Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Cieknie z rozrządu- 1.4
Autor Wiadomość
mateusz999 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: poznań
Wysłany: 4 Wrz 2009, 16:22   [MK3] Cieknie z rozrządu- 1.4

W okolicy rozrządu cieknie woda na moje to pompa wody ale pewny nie jestem i tu moje pytanie wymienia sie cały element czy tylko jakieś uszczelki? i 2 pytanie zrobię to sam czy będzie trzeba rozpinać rozrząd
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Wrz 2009, 10:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 4 Wrz 2009, 16:28   

trzeba bedzie kupić nową pompe wody, ktora sie zurzyla i puszcza wode (moge podpowiedziec co do firm), nie jezdzij tak bo po paru km strzeli pasek (woda,) tak jak mi, silniki sa bezkolizyjne=nic sie nie stanie, ale strzeli, tylko sie zwinie...i stoisz... ;-( a po Ci to (ustawianie kol i problemy)? zdjac bedziesz musial kolo zdjac pokrywe rozrzadu (NIE RUSZAJ KOLAMI! - znaczki masz na obu kolach znajdziesz je spokojnie (jak nie to Ci podpowiem), ale nie wiadomo czy do tej pory byly dobrze ustawione wzgledem siebie i walek do aparatu zaplonowego, chyba ze masz cewke z modulem) nową pompe kupić ceny rozne od 50-150 zalezy gdzie i dla kogo, masz silnik na gazniku 73KM czy 71KM na wtrysku? Ile masz w dowodzie wbite? Potraktuj to poważnie. Jak pasek stary to trzeba kupic nowy i napinacz. Pompa cieknie bo widocznie nikt przy wymianie rozrzadu nie wymienil pompy - to sa glowne przyczyny, pewnie tam siedzi oryginal FORD'a :fox:
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 4 Wrz 2009, 21:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 4 Wrz 2009, 16:41   

na 100 % pompa wody sie skonczyała

a koła od walka sciagasz wtedy dopiero jak z uszczelniacza bedzie ciekło (olej) gy

bedziesz musiał rozbierac rozrząd
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
mateusz999 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: poznań
Wysłany: 4 Wrz 2009, 16:55   

1,4 na gaźniku pasek i napinacz wyglądają na całkiem nowe na pasku są napisy nie jest poprzecierany ani spękany od środka. Mozna troszkę jaśniej opisać co i jak po kolei z wymianą tej pompy ;)
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 4 Wrz 2009, 16:55   

zadnych kol nie musi sciagac procz kola z oponą, :yyy:, a potem mu dam skan co dalej

[ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 17:01 ]
postawic samochod na biegu, podniesc przod po prawej stronie zdjac kolo, zabezpieczyc sobie samochod, zdjac sobie obdowe od rozrzadu i tam w srodku wszystko jest juz bajecznie proste. zasada jedna nie ruszac kolami. zdjac pasek. i zalozyc i wszystko zlozyc do kupy a na koniec odpalic i zobaczyc czy cieknie :cojest: :-) <8>

a tak serio postaram Ci wrzucic skan z ksiazki dzisiaj

nie martw sie silnik nie poleci jak peknie pasek, to akurat silnik ktory jest bezkolizyjny
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 4 Wrz 2009, 17:27, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
mateusz999 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: poznań
Wysłany: 4 Wrz 2009, 17:03   

aha ;) to dobrze i co dalej odkrecam pompe i z paska ściągam czy napinacz trzeba luzować?
a co do silnika to teraz nie wiem wygląda jak gażnik ale według dowodu ma 52kw czyli 71kucy
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 4 Wrz 2009, 17:05   

Pawełos666 napisał/a:
zadnych kol nie musi sciagac procz kola z oponą :yyy:

A koło pasowe to sie same sie sciągnie co :yyy: gy
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 4 Wrz 2009, 17:56   

dobra Mateuszu, podaj mejla, a wysle Ci ksiazke "ZROB TO SAM" z dokladnym opisem
(rozdzial 2.2.2. strona 77)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Wrz 2009, 20:11   

Pawełos666 napisał/a:
nie martw sie silnik nie poleci jak peknie pasek, to akurat silnik ktory jest bezkolizyjny

Który bo chyba nie 1.4 CVH ;/
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 4 Wrz 2009, 20:24   

1,4 i 1.6 to te same głowice OK, ale

1.4 / 1.6 CVH gaznik


a tu wielopunkt 1.6


więc nie można mówić, że są identyczne, bo nie są i 1.4 gaźnikowy jest bezkolizyjny, więc bez obaw
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 5 Wrz 2009, 11:24, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 4 Wrz 2009, 23:10   

Panowie, a jak ja nie wiem czy mam na wtrysku czy ten gaznik..jaka seria.. wogule jak rozpoznac takie rzeczy? :ups: :ups: :ups:
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Wrz 2009, 23:14   

Drako, daj fotę to Ci powiemy.

Pawełos666 napisał/a:
1,4 i 1.6 to te same głowice OK, ale

Podsumowując po małej konwersacji z Pawłem doszliśmy do wniosku, że 1.4 są bezkolizyjne natomiast 1.6 kolizyjne.
Dodam jeszcze fotkę głowicy 1.4 wielopunkt.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
Ostatnio zmieniony przez MARIUSZ.B 4 Wrz 2009, 23:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 4 Wrz 2009, 23:43   

niestety nie mam teraz foto co i jak pod maska, a czy to jest jedyny sposob? Na podstawie tego co widac pod macha mozna sie tylko dowiedziec jaka sie ma wersje itp? ehhh ale jestem zielony :/
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Wrz 2009, 00:01   

Drako napisał/a:
Na podstawie tego co widac pod macha mozna sie tylko dowiedziec jaka sie ma wersje itp? ehhh ale jestem zielony :/

Jeśli masz duży jajowaty filtr powietrza tzw. patelnie to możesz mieć gaźnik lub jednopunkt, jeśli masz ssanie ręczne to gaźnik, jeśli po przekręceniu kluczyka słyszysz pompę paliwa (takie krótkie bzyk) to masz wtrysk. Jeśli masz małą puszkę filtra powietrza to wielupunktowy wtrysk.
Zgaduję, że masz 1.4 na jednopunktowym wtrysku. :-) Najwięcej takich było.
Mam nadzieję że pomogłem.
Dlaczego w profilu masz silnik 1.3?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 5 Wrz 2009, 00:36   

No bo ja mam silnik 1.3, no i po przekreceniu kluczykiem slysze pompke, a ponadto mam ten jajowaty filtr powietrza... czyli co mam? :D :D
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 5 Wrz 2009, 06:57   

PROSZE TROCHE TEGO ZLOMU :fajka:


jajowaty filtr

z95

z91


[ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 07:22 ]
MARIUSZ.B napisał/a:
Podsumowując po małej konwersacji z Pawłem doszliśmy do wniosku, że 1.4 są bezkolizyjne natomiast 1.6 kolizyjne.

no jeśli chodzi o 1.6 na gazniku to też nie sa kolizyjne (mowa o 1.4 gaznik /1.6)

MARIUSZ.B napisał/a:

Dodam jeszcze fotkę głowicy 1.4 wielopunkt.


Mariusz ta głowica co pokazałeś, wygląda chyba identycznie jak 1.4 / 1.6 gaźnik, więc też bez kolizji
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
mateusz999 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: poznań
Wysłany: 5 Wrz 2009, 13:48   

Pawelos ja mam własnie taki z jajowatym filtrem :) ssanie automatyczne po odpaleniu 1100ob jak nacisnę gaz to 1000. jeszce dodam malego ps. Ze z tym klubem jest cos nie tak pisze od miesiąca ze potrzebuje przednia szybe i sie nikt nei odzywa.....
Ostatnio zmieniony przez mateusz999 1 Lis 2012, 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 5 Wrz 2009, 13:54   

mówisz, że masz jajowaty filtr, OK, ale który

ten?

czy

ten?

TO SĄ DWA RÓŻNE SILNIKI - dwie różne głowice; jedna kolizyjna druga bezkolizyjna, napisz mi ktory masz, to Ci wysle instrukcje napraw

czeka Cie spory wydatek: pasek, rolka-napinacz, pompa, uszczelka, silikon i trochę nerwów
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
mateusz999 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: poznań
Wysłany: 5 Wrz 2009, 14:28   

ten z 1 zdjecia co siedzi w aucie jeszcze
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 5 Wrz 2009, 14:40   

OK, to masz bezkolizyjny na 100%, instrukcje napraw masz na mejlu (niemiecką)
polskiej podeślę link bo ma ponad 40MB (obie w pdf'ach)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 5 Wrz 2009, 15:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.