Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Demontaż miski olejowej w rs1800
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17 Paź 2012, 16:28   [MK3] Demontaż miski olejowej w rs1800

Walcze z tym od wczoraj odkrecilem juz rozrusznik i wydech. Od strony rozrzadu opadła juz z 1,5cm a od strony skrzyni nie chce wyjsc, poszukalem troche po necie i na jakims forum pisali ze w escorcie 1,6 zetec trzeba poluzowac skrzynie wiec to zrobilem, odginam ją okolo 1 cm i dalej miska niechce wyjsc.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Paź 2012, 17:19   

Kurde, a miałem ci w tej pw pisać, że niektórzy twierdzą, że trzeba skrzynie odsunąć, co jest bzdurą :|

Są śruby przykręcone przez miske do bloku w pionie i bodajże 2 w poziomie. Odkręcasz je, wyjmujesz osłone koła zamachowego i miska ma wyjść.

Edit:

Fotka, na której widać śrube od osłony

A tu rozmyta fotka, która częsciowo tłumaczy brak możliwości wysunięcia jej w dół:

Róg zapiera się o kawałek osłony

Zdjęcia są robione od strony kolektora wydechowego. Nie wiem jaką masz wersje skrzyni i w twojej w tym miejscu może być rozruch.
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 17 Paź 2012, 19:43   

Jakaś dziwna ta skrzynka na zdjęciach, w każdym bądź razie u mnie takiej małej blaszki nie było.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17 Paź 2012, 20:47   

no tak jak mowi TomeX500 u nas to całkiem inne jest, musiałem cała skrzynie poluzować, odgiąć na około centymetr doginając w między czasie tą osłone zamachu i jakos miska po całym dniu walki wyszła
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Paź 2012, 21:06   

No bo masz pewnie rozruch z przodu a nie z tyłu, więc pewnie osłona jest odbiciem lustrzanym :>
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17 Paź 2012, 21:18   

wątpie, osłona w rs1800 trzyma na wszystkich srubach skrzyni a nie na jakiś osobnych zaciskach jak niby u ciebie jest, a zeby poluzowac lub wykrecic wszystkie sruby skrzyni trzeba rozebrać poł auta ...
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Paź 2012, 21:44   

Wygooglałem taki obrazek(więc prosze nie sugerować się podpisami):
http://img684.imageshack....908/424242v.png

Wychodzi na to, że Ford dopiero później wprowadził dzieloną osłone.


Jeszcze zerkne, jaka była przy 1.1.
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 18 Paź 2012, 14:24   

Ta dzielona osłona przypuszczam że jest do innego silnika, w zetecu 1.8 w fieście jeszcze nie spotkałem się z rozrusznikiem z tyłu.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Paź 2012, 15:59   

Ta skrzynia to ib5 z ostatniego wypustu escorta z zetecem. Zmiana miejsca położenia rozrusznika eliminuje problem nie kręcenia, gdy rozruch nagrzeje się od wydechu.
Przy 1.1 też mam mało przyjazną osłone. Także jedynie pozostaje mi współczuć zdejmowania miski przy skrzyniach starego typu ;)
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 19 Paź 2012, 21:01   

dzisiaj zakładałem miske i znowu problemy, wyjsc ledwo co wyszła a wejsc to juz wogole nie chciala choc mialem poluzowaną skrzynie i odkrecony rozrusznik. Po godzinnej męce weszła ale tak na przyszlosc to jeszcze dobrze by bylo poluzować lape alternatora albo i wykrecic bo 1 sruba jest ukryta pod tą łapą i nieda się jej wkręcic (u mnie juz jej niebylo i ja tez niewkrecalem ... :) ).

Moze komus te wiadomości uswiadomią ze wyjecie miski w rs1800 to nie jest przyjemnosc i jak nie trzeba to nie macamy jej :-P
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Paź 2012, 17:24   

dziwne, u Siebie wymieniłem uszczlekę miski w niecałe 40min. Wszystkie śruby miski, potem te poziome, wydech i wszystko wyszło jak malinka
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.