Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:37
[MK4] Piana w przewodzie paliwowym
Autor Wiadomość
fpj
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sie 2010, 13:36   [MK4] Piana w przewodzie paliwowym

Witam

Tydzien temu jechalem na rezerwie i zatankowalem bio na bliskiej do pelna.
Potem jezdzilem caly tydzien az do soboty, auto stalo 2 dni.

W poniedizalek po przejechaniu kilku kilometrow autko zaczelo slabnac az w koncu zgaslo
Dusil sie tak jakby nie mial paliwa, odpalilem go i otworzylem maske, w przewodzie powrotu bylo widac piane. Czasami jezeli da sie jechac ale auto nie ma mocy, jezeli poziom piany wzrasta auto gasnie, i'm wiecej gazu dodam tym wiecej piany.

Filter paliwa byl wymieniony zeszlej zimy.
Pojechalem do mechanika ale obadal przewody i stwierdzil ze nic nie widzi i ze jedyne co moze zrobic to wymienic filter.

Ale jezeli auto sie zapowietrza to pewnie nie ma to nic wspolnego z filterm

jak i co sprawdzic zeby wykryc gdzie lezy problem?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Sie 2010, 16:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 20 Sie 2010, 21:53   

Musisz zatankować dobre paliwo większe pół baku i pojeździć trochę przepalić, do tego wymień sobie faktycznie filtr paliwa :) problem powinien ustąpić. Nie zaszkodzi jeszcze dodać STP lub innego uzdatniacza do ropy :) A na przyszłość nie tankuj tego BIO paliwa, bo na tym to mogą Ursusy jeździć a nie samochody osobowe :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sie 2010, 03:29   

podłącz zasilanie z oddzielnej bańki bezpośrednio do pompy i zobacz wtedy . Jeśli odpali i bedzie ok szukaj w układzie paliwowym i zmień mechanika bo ten nie ma pojęcia co robi . Rotacyjna pompa potrzebuje 2 pomiary ciśnienia by wiedzieć co jest grane .
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Sie 2010, 12:59   

ramses123 napisał/a:
Musisz zatankować dobre paliwo większe pół baku i pojeździć trochę przepalić, do tego wymień sobie faktycznie filtr paliwa :) problem powinien ustąpić. Nie zaszkodzi jeszcze dodać STP lub innego uzdatniacza do ropy :) A na przyszłość nie tankuj tego BIO paliwa, bo na tym to mogą Ursusy jeździć a nie samochody osobowe :)


Ale bzduuuuuuury... Od kilku miesięcy śmigam na Bio z Bliskiej i nie mam żadnych problemów, ba, chodzi lepiej niż na zwykłej ropie Orlenu :rotfl:

Zacznij od wymiany filtra. Bio nieco rozpuszcza pewne syfy i mógł Ci się przytkać filtr paliwa. Czy masz przezroczyste wężyki paliwowe? Jeśli tak, to wymień je na normalne - czarne - przezroczyste są fajne ale na chwilę bo się pocą w upały na całej długości i ciągną powietrze. No i oczywiście jeśli masz jakieś pompki ręczne itd, to sprawdź ich szczelność.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
fpj
[Usunięty]

Wysłany: 23 Sie 2010, 07:05   

Przezroczysty mam tylko powrot - reszta normalna

no mam pompke reczna nad filtrem - trzeba wszystko posprawdzac...swoja droga widzialem pompki stoja od 80zl
A z tym bio to przeciez wspominalem ze jezdzilem normalnie przez pewien czas
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Sie 2010, 10:27   

ja mam z diesel pol gruszke za 40zl i sprawdza sie fajnie i ma dwa zaworki w sobie. wywal te przelewy i zaloz normalne
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
fpj
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sie 2010, 18:31   

Okazalo sie ze to nieszczelna pompka byla przyczyna powietrza w przewodach

Wstawilem normalny filtr bez recznej pompki smiga jak nowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] Zacisk na przewodzie paliwowym. Jak zdjąć ?
Mariox003 Mechanika 8 25 Mar 2012, 14:22
Mariox003
Brak nowych postów [MK6] Piana w płynie chłodniczym
kamilowski Mechanika 13 30 Lip 2012, 13:29
kamilowski


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.