Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Regulacja zaworów
Autor Wiadomość
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 19 Paź 2010, 16:44   [MK3] Regulacja zaworów

Witam wszystkich.
Mam taki problem.
Byłem dziś u gazownika żeby ustawić gaz od nowa bo wymieniłem olej i wlałem Engine Doctor, ponieważ auto jadło mi bardzo dużo oleju.
Na analizatorze spalin, emisja CO na gazie była ok 1.7-2 natomiast na benzynie prawie 12 :9:
Facet mi powiedział żebym wymienił przewody do świec i wyregulował zawory.
Co wy o tym sądzicie??
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 19 Paź 2010, 16:46   

tunerk800i napisał/a:
Engine Doctor,

to nie pomaga,
Wymień uszczelniacze na zaworach, na emisji spalin się nie znam.
A duzo to znaczy ile litr na 100km?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 19 Paź 2010, 21:15   

jakiś 1litr na 1000km :yyy:
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 19 Paź 2010, 22:02   

tunerk800i napisał/a:
jakiś 1litr na 1000km :yyy:

to jeszcze nie duzo :D
Ale uszczelniacze mozna wymienić :)
Na forum jest intrukcja :)
O regulacji zaworów również jest, sam dasz rade to proste jest ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 19 Paź 2010, 22:14   

Skoro wiesz gdzie jest to proszę proszę proszę podaj mi te 2 linki <oki> notw będę bardzo wdzięczny :)
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 19 Paź 2010, 22:18   

http://www.piciu.republik...luz_zaworow.htm

http://www.fiestaklubpols...a+uszczelniaczy
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 23 Paź 2010, 14:23   

Witam.
Tak więc zrobiłem to co mówiłeś, czyli wymieniłem uszczelniacze i wyregulowałem zawory.
odzyskała chyba z 10km :ok: ale jest mały problem ponieważ w granicach 1,5-3 tys. obr/min. fieścinka tak jakby przerywa ;-( przytkałem troche dopływ powietrza i delikatnie się poprawiło ale nadal źle się jeździ. Co może być nie tak?
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 23 Paź 2010, 19:41   

kiedy wymieniałeś świece i przewody WN?
Spróbuj przeczyścić świeczki bo skoro bral tyle oleju mogą być okopcone :)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 24 Paź 2010, 14:06   

Świece parę miesięcy temu a przewody nie wiem kiedy były wymieniane :-P w poniedziałek wymienię bo muszę kupić
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 24 Paź 2010, 15:57   

ok.
jak wymienisz i dalej bedzie to samo to bedziemy dalej kombinować.
Ale wydaje mi sie ze tyle wystarczy.
A jak ze zuzyciem oleju?
duzo pomogło?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 24 Paź 2010, 18:33   

Powiem szczerze że nie wiem bo dużo nie jeździłem w ten weekend.
Wiem tyle że ma większego kopa :D wymienię przewody, jeżeli to załatwi sprawę to jadę do mechanika na analizator spalin i podzielę się z Tobą wynikami. Dzięki wielkie za pomoc :) jak zauważyłem Twoja fura stoi na FZI :P moja na FZA.
Pozdrawiam
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 24 Paź 2010, 23:18   

Moja szwagierka pochodzi z Kunic ;] To dzielnica Żar
A teraz mieszkają w Mirostowicach Dolnych ;] to tez koło CIebie ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 27 Paź 2010, 21:42   

Z tymi wynikami to trochę poczekamy bo jutro kupuje serce do mojej małej :) od użytkownika z tego forum.
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 27 Paź 2010, 21:44   

nowy silnik, why?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 27 Paź 2010, 22:05   

Bo ten już swoje przeszedł :| w sumie to nie wiem po co te uszczelniacze wymieniałem.
Na tym silniku V-max to 130 a jak jest dobrze z górki to 140 ale już tak huczy że szok :(
Ostatnio miałem okazje przejechać się fiestą mk4 z silnikiem 1.3 to 150 miałem nawet nie wiem kiedy i to ze sporym zapasem. Musze założyć nowy temat i zapytać o V-max innych użytkowników z takimi silnikami jak mój.
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 27 Paź 2010, 22:35   

tunerk800i napisał/a:
mk4 z silnikiem 1.3 to

bo tam jest bodajze na pelnym wtrysku.
I nie porównuj bo to całkiem inne silniki.

na 1,1 130 to niezle.
I jesli nie beirze oleju wiecej niz 0.5 na 1000km to nie wymieniaj silnika bo mozesz kupić gorszy badziew.

A ze huczy to normalne one tak mają..
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 27 Paź 2010, 22:42   

Wprowadziłeś mnie w zakłopotanie :(
I co tu teraz zrobić...
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 27 Paź 2010, 22:46   

poczekaj na odp kogoś kto mnie potwierdzi lub zruga ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
tunerk800i 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Żary
Wysłany: 28 Paź 2010, 12:22   

No to czekam
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 28 Paź 2010, 14:13   

Osobiście się zgadzam z kolegą @drzeniow . Ja co prawda musiałem zmienić silnik 1.1i na 1.3i ale to dlatego że panewki i pierścienie mi strzeliły. Kupiłem 1.3i w bardzo dobrym stanie więc jestem zadowolony, ale to jest ruletka stary. Co prawda dają gwarancję miesięczną (jeśli kupujesz od handlarza częściami), że możesz wymienić na inny, ale za stracony czas na przekładkę i kasę włożoną w przekładkę nikt Ci nie odda. Jeśli po wymianie uszczelniaczy nie bierze dużo oleju i odzyskał moc to dbaj o silnik. Możesz jeszcze wymienić filtr paliwa, powietrza, olej z filtrem oleju, zobaczyć jaka kompresja itd i kasę którą włożył byś w nowy silnik włóż w stary. Zmieniaj silnik jeśli już naprawdę musisz (tak jak ja np), w innym przypadku masz ruletkę. Chyba, że jednak jest sprawdzone źródło (znajomy co ma silnik w samochodzie i jest możliwość przejechania się, odpalenia itd) to co innego.
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 22:32
Lokmen
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Pokrywa zaworów / Malowanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 5 26 Wrz 2010, 18:35
Tommur
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 18:50
diodalodz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.