Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
28 Sie 2010, 16:04
[MK3] Silnik na LPG pracuje, na benzynie już nie.
Autor Wiadomość
mieszkoi1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: ketaki
Wysłany: 28 Sie 2010, 15:30   [MK3] Silnik na LPG pracuje, na benzynie już nie.

Jak w temacie w tym ze byla rozwalona uszczelka pod glowica wiec ja wymienilem i rozebralem wszstko i zlozylem i na gazie chodzi na bezynie nie przed wymiana na bezynie tez nie chodzila od jakiegos czasu. a silnik jak w profilu.
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Sie 2010, 12:49   

A pompe paliwa słychać? :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 29 Sie 2010, 13:01   

sprawdz pompe jak kolega mówi bo na to sam powinienes wpasc jak nie slychac to sprawdz czy prad dochodzi jak dochodzi to pompa do wymiany a jak nie dochodzi to trzeba szukac usteri w elektryce :-)
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
mieszkoi1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: ketaki
Wysłany: 29 Sie 2010, 14:44   

wlasnie pompe slychac i paliwo dochodzi do wtryskow ale tak jak by one nie wtryskiwaly
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 29 Sie 2010, 14:59   

a takie głupie pytanie, ale benzyne masz ??
Ostatnio zmieniony przez BerciQ 29 Sie 2010, 15:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Sie 2010, 15:00   

Sprawdź ciśnienie paliwa podawanego przez pompe.
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mieszkoi1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: ketaki
Wysłany: 29 Sie 2010, 15:17   

a jak sprawdzic powiem tak odkrecilem przewod paliwowy od wtryskow i przekrecilem kluczyk paliwo polecialo moment. przy odkrecaniu przewodu zasyczal i wylecialo. a paliwo mam
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Sie 2010, 15:21   

No niestety jakiś zegar by się przydał -na oko to nie bardzo ;-|
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mieszkoi1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: ketaki
Wysłany: 29 Sie 2010, 15:32   

a co naprawde to moze byc cisnienie bo tez zauwazylem ze jak podpompuje sama pompa to uruchomi sie na sekunde ale na prawde na sekunde i wczesniej bylo takie cos jak dluzej jechalem to pare minut chodzil na benzynie ale tylko od 2tys. obrotow do 2.5tys. wyzej czy mniej tosie dlawil i gasl
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Sie 2010, 17:31   

No to już daj sobie spokój z szukaniem zegara :krzesłemgo: Po Twoim ostatnim poście już wszystko jasne <zly> A nie można było tak od razu :twisted:
Wymieniaj pompe i po sprawie.
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mieszkoi1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: ketaki
Wysłany: 30 Sie 2010, 10:46   

czyli za male cisnieni pompa podaje i paliwo nie ma jak dobrze doplynac
i dzieki za podpowiedz biore sie za robote i dam znac poszlo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.