[MK3] Pluje Olejem |
Autor |
Wiadomość |
nitrobolon
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 28 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 12:47 [MK3] Pluje Olejem
|
|
|
Pluje mi olejem przez rure wydechową, nie jest tego jakas masakryczna ilosc, ale olej musze dolewac co jakis czas. spotkal sie ktos z czyms takim? |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 13:39
|
|
|
Ile ci bierze tego oleju na 1000km i jak wyglądają elektrody świec? |
|
|
|
|
nitrobolon
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 28 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 20:57
|
|
|
2l mi wzielo na okolo 500km czyli 4L. jak sprawdzic te elektrody?:> |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 21:00
|
|
|
organoleptycznie najlepiej
ale coś dużo tego oleju wcina... |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 21:03
|
|
|
silnik się skonczył ile pali paliwa? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Maciem
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 34 Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 33 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 21:34
|
|
|
Jak Ci pali aż tyle oleju to jest prawdopodobne ze masz pierscienie do wymiany. Same pierscienie to ok 100 pln za komplet. Chyba że jakiś inny powod tego może być.
Wykrecasz swiece z silnika i potrzysz na tą koncowke... |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 21:37
|
|
|
Maciem napisał/a: | Same pierscienie to ok 100 pln za komplet. |
35-40zł |
|
|
|
|
nitrobolon
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 28 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 21:54
|
|
|
jesli nie jest to jakas skomplikowana operacja to jutro sprawdze. Pali mi 8 w miescie i 5 w trasie. nie chcialbym inwestowac jakis duzych pieniedzy w to autko bo chce na mk4 zmienic. jeszcze z pol roku musze nim pojezdzic. 93 rocznik a 0 rdzy... kolega cos wspominal o uszczelniaczach.. |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 21:58
|
|
|
nitrobolon napisał/a: | jesli nie jest to jakas skomplikowana operacja to jutro sprawdze. Pali mi 8 w miescie i 5 w trasie. nie chcialbym inwestowac jakis duzych pieniedzy w to autko bo chce na mk4 zmienic. jeszcze z pol roku musze nim pojezdzic. 93 rocznik a 0 rdzy... kolega cos wspominal o uszczelniaczach.. |
zero rdzy? sprawdzałeś pod dywanikami?
Twój silnik sie skończył i kto wie co poza pierścieniami bedzie trzeba robić...
a uszczelniaczy to by musiało nie być żeby tyle oleju szło w cylindry
ogólnie kase trzeba bedzie wydać |
|
|
|
|
Maciem
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 34 Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 33 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 22:39
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | Maciem napisał/a: | Same pierscienie to ok 100 pln za komplet. |
35-40zł |
Gdzie dostane za tyle pierscienie ? Bo chetnie bym sobie sprawil je.
Widze ze podales cene ale dowodow na jej istnienie nie widze... |
|
|
|
|
Tomas82
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: L
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomek
Wiek: 42 Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 57 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 6 Lis 2010, 15:55
|
|
|
Ja kupowałem te, komplet na cały silnik:
http://allegro.pl/piersci...1304185061.html
- z przesyłką 120zł.
Czytaj opis aukcji, bo tam gdzie masz za 50zł to masz komplet na jeden cylinder.
Po wymianie nie mam już białego dymu z wydechu przy zimnym silniku, no i oleju nie trzeba dolewać tak często.
Wymiana się opłaca. Przy okazji możesz sprawdzić w jakim stanie masz rozrząd, bo zębatki i napinacz się wycierają. |
_________________ Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! |
|
|
|
|
dday
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 6 Lis 2010, 23:33
|
|
|
Z ciekawości; ile Cie kosztowała wymiana pierścieni? |
_________________
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 6 Lis 2010, 23:42
|
|
|
Maciem napisał/a: | Stunt_Man napisał/a: | Maciem napisał/a: | Same pierscienie to ok 100 pln za komplet. |
35-40zł |
Gdzie dostane za tyle pierscienie ? Bo chetnie bym sobie sprawil je. |
u mnie :1xf:
i tutaj też http://allegro.pl/piersci...1294343187.html |
|
|
|
|
Maciem
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 34 Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 33 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 7 Lis 2010, 00:14
|
|
|
Bardzo Ciekawe ze tylko w tej jednej aukcji jest komplet na 4 cylindry a w innych u niego na 1 , ale nie zaglebiam sie w szczegoly. A do wersji 1.3 tez w takiej cenie masz ? |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 7 Lis 2010, 00:47
|
|
|
myśle że tak
akurat jest noc i nie jestem w pracy więc nie sprawdze cen |
|
|
|
|
Maciem
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Maciej
Wiek: 34 Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 33 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 7 Lis 2010, 01:17
|
|
|
Milo by bylo jak byś sprawdził cene tych pierscieni na 1.3 i mi podal ich cene I ile za wysylke ? |
|
|
|
|
Tomas82
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: L
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomek
Wiek: 42 Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 57 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 8 Lis 2010, 15:57
|
|
|
dday napisał/a: | Z ciekawości; ile Cie kosztowała wymiana pierścieni? |
Nic mnie nie kosztowała, bo wymieniałem sam.
Zdejmujesz głowicę, miskę olejową, a przy okazji możesz sprawdzić stan łańcuszka rozrządu, który był u mnie akurat zmasakrowany i również jego wymieniłem.
Korbowody odkręcasz z wału nasadówką 8 i lekko wystukujesz do góry np drewnianym trzonkiem młotka (uwaga na panewki). Z zakładaniem trudniej bo trzeba mieć ściśnięte pierścienie, ale przynajmniej we dwójkę wszystko można zrobić. |
_________________ Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 8 Lis 2010, 18:31
|
|
|
Tomas82 napisał/a: | który był u mnie akurat zmasakrowany i również jego wymieniłem. |
teoretycznie jaki przebieg ma ten silnik? |
|
|
|
|
Tomas82
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: L
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomek
Wiek: 42 Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 57 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 9 Lis 2010, 19:15
|
|
|
Przebieg... hmmm... gdy zacząłem nim jeździć miał jakieś 40'000 na liczniku. Wiem, że ciotka, która miała go wcześniej, jeździła od czasu do czasu z Pomorza na Śląsk do rodziny, potem w góry, a gdy mój ojciec nim jeździł, fordzik bywał nawet pod Warszawą.
Nie wiem czy za stan silnika odpowiedzialny jest przebieg, czy może styl jazdy mojej ciotki, bo licznik się przekręca, a ciotka uczyła się na nim jeździć. |
_________________ Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! |
|
|
|
|
|