[Inny] Van Volvo V70R |
Autor |
Wiadomość |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 22:28
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Mylisz pojęcia. Zsumuj DMC auta+lawety i wyjdzie powyżej 3,5T i tu już musisz mieć kat.E. | konkretnie o tym o czym mówisz powiedział też policjant z wydziału ruchu i podał przykład na twierdzenie że DMC auta nie ma tu takiego znaczenia jak sama masa własna. Czyli liczymy masa własna auta ciągnącego + dmc lawety.
Konkretnie policjanci mają też przykład który już słyszałem powielany i który też od tego policjanta usłyszałem:
masa całkowita samochodu i przyczepy z ladunkiem nie moze przekraczac 3,5t (wyjatek-samochody majace swoja masę całkowitą nawet 3,5t moga ciagnac jeszcze przyczepe lekka do 750kg, wiec wtedy na B mozna jechac zestawem 4,25t) |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 22:32
|
|
|
Był niedouczony!!!! Wprowadził Cię w błąd. Sumujesz wszytkie DMC.
Wystąp na Komendę z wnioskiem aby dali to na piśmie. |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 12 Lip 2011, 07:58
|
|
|
Volvo 850 ma takie parametry z dowodu:
masa własna 1488kg
dopuszczalna masa całkowita 1970kg.
Aby jeździć zestawem na kat. B przyczepa w tym wypadku nie może mieć większej DMC niż 1529kg , ten limit dotyczy również myta.
Uświadom sobie, że od wielu lat mam E bo kiedyś było tak - przyczepa o DMC powyżej 750kg już wymagała kat. E. |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Lip 2011, 09:49
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Volvo 850 ma takie parametry z dowodu:
masa własna 1488kg
dopuszczalna masa całkowita 1970kg.
Aby jeździć zestawem na kat. B przyczepa w tym wypadku nie może mieć większej DMC niż 1529kg , ten limit dotyczy również myta.
Uświadom sobie, że od wielu lat mam E bo kiedyś było tak - przyczepa o DMC powyżej 750kg już wymagała kat. E. | no i dlatego że ty masz E to nadal opierasz się na starych przepisach. Przepisy są takie a nie inne dlatego dzwoniłem do komendy i zapytałem jak się sprawa ma z prawnego punktu widzenia. Dla mnie to bardziej wiarygodne niż milion osób na internecie które gdzieś coś usłyszały, znajomy mi powiedział albo opierające się na starych przepisach i powielające mity. Koniec tematu. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 12 Lip 2011, 10:48
|
|
|
Jak zapłacisz grzywnę to będziesz wiedział, że rozmowa tel. była nic nie warta.
Brak Viatolla na drogach płatnych 3000zł. I pamiętaj, że z ITD nie ma żartów!
Policja jest bardziej przyjazna
PS.
Opieram się na aktualnych przepisach. |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Wrz 2011, 20:56
|
|
|
oj tam, oj tam
zrobione ponad 1000km z lawetą w tym z 700 z bagażem na lawecie
Sprawa wygląda tak że nie potrzebował bym Viatolka gdyby laweta którą miałem nie miała wbite masy DMC 1600kg co w połączeniu z masą R-ki dawało mi za dużo.
Ze Sierrą która waży z 1200kg średnio się jeździło bo jednak trzeba pamiętać o takim plecaku. Z fiestą było już praktycznie tak jak z pustą lawetą.
Ogólnie tylko dwa bileciki na pączki mi ubyło i to w sumie za prędkość na 40tce miałem 74 bo zwalniałem. Słowa " W tej komendzie to siedzą same ćwoki po zawodówce" usłyszane z ust policmenta rozwaliły mnie do łez.
Takie pamiątkowe foto z plecakiem:
tu akurat z fiestą
Sierra się nie załapała na sesję plecakową, ogólnie Sierra trochę mnie podczas imprezy zirytowała swoim odcięciem zapłonu przez który straciłem pół soboty zamiast smażyć opony.
takie krótkie movie z lotniska:
http://www.youtube.com/watch?v=0b4xJESyqls |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Lip 2012, 22:37
|
|
|
auto łyka kolejne tysiące kilometrów, zaraz zmiana rozrządu ale to niestety nieuniknione, z ekspolatacji to jeszcze wymieniłem jeden łącznik stabilizatora i końcówkę drążka.
Dziś wreszcie po tak długim czasie z moim mechanikiem zajeliśmy się czymś co ostatnio zamieniło się na wolnych obrotach w straszną grzechotkę a mianowicie katalizatorem którym miałem się zająć od początku jak mam tą R-kę. Po jego rozpruciu ze środka jedna część latająca sobie luźno wyglądała tak :
Jak ktoś wie jak działa katalizator to wie że te dziurki mają swój określony przepływ i odpowiedni kierunek w którym to mają spaliny w nie wchodzić i wychodzić. Ta gula która się zrobiła od wielu miesięcy jak i nie lat zgadnijcie w którą stronę była skierowana i jak się wyrzeźbiła? Teraz to zupełnie inne auto, słychać i to mocno turbinę bo wcześniej się zwyczajnie nie mogła naładować, wydech brzmi jeszcze bardziej soczyście a i podobnie jak to się dzieje jak wsiadam do cosy skrzyżowania przed którymi trzeba zwolnić zbliżają się bardzo szybko i przydają się te duże tarcze. Jednym słowem jest fajniej |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 02:14
|
|
|
Nieźle musiała dusić wydech ta gula... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 08:21
|
|
|
zaraz bedziesz załował brak kata u mnie po wycieciu kata a mamy ten sam silnik
- auto ma ostre spaliny
- pali więcej o 1-2litry
- wali sadzą
zalety
ma lepszego kompa i tak jak piszesz ladnie brzmi |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 08:33
|
|
|
Mafios napisał/a: | zaraz bedziesz załował brak kata u mnie po wycieciu kata a mamy ten sam silnik | On nie miał kata,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 09:23
|
|
|
na allegro ta kule jeszcze ze stowke warta :D |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 09:40
|
|
|
W puszce są tak na prawdę dwa katy i wyciągneliśmy tylko ten jeden który z jakiegoś powodu latał sobie luźno by potem ustawić się w poprzek i zablokować rurę. Drugi kawałek kata jest na swoim miejscu i wyglądał bardzo ładnie. Nie sądzę by operacja wyciągnięcia tej zapycharki mi zaszkodziła, np. błąd lambdy który regularnie mi mrygał przestał już całkowicie się włączać i auto teraz właśnie powinno nawet palić mniej. Mówisz mafia że masz taki sam silnik a ile masz sond lamda ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 10:04
|
|
|
1
a jesli masz 2 i na osobnych cewkach to tylko współczuję |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 17:09
|
|
|
mam jedną więc może masz podobny silnik chociaż one zawsze się trochę różnią, spalanie jak na razie zmalało, długi test jutro i zobaczymy co pokaże |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 20:37
|
|
|
van napisał/a: | mam jedną więc może masz podobny silnik chociaż one zawsze się trochę różnią, spalanie jak na razie zmalało, długi test jutro i zobaczymy co pokaże |
masz taki sam silnik pierwsze v70 mialy udane silniki z 850 one niczym sie nie roznią co jedynie kompem |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Lip 2012, 21:25
|
|
|
Mafios napisał/a: | van napisał/a: | mam jedną więc może masz podobny silnik chociaż one zawsze się trochę różnią, spalanie jak na razie zmalało, długi test jutro i zobaczymy co pokaże |
masz taki sam silnik pierwsze v70 mialy udane silniki z 850 one niczym sie nie roznią co jedynie kompem | powiem Ci że V70 to już ford i jego różne pomysły wcale się nie zdziwię jak poza kompem jeszcze inne elementy nie są takie same już samo oznaczenie silnika o ile pamiętam się różni |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Lip 2012, 09:35
|
|
|
wróciłem z 900km trasy po pięknych polskich autostradach
Auto zapakowane 5 osobami plus cały bagażnik, mocy wystarczająco, spalanie 11.8, było by mniejsze jakby nie wyższe prędkości które lubią wyższą konsumpcję.
Powyżej 120km/h auto robi się na dłuższą trasę uciążliwe dla ucha.
Trzeba zacząć zbierać na rozrząd i wahacze. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Lip 2012, 09:59
|
|
|
11.8 moj ponizej 14 nie schodzi |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Lip 2012, 18:17
|
|
|
Mafios napisał/a: | 11.8 moj ponizej 14 nie schodzi | pamiętaj że mówię tu o gazie na benie osiągałem niższe wyniki |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
|