Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: ctx, mk4, skrzynia biegow

[MK4] Automat CTX
Autor Wiadomość
adamszymanek
[Usunięty]

Wysłany: 17 Wrz 2010, 21:10   [MK4] Automat CTX

Witam
Mam taki problem z samochodzikiem żony. Przy przełączaniu na D bardzo często gaśnie niezależnie od tego czy jest zimna czy rozgrzana. Przy włączaniu wstecznego nie gaśnie w ogóle. Od czego to jest zależne olej sprawdzony, obroty równiutkie nie szarpie.Czy to jest kwestia jakiejś regulacji, ponieważ przy włączeniu D strasznie się wyrywa.
Dziękuję za wszelkie porady.
Pozdrawiam...

Dodam jeszcze że jak już się ruszy to wszystko ok.
Ostatnio zmieniony przez bidżej 21 Wrz 2010, 08:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Wrz 2010, 08:18   

adamszymanek napisał/a:
ponieważ przy włączeniu D strasznie się wyrywa
Naciśnij na hamulec i trzymaj,,, zdecydowanie a nie jak kobieta,,, ma się wyrywac, na tym to działa że auto chce jechac do porzodu jak mu D zapniesz,a tylko hamulce mu nie pozwalają,,, Jakie obroty masz na P, R, D, L ?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
adamszymanek
[Usunięty]

Wysłany: 18 Wrz 2010, 19:34   

Witam Joe
Ja wiem że samochodzik z tą skrzynką się wyrywa ale w tym przypadku jest to dosyć mocne szarpnięcie przy włączaniu D dla porównania dużo mniejsze jest przy R. Obroty są równe przy wszystkich przełożeniach około 1000.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Wrz 2010, 21:53   

1000 to za dużo na zwykłe jałowe a co dopiero na biegu - dlatego się wyrywa, powinno być w granicach 900 a po włączeniu biegu na hamulcu około 800,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Wrz 2010, 00:39   

Jak tak na krótko w temacie:
JoeMix napisał/a:
Jakie obroty masz na P, R, D, L ?

Co to jest "L" ? Kojarzę kwartet "PRND", ale L-ki niezbyt...
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Wrz 2010, 09:38   

Dobre auta które mają coś pod maską (w sensie silnik) mają poza D często S lub podobnie co sprawia że można trochę dynamiczniej pojeździć,,, we fieście pod maską jest silniczek i garstka koników więc jest L które sportowych przełożeni nie zapewnia, ale powoduje że silnik się trochę wyżej kręci,,, (duże obciążenie, doczepka, góry i te sprawy to lepiej na L niż D)

[ Dodano: Nie Wrz 19, 2010 09:40 ]
Pufcio napisał/a:
PRND
Bo o to mnie chodziło, zwykła literówka wyszła ale cały zakres we fieście to PRNDL
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
adamszymanek
[Usunięty]

Wysłany: 19 Wrz 2010, 19:59   

Czyli radzicie obniżyć obroty? Muszę się dowiedzieć gdzie u nas mają komputer.Spróbuję jeszcze przed tym zmienić świeczki. Dzięki za rady.
Pozdrawiam.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Wrz 2010, 20:58   

To raz, a dwa to powinna być reakcja silnika na załączenie biegu, czyli spadek o 50-100 obrotów w dół w stosunku do N lub P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
adamszymanek
[Usunięty]

Wysłany: 20 Wrz 2010, 10:19   

Witam.
Właśnie wracam od mechanika. Okazało się że z silnikiem i obrotami wszystko w porządku obr. ok.880. Stwierdzili że przyczyna chyba leży w skrzyni ponieważ przy zmianie na R nic się nie dzieje tylko przy zmianie na D szarpie i często gaśnie. Zaproponowali na początek wymianę oleju i filtra poradźcie czy to pomoże. Zaznaczam że olej w skrzyni klarowny i jest stan. Auto ma przejechane 65000 km.
Koszt filtra 90zł. a co do oleju to oryginalny 72zł. za litr strasznie dużo. Doradźcie czy może być jakiś tańszy?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Wrz 2010, 22:34   

Jak chcesz wlać jakiś pól tysiąca do skrzyni to możesz wlać,,, do sprawdzenia przekaźnik kontrolny biegu jałowego i krańcówki przy wybieraku, oraz wszyte 3 linki do regulacji,,, w zwykłym warsztacie będą z ciebie ciągnąc kasę i raczej niewiele wywojują bo za CTX;y nie chcą się brać w specjalizowanych warsztatach gdzie automaty robią,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] 1.25 Zetec Automat CTX by mastacrx
mastacrx Nasze auta 5 30 Sie 2011, 20:46
mastacrx
Brak nowych postów [MK4] Fiesta 1.25 CTX automat 96r. SPRZEDANA !!
Brt Aukcje i ogłoszenia internetowe 0 27 Lis 2021, 13:39
Brt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.