[MK3] Połączenie cewki zapłonowej. |
Autor |
Wiadomość |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 15:58 [MK3] Połączenie cewki zapłonowej.
|
|
|
Mam xr-ke i mam taki problem. Na kostce do cewki zapłonowej mam 2 zielone z paskami i jeden czarny. Do jednego z zielonych kabli jest przylutowany brązowy. I odstaje jeszcze czerwony. Po co tyle kabli skoro są tylko 3 piny na cewce, Powie ktoś do czego służą każdy z poszczególnych kabli? pomocy!. |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 18 Gru 2010, 16:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 16:34
|
|
|
jeden z kabli na cewkę jak się nie mylę idzie sygnał o obrotach, nie masz przypadkiem instalacji lpg? |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 17:27
|
|
|
Zielony z czerwonym paskiem pin 1 w cewce
czarny pin 2 cewki ( zasilanie po stacyjce)
Zielony z żółtym paskiem pin 3 cewki .
Od zielono czerwonego odchodzi jeszcze jeden przewód zielony który biegnie do obrotomierza w XR ce . Reszta przewodów to fantazja poprzednich właścicieli. |
|
|
|
 |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 19:59
|
|
|
reszta to instalacja LPG o którą właśnie się rozchodzi. |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 20:34
|
|
|
brązowy zbiera informację jakie są obroty a czerwony bierze zasilanie dla centralki i elektrozaworów . |
|
|
|
 |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 19 Gru 2010, 11:41
|
|
|
czyli czarny ma być z czerwonym, a zielony z brązowym tak? |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 19 Gru 2010, 12:10
|
|
|
zasilanie entralki daj na srodkowy pin cewki
informaje o obrotah pod pin 1 bądz 3 ew owin brązowy przewod wkoło przewodu zapłonowego |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 19 Gru 2010, 12:41
|
|
|
zobaczymy czy to egzamin zda.
[ Dodano: Nie Gru 19, 2010 19:38 ]
zlutowałem, czarny do czerwonego, brązowy do zielonego na 1 pin i.... Działa!
Więc temat można zamknąć. Dzięki chłopaki! |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
 |
Zdzieszko
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Zdzieszko
Wiek: 36 Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy
|
Wysłany: 17 Maj 2011, 14:57
|
|
|
W mojej fieście nie mogę znaleźć modułu zapłonowego, a wg wszelkich opisów to z niego jest sterowana cewka (miejsce, w którym powinien być jest puste). Samochodzik stoi, bo nie mam pomysłów, co mu dolega, a nie stać mnie na wymianę po kolei wszystkiego. |
_________________ Zdzieszko |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:04
|
|
|
Sterownik zapłonu był albo osobo na ścianie grodziowej, albo w jednej obudowie z komputerem,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Zdzieszko
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Zdzieszko
Wiek: 36 Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy
|
Wysłany: 17 Maj 2011, 21:15
|
|
|
Dzięki za sprowadzenie na ziemię!
Wynika z tego, że w wątku o komputerach brakuje tak istotnej informacji. W oznaczeniach komputera pewnie jest zawarta "literka" oznaczająca taką wersję. Szkoda, że i w książce brak nawet wzmianki. Tym większe podziękowania.
Może ktoś ma schemat podłączeń do takiego sterownika (komputera)? |
_________________ Zdzieszko |
|
|
|
 |
|