Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hcs, mk3, odma

[MK3] Wyskakujący korek wlewu oleju
Autor Wiadomość
Dariusos 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Gru 2010, 18:17   [MK3] Wyskakujący korek wlewu oleju

Witam wszystkich!
Jadąc wczoraj autem coś mi strzeliło pod maską.
Natychmiast zatrzymałem auto zajrzałem pod maskę i zobaczyłem że korek od wlewu oleju wyskoczył. Zdziwiłem się i wcisnąłem korek z powrotem, po czym korek znów mi wybijał.
Dzisiaj jadąc autem nic takiego nie zauważyłem żeby coś podobnego się działo.
Czyżby ciśnienie oleju w mojej fiestce nawaliło...?

Będę wdzięczny za udzielenie pomocy.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez bidżej 3 Gru 2010, 21:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Gru 2010, 18:19   

noo bierz odme na chatę i włóż ją do słoika z wrzącą wodą razem z wężem odpowietrzającym (wyczyść ten syf ze środka)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Gru 2010, 18:24   

Wyjmij korek, szmatą nie zostawiająca włosków wytrzyj maź w dziurze co był korek, odczep wężyk z puszki filtra - zabierz do domu, ogrzej, wymyj ciepłą wodą - wysusz, rozbierz obudowę filtra powietrza, usuń maź ze środka, zwłaszcza z okolic podłączenia węza, zamontuj wszystko ponownie, po podłączeniu węza i złożeniu puszki filtra jak dmuchniesz w korek to ma być przejście - wciśnij korek na miejsce, jak lekko wchodzi to wymień uszczelkę na korku (oring), co jakiś czas zaglądaj pod korek, jak będzie majonez to wybieraj, uzupełniaj poziom oleju.

(jak chcesz robić extra, to odkręć dekiel zaworów - wyczyść wszystko z majonezu, załóż nową uszczelkę i zamontuj dekiel)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Dariusos 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Gru 2010, 18:28   

Dziękuje za info :)

Pozdro
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 3 Gru 2010, 18:28   

A tak po za tym, to masz niezłe przedmuchy w tym silniku - pierścienie też powoli mówią "papa".
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.