Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, swap, zaplon, zetec

[MK3] Brak iskry po swapie na 1.6 16V
Autor Wiadomość
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 23 Wrz 2010, 22:50   

JoeMix, no to sie zgadza ze po przekrecenu kluczyka jest stele 12V ale powiem ci tak instalacja silnika jest od wersji bez imo a czesci kabli takie jak czesc z wtrtskami jest od imo i wlasnie te od cewki sa od imo i moze byc inna kolejnosc w kostce moze to banalne ale trzeba sie wszystkiego lapac

[ Dodano: Pią Wrz 24, 2010 17:16 ]
mam pytanko wzielem do teki stary komp od 1.1 i byl na nim eec-IV co nie i on mial edisa zewnetrznego moze tu tez musi byc zewnetrzny podlaczony ??

[ Dodano: Sob Wrz 25, 2010 18:57 ]
a wiec to co udalo mi sie znalesc to tak za wtyczka od polozenia walu byly kable przelamane potem ten sam kabel pod oslona plastikowa taka rura byl nacienty no i zrobilem kabel od cisnienia oleju ale nadal nie ma iskry i mam pytanie od wiazki silnika do kostki glownej zasilajacej ida 2 czarne kable jeden prowadzi do kompa a 2 do wtyczki do cewki co z nimi zmostkowac je ?
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 14 Lis 2011, 12:04   

mam taki sam [problem ale szczepiam escorta 1.6 cvh do mk3 1.3i
co to wiązki. polączlem wszystko kolorami. został mi 1 brązowy we wtyczce kabinowej. co z nim? z kad wiedziec który z tych 2 brązowych w kabinowej dac do brązowego w silnikowej?

dodam ze nie mam iskry. po zapłonie prąd dochodzi na cewke. wtryski daja paliwo a iskry nie ma na zadnym cylindrze,

co posprawdzac?? wieczorem bd w garażu u teściów to bym sprawdził.

wiem ze mam sprawdzic czy na bocznych kablach cewki widzi obroty podczas krecenia jesli widzi to cpw sprawny??, podac na srodkowy kabel cewki 12v i delikanie ocierac o blok by sprawdzic czy iskra jest co potwierdzi czy sprawna cewka czy nie. co jeszcze??
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 14 Lis 2011, 19:07   

Jakbyś zrobił to co Ci wczoraj pisałem na GG to już byś wiedział czemu iskry nie ma ale nie, lepiej zadać te same pytania na forum :rotfl:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.