Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:41 |
[MK4] Cieknący olej |
Autor |
Wiadomość |
Binke
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 20:15 [MK4] Cieknący olej
|
|
|
Witam
Chciałbym zwrócić się do wszystkich forumowych wróżek i wróżbitów o pomoc.
Ostatnio zauważyłem cieknący olej od strony rozrządu i chciałbym zapytać z czego może cieknąć. Dla ułatwienia zamieszczam zdjęcie - jakość średnia bo robione telefonem.
Pozdrawiam i czekam na wróżby :)
|
_________________ ---> www.AQQ.eu <--- |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 10 Paź 2010, 01:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 21:29
|
|
|
simmering walu lub uszczelka miski |
|
|
|
|
Mikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 31 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 53 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 23:22
|
|
|
raczej simering wału, |
_________________ Żeby sztywna była furka,musi w furce być rozpórka. |
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10 Paź 2010, 01:39
|
|
|
zrob taki myk:
wez klucz i zobacz czy mozesz dokrecic miske |
|
|
|
|
Binke
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 10 Paź 2010, 07:35
|
|
|
przy najbliższej okazji sprawdzę czy da się miskę dokręcić.
A co do simeringu wału, skomplikowana jest wymiana przy tym silnika? |
_________________ ---> www.AQQ.eu <--- |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 10 Paź 2010, 08:55
|
|
|
musisz rozrząd rozpiąc aby na wale wymienic uszczelniacz ale przy okazji zobacz napinacze jak wyglądaja a osobiscie polecam wymiane rozrządu od razu i uszczelke miski olejowej roboty dochodzi nieduzo ale jest swiety spokoj |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10 Paź 2010, 10:11
|
|
|
tyle ze jak miska jest aluminiowa to trzeba tez zrzucic skrzynie nie?
wiec lepiej wczesniej sie upewnic co to jest..
odchyl z gory obudowe paska rozrzadu i zerknij czy nie jest w oleju.. |
|
|
|
|
Binke
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 10 Paź 2010, 20:15
|
|
|
Mam nadzieje że pasek i rolki rozrządu nie są upaprane w oleju bo od wymiany przejechałem 50 tyś, tak więc chyba trochę za wcześnie na wymianę.
No chyba że będzie upaprane w oleju, wtedy nie ma sentymentów bo może pasek strzelić a wtedy... trzeba więcej € przygotować |
_________________ ---> www.AQQ.eu <--- |
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10 Paź 2010, 21:42
|
|
|
wymiana wg ksiazki co 60kkm chyba nie? a zalecane co 45-50kkm? |
|
|
|
|
Binke
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 16:56
|
|
|
Czy mógłby mi ktoś potwierdzić to co Kolega portier napisał
portier napisał/a: | wymiana wg ksiazki co 60kkm chyba nie? |
Strasznie mało mi się wydaje te 60tyś. Jak by ktoś podesłał linka albo wstawił zdjęcie albo kawałek skanu z książki gdzie takie info się znajduję. Ja swoje materiał przeszukałem i nic na ten temat nie znalazłem :( |
_________________ ---> www.AQQ.eu <--- |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 17:16
|
|
|
60k km sam pasek 120k km caly |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
Ostatnio zmieniony przez drzeniow 19 Paź 2010, 17:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rapet
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 19 Paź 2010, 11:22
|
|
|
60tys zalecaja wymiane paska bo lubialy strzelać-tak na serwisach gadają |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
|
|
|
|
|
SebeG
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 102 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 Paź 2010, 17:41
|
|
|
A mi nawet mówili, że najlepiej co 50 tyś. najlepiej. Oczywiście cały rozrząd.
[ Dodano: Wto Paź 19, 2010 17:46 ]
Jak nabyłem swojego fieściora, zostałem poinformowany, że rozrząd był robiony. Gdy mi strzelił pasek od pompy, to okazało się, że tylko jeden pasek był nowy(ten do wałka rozrządu), a reszta wyglądała jakby miała tyle lat co auto Więc i tak komplet musiałem wymieniać. |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 19 Paź 2010, 17:49
|
|
|
SebeG napisał/a: | zostałem poinformowany |
jak sam nie spradzisz nigdy sie nie dowiesz.
Sprzedający wcisnie kazdy kit aby podbic cene |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
SebeG
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 102 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 Paź 2010, 19:49
|
|
|
Jakby to był jakiś obcy to od razu bym wymienił. A to była osoba znajoma |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 20 Paź 2010, 21:39
|
|
|
PAsek średnio co 70tyś jeśli nie był "zaolejany" jęśli rolki nie mają luzó zbytnio, nie świszczą to walić to i wymieniać sam pasek za 80 zł....
Cały rozrząd z pompą wody to koszt około 300-350 zł(same części) czyli 1/4 wartości fiesty
Co do wycieku to najczęściej na wale cieknie, miskę dokręcać nie radzę - nie pomoże raczej a miska pęknąć może.
Jeśli nie zaoleja oaska to walić to i kontrolować po prostu stan oleju - to jest ford on musi chlać olej |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 20 Paź 2010, 22:16
|
|
|
Rkalitka napisał/a: | to jest ford on musi chlać olej |
Dlatego mam łzy w oczach ze śmiechu jak przegladam allegro i ludzie pisza:
Fiesta 1.3 ideał nie bierze grama oleju 1992rok 200tys przebieg |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Paź 2010, 22:22
|
|
|
mój ma jakieś 170tys i nie bierze grama oleju ;] |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 20 Paź 2010, 22:26
|
|
|
nie wierze
ja ma teraz zlozonego niemca 1.3i kupilem go jeszcze na polsyntetyku.
Zalazlem lotosa mineral i po 1500km dolalem dwie pelne szklanki.
Wszak buda z escorta ciezka dla 1.3 to moze tez dlatego.
Ale ja lubie depnąć ze 120 ;]
[ Dodano: Sro Paź 20, 2010 22:27 ]
aha no i jeszcze LPG |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Paź 2010, 22:29
|
|
|
ja też deptam ale po prostu silnik miał remont 6tys temu... |
|
|
|
|
|