
|
|
modeno sounds good |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Cristodius
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 36 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 119 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 20:55
|
|
|
dopiero co teraz przeczytałem cały ten topic i jestem pełen podziwu!
zrobiłeś to prawie jak ja, z tą różnicą że nakładasz mniej szpachlu
zaj .. iaszcze fele! |
_________________ Zielony demon
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464 |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 21:01
|
|
|
dobra robota |
|
|
|
|
bartek79
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 21:40
|
|
|
Stunt_Man - dzx za kontakt napewno skorzystam.
[ Dodano: Nie Maj 29, 2011 02:13 ]
Właśnie "skończyłem" prace nad silnikiem - silnik odpalił i nawet przejechałem się kilka kilometrów ale tylko kilka gdyż wydech samochodu kończył się na dwururce a o 2.00 w nocy troche niebardzo chałasować
WIELKIE DZIĘKI Stunt_Man - zrobiłem tak jak mówiłaś i zadziałało.
Porobie troche fotek może kogoś zainteresują. |
|
|
|
|
bartek79
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 18 Cze 2011, 17:34
|
|
|
No i fiesta dostała Eibachy -30/-30 (5051202/5052319), tył juz założony a przód czeka na chwilę wolnego czasu. Tylne amortyzatory (rożne) zostały zastąpione Monroe.
Jest problem z kontrolką smarowania (ciśnienia oleju) - nie pali się, może ktoś potwierdzić mi czy pojedyńczy kabelek idący do bloku silnika z tyłu jest odpowiedzialny za kontrolkę? |
Ostatnio zmieniony przez bartek79 19 Cze 2011, 15:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mmbu
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 327 Skąd: WF
|
Wysłany: 18 Cze 2011, 18:16
|
|
|
tak |
_________________ jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze
Umiesz liczyć? Licz na siebie...
Moje Allegro |
|
|
|
|
Arix
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 35 Skąd: Wolbrom
|
Wysłany: 18 Cze 2011, 18:27
|
|
|
Jestem pod wrażeniem |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 18 Cze 2011, 22:45
|
|
|
Krzychu_14 napisał/a: | to sorry, sugerowałem się Twoją ostatnią datą odwiedzin FKP |
jak kogoś nie ma dwa dni na forum to już znaczy, że je porzucił? |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
bartek79
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 20 Cze 2011, 21:57
|
|
|
Kpl sprężynek już siedzi na samochodzie - jest OKI. -30/-30 bardzo mi odpowiada, samochód się usztywnił i o to chodzi, jeszcze tylko zostało staba tylnego zamontować i rozejrzeć się za jakąś rozpórką kielichów - dół jest już spięty. |
|
|
|
|
|