Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:41
[MK4] Cieknący olej
Autor Wiadomość
Binke 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 40
Skąd: Olkusz
Wysłany: 9 Paź 2010, 20:15   [MK4] Cieknący olej

Witam

Chciałbym zwrócić się do wszystkich forumowych wróżek i wróżbitów o pomoc.
Ostatnio zauważyłem cieknący olej od strony rozrządu i chciałbym zapytać z czego może cieknąć. Dla ułatwienia zamieszczam zdjęcie - jakość średnia bo robione telefonem.

Pozdrawiam i czekam na wróżby :)

_________________
---> www.AQQ.eu <---
Ostatnio zmieniony przez bidżej 10 Paź 2010, 01:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Paź 2010, 21:29   

simmering walu lub uszczelka miski
 
 
 
Mikuś 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 53
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 9 Paź 2010, 23:22   

raczej simering wału,
_________________
Żeby sztywna była furka,musi w furce być rozpórka.
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10 Paź 2010, 01:39   

zrob taki myk:
wez klucz i zobacz czy mozesz dokrecic miske
 
 
 
Binke 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 40
Skąd: Olkusz
Wysłany: 10 Paź 2010, 07:35   

przy najbliższej okazji sprawdzę czy da się miskę dokręcić.

A co do simeringu wału, skomplikowana jest wymiana przy tym silnika?
_________________
---> www.AQQ.eu <---
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 10 Paź 2010, 08:55   

musisz rozrząd rozpiąc aby na wale wymienic uszczelniacz ale przy okazji zobacz napinacze jak wyglądaja a osobiscie polecam wymiane rozrządu od razu i uszczelke miski olejowej roboty dochodzi nieduzo ale jest swiety spokoj
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10 Paź 2010, 10:11   

tyle ze jak miska jest aluminiowa to trzeba tez zrzucic skrzynie nie?
wiec lepiej wczesniej sie upewnic co to jest..

odchyl z gory obudowe paska rozrzadu i zerknij czy nie jest w oleju..
 
 
 
Binke 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 40
Skąd: Olkusz
Wysłany: 10 Paź 2010, 20:15   

Mam nadzieje że pasek i rolki rozrządu nie są upaprane w oleju bo od wymiany przejechałem 50 tyś, tak więc chyba trochę za wcześnie na wymianę.

No chyba że będzie upaprane w oleju, wtedy nie ma sentymentów bo może pasek strzelić a wtedy... trzeba więcej € przygotować
_________________
---> www.AQQ.eu <---
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10 Paź 2010, 21:42   

wymiana wg ksiazki co 60kkm chyba nie? a zalecane co 45-50kkm?
 
 
 
Binke 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 40
Skąd: Olkusz
Wysłany: 11 Paź 2010, 16:56   

Czy mógłby mi ktoś potwierdzić to co Kolega portier napisał
portier napisał/a:
wymiana wg ksiazki co 60kkm chyba nie?


Strasznie mało mi się wydaje te 60tyś. Jak by ktoś podesłał linka albo wstawił zdjęcie albo kawałek skanu z książki gdzie takie info się znajduję. Ja swoje materiał przeszukałem i nic na ten temat nie znalazłem :(
_________________
---> www.AQQ.eu <---
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 11 Paź 2010, 17:16   

60k km sam pasek 120k km caly :)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
Ostatnio zmieniony przez drzeniow 19 Paź 2010, 17:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rapet 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 132
Skąd: Łaziska G
Wysłany: 19 Paź 2010, 11:22   

60tys zalecaja wymiane paska bo lubialy strzelać-tak na serwisach gadają
_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
 
SebeG 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Paź 2010, 17:41   

A mi nawet mówili, że najlepiej co 50 tyś. najlepiej. Oczywiście cały rozrząd.

[ Dodano: Wto Paź 19, 2010 17:46 ]
Jak nabyłem swojego fieściora, zostałem poinformowany, że rozrząd był robiony. Gdy mi strzelił pasek od pompy, to okazało się, że tylko jeden pasek był nowy(ten do wałka rozrządu), a reszta wyglądała jakby miała tyle lat co auto :) Więc i tak komplet musiałem wymieniać.
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 19 Paź 2010, 17:49   

SebeG napisał/a:
zostałem poinformowany

jak sam nie spradzisz nigdy sie nie dowiesz.
Sprzedający wcisnie kazdy kit aby podbic cene
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
SebeG 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Paź 2010, 19:49   

Jakby to był jakiś obcy to od razu bym wymienił. A to była osoba znajoma ;-(
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 20 Paź 2010, 21:39   

PAsek średnio co 70tyś jeśli nie był "zaolejany" jęśli rolki nie mają luzó zbytnio, nie świszczą to walić to i wymieniać sam pasek za 80 zł....

Cały rozrząd z pompą wody to koszt około 300-350 zł(same części) czyli 1/4 wartości fiesty :rotfl:

Co do wycieku to najczęściej na wale cieknie, miskę dokręcać nie radzę - nie pomoże raczej a miska pęknąć może.
Jeśli nie zaoleja oaska to walić to i kontrolować po prostu stan oleju - to jest ford on musi chlać olej :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 20 Paź 2010, 22:16   

Rkalitka napisał/a:
to jest ford on musi chlać olej

Dlatego mam łzy w oczach ze śmiechu jak przegladam allegro i ludzie pisza:
Fiesta 1.3 ideał nie bierze grama oleju 1992rok 200tys przebieg
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 20 Paź 2010, 22:22   

mój ma jakieś 170tys i nie bierze grama oleju ;]
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 20 Paź 2010, 22:26   

nie wierze :)
ja ma teraz zlozonego niemca 1.3i kupilem go jeszcze na polsyntetyku.
Zalazlem lotosa mineral i po 1500km dolalem dwie pelne szklanki.
Wszak buda z escorta ciezka dla 1.3 to moze tez dlatego.
Ale ja lubie depnąć ze 120 ;]

[ Dodano: Sro Paź 20, 2010 22:27 ]
aha no i jeszcze LPG :D
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 20 Paź 2010, 22:29   

ja też deptam ale po prostu silnik miał remont 6tys temu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Cieknący problem.
Astreger Mechanika ogólna 1 4 Paź 2014, 00:08
kuba87
Brak nowych postów Karoseria : cieknący szyber
Gość Mechanika 10 21 Sie 2005, 17:41
Darekmk3


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.