Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: brak mocy, cewka, hcs, mk3, szarpanie

[MK3] szarpanie, brak mocy
Autor Wiadomość
pintos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: pawel
Wiek: 44
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: skierniewice
Wysłany: 18 Sie 2010, 19:00   [MK3] szarpanie, brak mocy

kilka dni temu wracalem w nawalnice do domu padalo straszliwie i w pewnym momencie zaczelo szarpac, tlumnik zaczal walic, fakt ze byl juz wczesniej glosny ale zaczal walic az czulem go w podlodze i auto nie chcialo wchodzic na obroty, albo jechalo slabo i po pewnym czasie lapalo i ciaglo jak szalone
najpierw jedna osoba powiedziala mi ze nalalo sie wody do tlumnika
ale poszedlem z tym do mechanika i on zaczal twierdzic ze auto chodzilo jedynie na trzech cylindrach, okazalo sie tez ze jedna ze swiec jest peknieta, wiec ja wymienili, przeczyscili wszystko, ustawili zawory

auto szarpie jak szarpalo, ale mechanik twierdzi teraz ze chodzi na 4 cylindrach mechanik wydal mi sie troszke olewaczem wiec sam juz nie wiem co mam dalej z tym zrobic, bo takie jezdzenie i szarpanie jest niebezpieczne a ponadto auto zaczelo wiecej palic
_________________
nie wiem jaka mam werje auta iike ma koni :-)
Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Wrz 2010, 15:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
cypis290 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 206
Skąd: Radom
Wysłany: 18 Sie 2010, 20:10   

Myślę, że cewka jest do wymiany. Należałoby sprawdzić jeszcze przewody WN.
_________________

 
 
 
pintos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: pawel
Wiek: 44
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: skierniewice
Wysłany: 19 Sie 2010, 15:16   

dzis odpalilem auto i na poczatku znow ladnie chodzilo ciagnelo by po pewnym czasie problem powrocil, najbardziej dziwi mnie to ze tlumnik wali czasami strzeli, mam wrazenie jakby byl zapchany
_________________
nie wiem jaka mam werje auta iike ma koni :-)
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Sie 2010, 15:24   

no to sprawdź drożność - przyłóż rękę do końcówki, na biegu jałowym powinieneś czuć wyraźne pulsowanie, a po przegazowaniu wyraźnie mocniejszy podmuch. popatrz też, czy nie wywala spalin gdzieś na łączeniach wydechu albo pod maską.

ale najpierw bym obejrzał cewkę, jeśli nie jest pęknięta albo inaczej uszkodzona to do wysuszenia, pomierzenia i ewentualnie wyczyszczenia albo wymiany. co i jak - oczywiście znajdziesz w szukajce :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
pintos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: pawel
Wiek: 44
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: skierniewice
Wysłany: 19 Sie 2010, 16:21   

jeszcze jedno pytanie odnosnie kompresji, mechanior propbowal wmowic mi ze silnik to padaka i postaniwil zmierzyc cisnienie
wyszlo cos takiego

1 cylinder 11,5
2 cyl.........10,5
3 cylinder 10,0
4, cylinder 9,5 w drugim pomiarze 10

gosc mi mowi ze przez to ze w tym jednym cyl jest mniejsze cisnienie to juz silnik do wyrzucenia niemal i on oczywiscie moze zalatwic dobry za 500 pln
_________________
nie wiem jaka mam werje auta iike ma koni :-)
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Sie 2010, 16:43   

to zadzwoń do niego i powiedz, że jest debilem :yyy: niejeden chciałby mieć taką kompresję w HCSie, a te silniki mając po 6bar na garnku nieraz jeżdżą dalej.

kutfa, więcej by mnie taki "fachóra" na oczy nie widział :krzesłemgo:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 19 Sie 2010, 17:12   

ja tez milem podobne obiawy wymiana swiec i przewodow nie pomogla cewka zalatwila sprawe. U mnie najczesciej dzilo sie tak jak byla durz wigloc po wymianie cewki dzialalo puki sie nie zatarlo :D
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
mr_shelp 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krystian
Wiek: 33
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 13
Skąd: Tychy
Wysłany: 21 Sie 2010, 15:14   

W mojej Fieście sprężanie wyszło na podobnym poziomie i mechanik powiedział, że "ujdzie w tłoku". Następnie wymienił świecie, kable WN, filtr paliwa i przeczyścił przepustnicę. I auto trochę zyskało na dynamice i przestało nadmiernie szarpać. Myślę, że to + cewka powinno załatwić sprawę.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.