Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 1.8d, diesel, mk3, temperatura silnika, termowlacznik, wentylator

Przesunięty przez: bidżej
17 Wrz 2010, 20:04
[MK3] Rodzaj termowyłącznika wentylatora
Autor Wiadomość
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:30   [MK3] Rodzaj termowyłącznika wentylatora

Mam zielony termowyłącznik wentylatrora... zauważyłem że są jeszcze niebieski i zółty - wiem, że są do innych silników... ale jest jeszcze szary który też niby jest do diesla, też ma taką samą wtyczkę - podejdzie czy nie bardzo? bo w sklepie jedynie taki mają...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 12:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:13   

Jak ma taką sama temperaturę to tak,,, nigdy nie zwróciłem uwagi że to ma jakieś kolory, może dlatego że zawsze kładę tan od poloneza :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:55   

musiałbym też kiedyś założyć... a pasuje bezproblemowo? czy trzeba wtyczkę przerabiać...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Wrz 2010, 11:21   

Do mk1/2 pasuje idealnie,,, gwint taki sam (to ponoć standard jakichś jest) a wtyczka to na czujniku są 2 blaszki na zwykłe konektorki, wtyczka z mk1/2 pasuje na szerokość.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 17 Wrz 2010, 13:43   

w mk3 też jest ten sam gwint...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Wrz 2010, 13:55   

To wsadź testowo, ponezowski, on ma to do siebie że ma niższa niż firmowy temperaturę włączenia,,, i zobaczysz co się będzie działo,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 17 Wrz 2010, 16:04   

Cytat:
To wsadź testowo, ponezowski, on ma to do siebie że ma niższa niż firmowy temperaturę włączenia,,, i zobaczysz co się będzie działo,,,


to racja ford ma ogolnie wyzszą temperature silnika niz polonez :)
bo termostaty tez do siebie pasują :)
tylko ze poloneza przegrzejesz a fieste nie rozgrzejesz ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 17 Wrz 2010, 17:41   

drzeniow napisał/a:
a fieste nie rozgrzejesz ;]


to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :>
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 17 Wrz 2010, 21:18   

Miły napisał/a:
to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :>

Fierscina na termostacie powinna dzialac prawie dobrze :P
tylko ze termo bedzie za czesto otwarty ;P
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Wrz 2010, 08:16   

drzeniow napisał/a:
Miły napisał/a:
to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :>

Fierscina na termostacie powinna dzialac prawie dobrze :P
tylko ze termo bedzie za czesto otwarty ;P
Tylko to chodzi o termowłacznik od wentylatora,,, co ma termostat do tego?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:11   

drzeniow co miałeś na myśli pisząc, że na termostacie powinna działać prawie dobrze?
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:40   

JoeMix napisał/a:
Tylko to chodzi o termowłacznik od wentylatora,,, co ma termostat do tego?

bo zeszlismy na inny temat taki maly offtop.

rwiezel napisał/a:
drzeniow co miałeś na myśli pisząc, że na termostacie powinna działać prawie dobrze?


ze termostat z poldka otwiera sie szybciej niz termostat z forda.
dlatego gdy fieście będziesz mieć termo z poldka to będziesz mial za niską temp pracy do 100% prawidłowej pracy.
Zimny silnik wieksdze zuzycie podzespołów wieksze spalanie paliwa itp itd...
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:47   

Z szybkiego rekonesansu wyszło mi, że termostat do poldka są w zakresie 83-88 stopni. Do fiesty 88-92. Wielkiej różnicy to nie ma...
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:48   

rwiezel napisał/a:
Do fiesty 88-92.

jest ponad 90 bodajze do 95 ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:51   

drzeniow napisał/a:

jest ponad 90 bodajze do 95 ;]


No możliwe, ale jak ja szukałem do swojej to były tylko 88 i 92 także te są najpopularniejsze.
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:51   

drzeniow, 88-92 tak jak rwiezel pisze
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:56   

spradze to jeszcze na papierac od mojego temo bo wydaje mi sie ze jest inaczej
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Wrz 2010, 14:21   

drzeniow napisał/a:
dlatego gdy fieście będziesz mieć termo z poldka to będziesz mial za niską temp pracy do 100% prawidłowej pracy.
Zimny silnik wieksdze zuzycie podzespołów wieksze spalanie paliwa itp itd...
Ta,,, bla, bla, bla,,,
drzeniow napisał/a:
jest ponad 90 bodajze do 95 ;]
Dalej, bla, bla, bla,,, kolego opracowałem moda dla 1,1/1,3 który polega na założeniu termostatu o dużo wyższej temperaturze otwarcia niż seria (bodajże 92 zamiast 86) i nic złego się z motorami nie dzieje,,, jak spasujesz polonezowski to też nic się nie stanie,,,
drzeniow napisał/a:
spradze to jeszcze na papierac od mojego temo bo wydaje mi sie ze jest inaczej
Bo pewnie w sklepie dał o wyższej temperaturze otwarcia,,, bo nie miał innego albo coś, bo we fieście jest termostat X a w eskorcie Y a w orione Z a wszystkie silniki takie same,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.